|
symphony of love live @99bu (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני חושב שנגמר הקטע של הפילהרמוני
לא בטוח...
אמרו עכשיו
"אתם מקשיבים לדיג'יי
JUSTIN K
שהוקלט מחוות רונית "
והוא תותח אגב - אני מכיר שתיים שלוש טראקים שלו ושל
עוד אחד
הוא ממש טוב...
גם התיקלוט נחמד - פרוגרסיב נחמד לאללה
מישהוא יודע עם זה עדיין עם הפילהרמונית ? |
ג'סטין קיי תותח על
אבל הוא לא ממש פרוגרסיב... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ג'סטין קיי תותח על
אבל הוא לא ממש פרוגרסיב... |
כן אני יודע זה מה שחשבתי
"למה הוא שם את הטראק ההוא?"
בכל אופן רותם על מה אתה מדבר ?
יותר נכון על מי ?
אמרתי סה"כ שהרעיון טוב ובטראקים ששמעתי גם הביצוע היה עננננק
רק הג'סטין המשיך בלעדי זה...
לא הבנתי את מי אתה אומר שאני מאוהב ?
אחי נראה לי אתה עייף מדי לאינטרנט ... |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כן אני יודע זה מה שחשבתי
"למה הוא שם את הטראק ההוא?"
בכל אופן רותם על מה אתה מדבר ?
יותר נכון על מי ?
אמרתי סה"כ שהרעיון טוב ובטראקים ששמעתי גם הביצוע היה עננננק
רק הג'סטין המשיך בלעדי זה...
לא הבנתי את מי אתה אומר שאני מאוהב ?
אחי נראה לי אתה עייף מדי לאינטרנט ... |
נראה לי לא הבנו אחד את השני
עזוב אותך
הכל בסדר אחשלי
;)
פי אני רואה שאתה מחובר ל
icq
איזה הישג
ועוד
Online |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
נראה לי לא הבנו אחד את השני
עזוב אותך
הכל בסדר אחשלי
;)
פי אני רואה שאתה מחובר ל
icq
איזה הישג
ועוד
Online |
נדיר אבל קורה... :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
נראה לי לא הבנו אחד את השני
עזוב אותך
הכל בסדר אחשלי
;)
פי אני רואה שאתה מחובר ל
icq
איזה הישג
ועוד
Online |
ועוד ביוזמתי !!!
סורי שהלכתי מהר
פשוט אני מחכה לחבר שצריך לאסוף אותי ...
אני יחזור עוד מקסימום שעה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ועוד ביוזמתי !!!
סורי שהלכתי מהר
פשוט אני מחכה לחבר שצריך לאסוף אותי ...
אני יחזור עוד מקסימום שעה |
ראסמי אני יודע שהמילה שלך לא שווה :)
בא אליי ברחוב ואומר לי עוד חמש דקות אני חוזר...
איך שהלכת באה הכוסית הזאת שרציתי להראות לך!!
איך פספסת אחי... בענק!!
ודרך אגב, רק שתהיה בעניינים... זה הדבר הבא!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נדיר אבל קורה... :) |
הכל בגללי! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראסמי אני יודע שהמילה שלך לא שווה :)
בא אליי ברחוב ואומר לי עוד חמש דקות אני חוזר...
איך שהלכת באה הכוסית הזאת שרציתי להראות לך!!
איך פספסת אחי... בענק!!
ודרך אגב, רק שתהיה בעניינים... זה הדבר הבא!! |
יא חמור !!!
חחחחחחחחחחחחחחחח
בעסה - וכן חזרתי !
לא ראיתי אותך פשוט
נסענו לת"א חזרתי בשש וחצי בבוקר סעמק ...
ובת כמה היא? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יא חמור !!!
חחחחחחחחחחחחחחחח
בעסה - וכן חזרתי !
לא ראיתי אותך פשוט
נסענו לת"א חזרתי בשש וחצי בבוקר סעמק ...
ובת כמה היא? |
היא כיתה ט אחי
אבל נראית בגיל שלי מינימום!!
והיא סוף!!!!
היא לא שפויה אני אומר לך...
אני פשוט נגנב מאיך שהיא נראית
ובטח לא ראית אותי כי 10 דקות אחרי זה נסעתי
ישבתי על הבגאז' של האוטו של חבר שלי ואהוא התחיל לנסוע... וככה מהסטארבאקס עד הרמזור שם... איזה 200-300 מטר הוא נסע שהייתי על הבגאז' שלו... הבנזונה לא שם לב אני על האוטו!!!!
ואז בגלל שאין לי משאלת מוות ירדתי שהוא עצר ברמזור ונכנסתי לאוטו
והם עושים לי מה רצת... אני אומר להם יא מטומטמים אני ישבתי על האוטו!!
ושהייתי על האוטו שהוא נסע כולם הסתכלו עליי והכל... והכוסית הזאת צעקה לי כל מיני דברים... הייתי צומי כזה :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
היא כיתה ט אחי
אבל נראית בגיל שלי מינימום!!
והיא סוף!!!!
היא לא שפויה אני אומר לך...
אני פשוט נגנב מאיך שהיא נראית
ובטח לא ראית אותי כי 10 דקות אחרי זה נסעתי
ישבתי על הבגאז' של האוטו של חבר שלי ואהוא התחיל לנסוע... וככה מהסטארבאקס עד הרמזור שם... איזה 200-300 מטר הוא נסע שהייתי על הבגאז' שלו... הבנזונה לא שם לב אני על האוטו!!!!
ואז בגלל שאין לי משאלת מוות ירדתי שהוא עצר ברמזור ונכנסתי לאוטו
והם עושים לי מה רצת... אני אומר להם יא מטומטמים אני ישבתי על האוטו!!
ושהייתי על האוטו שהוא נסע כולם הסתכלו עליי והכל... והכוסית הזאת צעקה לי כל מיני דברים... הייתי צומי כזה :D |
איזה דפוק תאמין לי ...
נעסנו לת"א ובדרך חזרה עצרנו בגן החשמל למי שמכיר
קיצ רמקום מפחיד אחושרמוטה
מלא בסמים וילדים קטנים - בנים זונות וגם בנות זונות בנות 15
באמא שלי רק לעבור שם הוריד לי את הביצים לנעליים ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
איזה דפוק תאמין לי ...
נעסנו לת"א ובדרך חזרה עצרנו בגן החשמל למי שמכיר
קיצ רמקום מפחיד אחושרמוטה
מלא בסמים וילדים קטנים - בנים זונות וגם בנות זונות בנות 15
באמא שלי רק לעבור שם הוריד לי את הביצים לנעליים ... |
מה לעשות אחי... הייתי על האוטו והוא התחיל לנסוע
אז כבר נשארתי :)
ואתה הדפוק אם אתה נוסע לגן החשמל... כל האלה שברחו מהבית ישנים שם
סמים והכל חופשי רץ |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואתה הדפוק אם אתה נוסע לגן החשמל... כל האלה שברחו מהבית ישנים שם
סמים והכל חופשי רץ |
גם צ'יקיטות שמחפשות ביית אוהב וחם אחי!חחחחח |
|
|
|
|