return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
3-0-0-0 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אווווווו רועי חטף


אתה ילד מסכן אתה יודע?
הוא בא אליי מאחורה כזה וחנק אותי מבלי שראיתי
איזה מושפל יצאתי... יו חטפתי מכות... אני לא יוצא יותר מהבית בחיים
פשוט שבלול יא שור מפגר
MoSH_MaN
אם זה לא היה מזיז לך לא היית מגיב ככה

עזוב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אם זה לא היה מזיז לך לא היית מגיב ככה

עזוב


איך הגבתי... אמרתי לו מה חשבתי שקרה
כי הוא חשב שהוא הבהיל אותי
זה הכל
oDrori
איחרתי משהו אבל מורן, ברכת הדרך ממני ומי ייתן שהודעותייך יהיו מלאות רק ספאם עד 4000... אפילו 5000
luckystrike
רועי - צחקתי איתך יא דפוק
מי יישמע חנקתי סתם באתי אלייך מאחורה בצחוקים כזה ...
אבל באמא שלך תודה נבהלת ! ראיתי את הפנים שלך !

ושוב פעם תודה לכולם !
אוהב אותכם !
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
מוש אם אתה עובד עליי אני חוטף את אחותך !!!
אתה רציני ????????
אההההההההההההההההה
מאאאאאאאאאאאאריייייייייצצצצצהההההה !!!!!!
שלח לי שלח לי שלח לי שלח לי !!!

ובקשר לחוטיני - אני יהרוג אותך עם אתה מסתלבט !!!



כנסססססססס

וכן אתמול בערוץ 10 ממה ששמעתי
והפסדתי גם היום

בכלל הייתי אמור ללכת לרוץ
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
רועי - צחקתי איתך יא דפוק
מי יישמע חנקתי סתם באתי אלייך מאחורה בצחוקים כזה ...
אבל באמא שלך תודה נבהלת ! ראיתי את הפנים שלך !

ושוב פעם תודה לכולם !
אוהב אותכם !


סתם אמרתי שחנקת אותי...
זה יענו להעצים את ההרגשה :D
אבל פשוט לא הבנתי מי זה יכול להיות בהתחלה
זה הכל
MoSH_MaN
ועוד כמה




וסתם בשביל.......


:)
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ועוד כמה




וסתם בשביל.......


:)


טוב בתמונה הראשונה - שהיא המציאותית יותר זאת מאריצה שלי!!!
בשנייה היא נראית דיי זוועה !
זיוף !!!!
:)

מממממאררררריצצצצצה
MoSH_MaN
השנייה זה לא היא יא דביל

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
טוב בתמונה הראשונה - שהיא המציאותית יותר זאת מאריצה שלי!!!
בשנייה היא נראית דיי זוועה !
זיוף !!!!
:)

מממממאררררריצצצצצה


ידעתי שזאת ההיא מקטנטנות!!!!!!!!!!
זה למה מורן דלוק עליה!! כי היא צ'יקיטיטה בעצמה
DjChook
פחחחחחחחחחחחחחחחח בדוק שאתם דפוקים
אז מורן תודה שאתה דואג לי , גם אני אוהב אותך :)

ומה לעזאזל נסגר איתכם אנשים ?!?!

היא אפילו לא יודעת אנגלית /עברית מורן, איך אתה מתכנן להתחיל איתה


SUCK ME BEAUTIFUL ?!

הרגתם אותי עם הטרד הזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement