|
3-0-0-0 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אווווווו רועי חטף |
אתה ילד מסכן אתה יודע?
הוא בא אליי מאחורה כזה וחנק אותי מבלי שראיתי
איזה מושפל יצאתי... יו חטפתי מכות... אני לא יוצא יותר מהבית בחיים
פשוט שבלול יא שור מפגר |
|
|
| MoSH_MaN |
אם זה לא היה מזיז לך לא היית מגיב ככה
עזוב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אם זה לא היה מזיז לך לא היית מגיב ככה
עזוב |
איך הגבתי... אמרתי לו מה חשבתי שקרה
כי הוא חשב שהוא הבהיל אותי
זה הכל |
|
|
| oDrori |
| איחרתי משהו אבל מורן, ברכת הדרך ממני ומי ייתן שהודעותייך יהיו מלאות רק ספאם עד 4000... אפילו 5000 |
|
|
| luckystrike |
רועי - צחקתי איתך יא דפוק
מי יישמע חנקתי סתם באתי אלייך מאחורה בצחוקים כזה ...
אבל באמא שלך תודה נבהלת ! ראיתי את הפנים שלך !
ושוב פעם תודה לכולם !
אוהב אותכם ! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מוש אם אתה עובד עליי אני חוטף את אחותך !!!
אתה רציני ????????
אההההההההההההההההה
מאאאאאאאאאאאאריייייייייצצצצצהההההה !!!!!!
שלח לי שלח לי שלח לי שלח לי !!!
ובקשר לחוטיני - אני יהרוג אותך עם אתה מסתלבט !!! |
כנסססססססס
וכן אתמול בערוץ 10 ממה ששמעתי
והפסדתי גם היום
בכלל הייתי אמור ללכת לרוץ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רועי - צחקתי איתך יא דפוק
מי יישמע חנקתי סתם באתי אלייך מאחורה בצחוקים כזה ...
אבל באמא שלך תודה נבהלת ! ראיתי את הפנים שלך !
ושוב פעם תודה לכולם !
אוהב אותכם ! |
סתם אמרתי שחנקת אותי...
זה יענו להעצים את ההרגשה :D
אבל פשוט לא הבנתי מי זה יכול להיות בהתחלה
זה הכל |
|
|
| MoSH_MaN |
ועוד כמה
וסתם בשביל.......
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ועוד כמה
וסתם בשביל.......
:) |
טוב בתמונה הראשונה - שהיא המציאותית יותר זאת מאריצה שלי!!!
בשנייה היא נראית דיי זוועה !
זיוף !!!!
:)
מממממאררררריצצצצצה |
|
|
| MoSH_MaN |
| השנייה זה לא היא יא דביל |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
טוב בתמונה הראשונה - שהיא המציאותית יותר זאת מאריצה שלי!!!
בשנייה היא נראית דיי זוועה !
זיוף !!!!
:)
מממממאררררריצצצצצה |
ידעתי שזאת ההיא מקטנטנות!!!!!!!!!!
זה למה מורן דלוק עליה!! כי היא צ'יקיטיטה בעצמה |
|
|
| DjChook |
פחחחחחחחחחחחחחחחח בדוק שאתם דפוקים
אז מורן תודה שאתה דואג לי , גם אני אוהב אותך :)
ומה לעזאזל נסגר איתכם אנשים ?!?!
היא אפילו לא יודעת אנגלית /עברית מורן, איך אתה מתכנן להתחיל איתה
SUCK ME BEAUTIFUL ?!
הרגתם אותי עם הטרד הזה |
|
|
|
|