|
Best party 2002 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
| quote: | | 2. Thunderdome A Decade |
kut! vergeten... tsss.... :whip: |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Teal'k
hmm
1. Tiesto @ Dutch Dimension 02-02-02
2. Tiesto @ Dutch Dimension 02-02-02
3. Tiesto @ Dutch Dimension 02-02-02
4. Tiesto @ Dutch Dimension 02-02-02
5. Tiesto @ Dutch Dimension 02-02-02
zegt genoeg :D |
En nummer 6 dan ? :D |
|
|
| eieregooie |
In willekeurige volgorde...
Armin Only
Qontact
Capital
Nexus 05-10
Nexus 30-11 |
|
|
| -TAIS- |
Feesten:
1. Mysteryland [17-08-2002]
2. Extrema Outdoor [20-07-2002]
3. Qontact Queensnight HMH [29-04-2002]
4. FFWD Dance Parade [10-08-2002]
5. Impulz Outdoor [29-06-2002]
En dan wil ik Sensation White nog ff noemen vanwege de vette decoratie en verlichting etc (en de gratis VIP kaarten :p).
Clubnights:
1. Beachbop Season Closing [01-09-2002]
2. Reactor [12-04-2002]
3. Future - FFWD Afterparty [10-08-2002]
4. Sixpack [06-06-2002]
5. Lucky Strike Dance Awards Party [23-05-2002] |
|
|
| @ddicted |
Qontact HMH
Qlimax (Zoetermeer)
Sensation Black
Extrema |
|
|
| tango |
1. Dutch Dimension - 9 uur Tiesto Solo
2. Capital
3. Impulz Outdoor
4. Extrema Forward
5. Magik Muzik Night <> Arnhem
grtz,
TNG |
|
|
| basvh |
wel vroeg zn beste feesten thread, december de feestmaand is net begonnen en heb Impulz en Innercity nog voor de boeg. Maar goed mijn voorlopige top 5
1. DANCE VALLEY--> vetste feest van nederland, volgend jaar ga ik weer al draaien dj wipneus en pim er. wil gewoon weer op die heuvel staan en al die lazers om me oren zien zwaaien
2. Impulz Outdoor --> wappie yoji en scratchende tom, echt vet
3. HQ oktober melkweg --> wat een sfeer zeg niet te zuinig, gevarieerd publiek en toch super sfeer
4. Love Parade --> heb nog nooit zoveel gekke mensen gezien zeg. gekke polen, gekke duitser een of andere gekke aboriginal met een vlag, enz enz.
5. Mysteryland --> vooral anne savage en marco v waren vet!!! al vond ik de locatie en extreme warmte niet erg bevoordelijk voor het feest
conclusie: ik ben wel een beetje een udc mannetje |
|
|
| artist |
Beste feestjessss
tsja...das nie zo moeilijk!!!
At first..Het ultimate weekend 48 hours of party.. in Berlijn....
( Lovesterngalaktika, loveparade2002).:D
Als tweede of course eigenlijk alle bezochte feesten in de tofste disco van nederland, de HMH...:toocool:
Maar voor de statistieken dan wel op..
2. X-Qlusive 
3. Qlubtempo 
4. Qontact 
En de rest... we gaan gewoon naar te veel feesten... alles is eigenlijk wel tof....
Maar voor mij zijn er twee dingen die erboven uitspringen de afgelopen jaren.. Je favoriete muziek op max geluidsterkt in de HMH en de ultieme debiele sfeer en muziek bij de duitse feesten ( Loverparade, mayday)..... :D :crazy: :toocool: :tongue2 :gsmile: |
|
|
| Remy D |
| Dutch Dimension 9 uur Tiesto niet zo'n moeilijke keuze :D:D |
|
|
| PCP2017 |
1. TIESTO SOLO 020202 HMH A'dam
2. X-QLUSIVE Italia HMH A'dam
3. DANC3 VALL3Y A'dam
4. OVERLOAD M'tricht
5. QLIMAX H'veen
2002 was erg goed jaar of zoals ze hier graag zeggen "helemaal toppie"! :whip:
....en IC moet nog komen, 2weeks and counting.... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
02-02-02 :) |
goh had ik nou niet verwacht |
|
|
|
|