return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
De toppers voor 2003
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Wie denken jullie gaan/gaat het helemaal maken ik 2003? Zijn dat de 'established' dj's zoals Tiesto, Armin of komen er doorbraken van relatief nieuwe dj's/producers?

Ik denk dat 2003 Het jaar wordt van Armin van Buuren, zn solo-album komt ook uit in dat jaar en zn wekelijkse radioshow wint ook aan populariteit.

Verder dicht ik CJ Stone (wie?) ook een goede toekomst toe, z'n livesets uit 2002 hebben mij goed kunnen bekoren en het zal me niet verbazen als we CJ een keer op een groot Nederlands feest zullen zien komend jaar.

Gabriel&Dresden gaan door met goede progressive uit te brengen, (tis toch wel progressive?).
magrec
Matthew dekay!!!!!
Heeft natuurlijk al een heleboel knallers op zijn naam staan (sunblarity o.a) maar nu o.a residentie in de stalker, draaien op pure en dat samen met zijn productiekwaliteiten kan het bijna niet fout gaan met hem :)
Teal'k
Ik denk/hoop dat Lemon8 ook nog wel wat leuke producties gaat maken volgend jaar :)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by magrec
Matthew dekay!!!!!
Heeft natuurlijk al een heleboel knallers op zijn naam staan (sunblarity o.a) maar nu o.a residentie in de stalker, draaien op pure en dat samen met zijn productiekwaliteiten kan het bijna niet fout gaan met hem :)


die b-kant van die sunblairity vinyl is NOG fatter.
Teknikol
die Bart van Wissen is toch een vrij nieuwe producer? Zoja, dan gaatie nog wel wat leuke plaatjes make hoor:D
eieregooie
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik denk dat 2003 Het jaar wordt van Armin van Buuren, zn solo-album komt ook uit in dat jaar en zn wekelijkse radioshow wint ook aan populariteit.


Hmmm... volgens mij is 2002 het jaar van Armin... Voor mij wel iig :D
DjSuez
ik hoop dat Darren Emerson zijn doorbraak gaat maken, en dat Tiesto en Armin, vooral zo op deze weg verder gaan!!
magrec
quote:
Originally posted by DjSuez
ik hoop dat Darren Emerson zijn doorbraak gaat maken, en dat Tiesto en Armin, vooral zo op deze weg verder gaan!!



lol darren emerson en een doorbraak??
Waar? hehe die is al hartstikke doorgebroken als je het mij vraagt ;)
mantisnl
airbase, zn producties afgelopen jaar vonnik echt super, en ik denk dat t komend jaar nog wel wat goeie producties gaat maken:)
!_PeTrUs_!
Topper van t jaar is voor mij de party organisatie:

I LOVE TRANCE

Zij hebben er de laatste paar jaar en vooral dit jaar ervoor gezorgt dat er meer trance venues door het land werden gehouden. Upcoming talent gemixed met ervaren pro's bleek een goude formule te zijn.

Raymond
Doorbraak: MISJA HELSLOOT........
Terug van weg geweest: Matt Darey.........
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by mantisnl
airbase, zn producties afgelopen jaar vonnik echt super, en ik denk dat t komend jaar nog wel wat goeie producties gaat maken:)


Die ben ik helemaal vergeten ja! Een van me favorieten inderdaad en vrij nieuw ook!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement