return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
TE2003 biljetter beställda (pg. 2)
View this Thread in Original format
djred
Häftigt med en svensktalande Holländare :)
Och du är jäkligt bra på det också!

Tack för hoteltipsen också, jag har även tänkt på att bo inne i Amsterdam. Är det enkelt att ta sig därifrån till Utrecht?
SteveTranz4ever
Men nu när vi alla blir så bra vänner med ScuL så kan vi ju sova hos han eller hur ;)

Ok ScuL bara en liten test... inte för jag tor du känner men jag testar... ringer det nån klocka om jag säger Denise Helderop ?
ScuL
Tåget från Amsterdam till Utrecht går fyra ggr/stund.
Det tar 31 till 33 minuter och koster € 9,50 (retur) :)
Alltså bo i Amsterdam är en bra möjlighet.

Heh... Steve :D Det är säkert att jag är Hollandare men en Denise Helderop känner jag inte haha :p Om du tror mig inte ska du leta efter min posts i Europe-Holland sectionen :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
Heh... Steve :D Det är säkert att jag är Hollandare men en Denise Helderop känner jag inte haha :p Om du tror mig inte ska du leta efter min posts i Europe-Holland sectionen :)
Sannolikheten att du kände henne är ju inte så stor så det var det som var själva testen från min sida... Jag tvivlar inte på att du e äkta Holländare :gsmile:

Har också ett par poster i Hollänska delen som jag la där för ett bra tag sen... svarade på ett par på Hollänska... gissade mig till vad dom handlade om och det gick bra... Vi har rätt lika språk ibland
doter
senast vi va där förra året bodde vi rätt centralt men ja minns inte alls va d hette lr nåt... men d va nåt vandrarhem... hade gångväg till Jaarbeurs... Skitsoft faktiskt!
ska försöka hitta boende på samma ställe igen asså...

hur många e d hittills som e säkra på åka?

ja + 3 e iaf d!!!
djred
quote:
Tåget från Amsterdam till Utrecht går fyra ggr/stund.
Det tar 31 till 33 minuter och koster € 9,50 (retur) :)
Alltså bo i Amsterdam är en bra möjlighet.

Tackar! Då vet jag..bara att betstämma vart man ska bo då :)

quote:
Originally posted by doter
hur många e d hittills som e säkra på åka?

ja + 3 e iaf d!!!

Här är det 4 (4 beställda biljetter), så då är vi 7 st hittils.
doter
quote:
Originally posted by djred

Här är det 4 (4 beställda biljetter), så då är vi 7 st hittils.

Hur åker ni ner då?
Vå åker bil ganska garanterat...
djred
quote:
Originally posted by doter
Hur åker ni ner då?
Vå åker bil ganska garanterat...

Vi tar nog flyg, 1200 kr med SAS till amsterdam är helt ok. Det är bara en som har körkort så resan skulle nog gå rätt hårt åt mot honom :)

Sen vette fan om det är så kul att sätta sig i bilen för en oändlig resa hem när man hållit igång så länge :crazy:
ScuL
line-up:

Main:
-Jean
-Joop
-Gielen
-Cosmic Gate DJ Team
-10th Anniversary live-act

Hardtrance:
-Cor Fijneman
-Charly Lownoise
-Bas & Ram
-Marcel Woods
-Kai Tracid

Club:
-Jose
-Stephan
-G-SPott
-MC Prime
reveal
quote:
line-up:

Main:
-Jean
-Joop
-Gielen
-Cosmic Gate DJ Team
-10th Anniversary live-act

Hardtrance:
-Cor Fijneman
-Charly Lownoise
-Bas & Ram
-Marcel Woods
-Kai Tracid

Club:
-Jose
-Stephan
-G-SPott
-MC Prime

det var ju inte imponerande, eller?

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
det var ju inte imponerande, eller?
En klassisk line-up for T.E. skulle gärna se alla där, fan jag har ju knappt sett nån för f*n

Jag måste komma på nåt sätt jag kan få ihop pengar till biljett å resa...
Amnezia
jag e är 100 på å åka....men lite tveksam på lineupen assså...

för å va 10års jublileum va d ju ingn dröm lineup iaf....humz..

men e på...kollar flyg för fullt......hittat nått för 1100 t/r men tror d gick ut ite innan...nån som har nått riktigt bra pris för föyg t/r??? skiter i boende den här gången..blir ner parta å åk hem till lumpen igen...hehe

doter...vilka ska me mer än du å anders???

är den där lineupen den slutgiltiga lr??? finns ingen lineup än på id-t sidan jue.....?????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement