return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
sander kleinenberg - buenos aires = nieuwe my lexicon
View this Thread in Original format
magrec
VEEEEEEEEEEEEEEETTTTTT
En ik denk dat de rest dit ook wel zal kunnen beamen als ze hem eenmaal hebben gehoord :) :)

http://www.bbc.co.uk/radio/aod/radio1_aod.shtml?essmix

en dan door skippen tot 1 uur en 40 minuten :)(is gewoon de 40e minuut maar die player is een beetje raar)
en op 35 minuten de nieuwe marc' o' tool

:eyes: :eyes: :eyes:
TimeportE
ben nu aan het luisteren.. :)

vin dat trouwens wel handige service van bbc.. kun je het altijd nog eff naluisteren! :)
Biohazard
weet iemand waar ik deze mix kan downloaden
Partyhardy!
magrec, serieus echt een suuuuuuper plaat zeg! tering wat vet! :) ik zit hier te genieten! :cool:
en wat bedoel je met "=nieuwe my lexicon"?
magrec
Hehe euhm zeg niet dat je my lexicon niet kent he ;)

beide tracks hebben wat dingen gemeen en ten tweede gaat die plaat wel net zo groot worden als my lexicon :)
joesterizor
dit is zeker een nummer met potentie.. :)

SK bewijst gewoon weer dat hij naast een bijzondere dj ook een über-producer is :)
joesterizor
komt dit nummer btw op zijn nieuwe 4 seasons ep te staan?
magrec
quote:
Originally posted by joesterizor
komt dit nummer btw op zijn nieuwe 4 seasons ep te staan?


ja :)
joesterizor
quote:
Originally posted by magrec
ja :)



waaaaaaaaaaaaaat


MAAK ME GEK!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:crazy: :crazy:


:toocool:


die ga ik dan zeker 3 keer kopen... :)
MaGiK54
Wow wow wow, wat een plaaaaaaaaaat :eyes:

Partyhardy!
margec, heeft hij het openings nummer van deze set toevallig ook gedraaid op Capital? klinkt erg goed en bekend :) Deze set is trouwens een heerlijk voorproefje al voor a.s. Innercity, ik ga 100% naar Sander Kleinenberg! onwijs gaaf! :eyespop: :cool: :D :)

EDIT> ik lees net dat dat eerste nummer
"Infusion – ‘Legacy (Junkie XL Remix)’ (AudioTherapy)" heet, wat is Junkie XL ook weer goed bezig zeg!
magrec
Yup infusion - legacy [junkie xl remix] echt een super plaat.
Dat is ook wel het leuke aan zijn sets hij draait echt elke keer andere platen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement