return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
saker ni skrattat åt.... (pg. 2)
View this Thread in Original format
AC.
Skadeglädjen är den ända sanna glädjen
sedan skratta jag åt vissa små saker som jag inte vågar berötta om här med risk för att bli hatad för all framtid
King of Clubs
quote:
Originally posted by AC.
Skadeglädjen är den ända sanna glädjen

Sanning!
dbl
bra sagt...

tycker nästan att det borde finnas en skade glad dag :)
Endre

mjo, jag och min polare brukar skratta mycket år fel saker när vi är ute och hittar på hyss, kör Jackass, pyjamas, och jag vette fan allt vi hittar på. en av dem sjukare grejerna är att man går på stan och tar ut ett offer, sen hoppar man fram från ett hörn och hukar sig och pekar på personen och totalt as flabbar, sen springer man iväg så fult man kan. det är skadat. eller grisar på McDonalds så personalen kommer och säger till. Sånt är verkligen kul.
reveal
quote:
Originally posted by Endre

eller grisar på McDonalds så personalen kommer och säger till. Sånt är verkligen kul.

vad är det roliga med det?
Endre
quote:
Originally posted by reveal
vad är det roliga med det?

ni kanske inte tycker det är kul, det är jag och min kära väns humor.

Edit: det går nog inte heller att beskriva, måste se det för att,...ja,se det sjuka i det,.
dbl
quote:
Originally posted by Endre

mjo, jag och min polare brukar skratta mycket år fel saker när vi är ute och hittar på hyss, kör Jackass, pyjamas, och jag vette fan allt vi hittar på. en av dem sjukare grejerna är att man går på stan och tar ut ett offer, sen hoppar man fram från ett hörn och hukar sig och pekar på personen och totalt as flabbar, sen springer man iväg så fult man kan. det är skadat. eller grisar på McDonalds så personalen kommer och säger till. Sånt är verkligen kul.

låter ju... hmm.. normalt???

på tal om mcdonalds så när jag var uté en gång så gick vi in på mcdonalds för att nån skulle på toa eller nått och så tar en av mina polare fram pille snorren ;) och dänger den på ett bord.. och det satt alltså människor vid borden bredvid.. och sen stack han därifrån
något normalt också
Glorie
grisa på McD e en sak men det som dbl beskrev... ja vet inte vad man ska säga..? Det e typ hutlöst sjukt!

Ja får nog hålla me sipo vad gäller Da Buzz asså.. ere nå fel me d reveal? :) De har ju de senaste året/åren skapat nå riktiga klassiker :)
Vizay
finns det något roligare än sjuk humor och att göra bort sig på stan? :D

älskar å typ gå å säga typ eller hur...eller tycker inte du cokså det mitt i diskusioner till folk som bara traskar förbi på gatan...dom blir alltid lika förvånade och får ett sånt där löjligt ansiktsuttryck :D
Xplorer76
Fan, när man läser allt ovanstående så känns det som om man börjar bli gammal....

Grisa på donken??
När jag va yngre så slogs man på donken... Hehehehe, fan va tuff man va då.... (obs ironi)

Har dock vart jätte full på donken, hoppat över disken och tagit ex antal burgare och gått därifrån...
Då vart 15 åringarna förvånade.....
:D :D :D

Aendy
Har vid något sinnessvagt tillfälle "råkat" få hela McArnes kassasystem att låsa sig så att de inte fick upp pengaluckan... känns jäligt moget så här i efterhand när man inte ens kan skylla på fylla.
lonne
Folk som spelar världsvana och snackar om grejer som de inte har en

aning om, kan få mig att garva.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement