|
sander kleinenberg - buenos aires = nieuwe my lexicon
|
View this Thread in Original format
| magrec |
VEEEEEEEEEEEEEEETTTTTT
En ik denk dat de rest dit ook wel zal kunnen beamen als ze hem eenmaal hebben gehoord :) :)
http://www.bbc.co.uk/radio/aod/radio1_aod.shtml?essmix
en dan door skippen tot 1 uur en 40 minuten :)(is gewoon de 40e minuut maar die player is een beetje raar)
en op 35 minuten de nieuwe marc' o' tool
:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| TimeportE |
ben nu aan het luisteren.. :)
vin dat trouwens wel handige service van bbc.. kun je het altijd nog eff naluisteren! :) |
|
|
| Biohazard |
| weet iemand waar ik deze mix kan downloaden |
|
|
| Partyhardy! |
magrec, serieus echt een suuuuuuper plaat zeg! tering wat vet! :) ik zit hier te genieten! :cool:
en wat bedoel je met "=nieuwe my lexicon"? |
|
|
| magrec |
Hehe euhm zeg niet dat je my lexicon niet kent he ;)
beide tracks hebben wat dingen gemeen en ten tweede gaat die plaat wel net zo groot worden als my lexicon :) |
|
|
| joesterizor |
dit is zeker een nummer met potentie.. :)
SK bewijst gewoon weer dat hij naast een bijzondere dj ook een über-producer is :) |
|
|
| joesterizor |
| komt dit nummer btw op zijn nieuwe 4 seasons ep te staan? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by joesterizor
komt dit nummer btw op zijn nieuwe 4 seasons ep te staan? |
ja :) |
|
|
| joesterizor |
| quote: | Originally posted by magrec
ja :) |
waaaaaaaaaaaaaat
MAAK ME GEK!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:crazy: :crazy:
:toocool:
die ga ik dan zeker 3 keer kopen... :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Wow wow wow, wat een plaaaaaaaaaat :eyes: |
|
|
| Partyhardy! |
margec, heeft hij het openings nummer van deze set toevallig ook gedraaid op Capital? klinkt erg goed en bekend :) Deze set is trouwens een heerlijk voorproefje al voor a.s. Innercity, ik ga 100% naar Sander Kleinenberg! onwijs gaaf! :eyespop: :cool: :D :)
EDIT> ik lees net dat dat eerste nummer
"Infusion – ‘Legacy (Junkie XL Remix)’ (AudioTherapy)" heet, wat is Junkie XL ook weer goed bezig zeg!  |
|
|
| magrec |
Yup infusion - legacy [junkie xl remix] echt een super plaat.
Dat is ook wel het leuke aan zijn sets hij draait echt elke keer andere platen :) |
|
|
|
|