return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Massive
View this Thread in Original format
-DoomBringer-
Heyhey Mensen ,

Weet iemand hier waar en/of ik de live-set van Scott Bond @ Massive 29-4-2001 , kan downloaden ?
tango
Het schijnt nog niet eens uitgezonden te zijn op 538. Maar die set moet ik ook zeker hebben!

Dus als iemand info heeft ofzo over wanneer het uitgezonden wordt, graag effe posten....

grtz,
TNG
moogwai
Ja ik moet die sets ook zeker hebben :)

Ik neem aan dat Massive zaterdag in de Partynight wordt uitgezonden of volgende week zaterdag... Het is klote dat ze tegenwoordig geen informatie meer op de site van dance department zetten :confused:
Carnie
heb ik me daarom een beetje de pest pokke pleuris naar die sets lopen zoeken, hadden ze me dat niet ff eerder kunnen vertellen.
waar ik trouwens niet goed van wordt is dat gezeik met napster en een site waar ik de live sets van trance energy en dergelijke vandaan heb, iets met cbj.net, is verdomme ook al weg.
dus mocht iemand info hebben on massive, wanneer het wordt uitgezonden en dergelijke, dan hoop ik dat ik de tijd heb om zelf die sets op hd te zetten, moet wel ff mijn hele kamer verbouwen, want mijn draad van stereo naar compu is een beetje te kort, maar ja je moet er wat voor over hebben.
ik zoek ondertussen rustig verder over info on massive, want ik moet en zal scott bond hebben en marco v mag ook wel, maar de laatste sets zijn vrijwel nooit te krijgen.

Gegroet mensen!
Mysteric
ja, mtp is ff uit de lucht ja. hopelijk snel weer terug met lekkere setjes... de url was trouwens getit.at/mtp
Akira
het is inderdaad kut dat die site er uit ligt....:( :(

ik ben ook wel benieuwd hoe die knakker draaide...
moogwai
Hi everyone,

if everything goes right this time:

* this weekend (saturday) broadcast of Armin's set @ Massive!
on radio 538.
* Sat. May 5th, 01.00- 03.00, Live on Beat 106 (Scottish radio) from
Room at the Top, live through a perfect Webconnection:
www.beat106.co.uk
* May 18th, 22.00- 00.00, Live on Slam FM- radio, NL

regards

Armin



Dus morgen Massive op 538 !!!

En nu willen jullie zeker weten waar ik deze info vandaan heb... van de Armin van Buuren mailinglist waar Armin zelf ook bij zit ;)

http://groups.yahoo.com/group/arminvanbuuren
Mack
Helemaal top joh!

Ik ga morgenavond even al mijn afspraken afzeggen en effe lekker chillen.

Thanks for the info.
eXos
Zeker ff chillen...Dat ben ik nu ook aan het doen...

GVD...Dit was het laatste voor vandaag...........
Carnie
zul je altijd zien, als iemand toevallig die set heeft en hem ken verspreiden laat het dan ff weten, want ehhh uitgaan is ook belangrijk heh :)
morgen ff naar wageningen, geloof dat om 22:30 Marco Bailey zal gaan draaien, dus moet ff daar uit mijn dak gaan, daarna maar weer naar de disco, zal dat dan ff tegen vallen zeg, maar ja, je moet wat natuurlijk.

en ik weet zeker dat het trouwens niet die site was, tenzij dat een verkorting is van degene die ik had, weet 100% zeker dat ie op cbj.net eindigde, maar wat het nou precies was, tja ehh naja dat maakt ook geen ene uit, want hij is toch pleite.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement