|
Zaterdag is het dan zover! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rinus |
| eeh suc6, ken je je set misschien niet opnemen??? |
|
|
| Dr. Kuipers |
Heel veel suc6 Mido!
Wel jammerz dat ik nie bij kan zijn...
Al andere plannen en ook tentamens volgende week...
Maar zal er zeker nog eens komen bij 1 van je feesies!!! |
|
|
| franzelare |
suc6 man!
gewoon relaxt zijn! net als iris afgelopen week, zelfs toen het geluid uit viel had ze nog zoiets van "What tha " we gaan gewoon vrolijk door waar we waren! |
|
|
| SnuggLe |
Succes man, laat ze een poepie ruiken :)
Mido, wat voor een stijl draai je eigenlijk??
Maybe kunnen we je op de volgende Addiction verwelkomen als dj ;) |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Hardstyle op de volgende Addiction is een heeeeeeeeeeeeel goed plan :p :D :D :D |
|
|
| M_Peror |
| Heej succes man! Uiteraard laat je ff horen hoe 't ging... :) |
|
|
| New Wave |
jaja, straks keihard stampen!!!!!!!!!!!
Tot morgen!! |
|
|
| Eye-Riz |
He Mido,
Succes jongen!! Ik lig ziek in mijn bedje... kan je dus niet aan komen moedigen. Maar aan de andere kant, misschien maar goed ook, want door starende mensen raak je alleen maar van de wijs (hint hint, en voor wie die is begrijpt het wel ;) )
Niet dat dat ziek zijn een excuus is, want ik was het dus vergeten. Maar goed. Anders had ik nog wel iemand op kunnen trommelen om mee te gaan...
Enne zoals Frans al zei: nix van fouten of wat dan ook aantrekken. Ik zette zelfs per ongeluk een plaat in sneltreinvaart op ipv op normaal tempo... is me nog nooit gebeurd zelfs (al het andere wel, verkeerde naald eraf etc). Maar: gewoon doorgaan, boeien, het feest valt of staat echt niet met een paar fouten. HUP MET DIE GEIT!!!!! :D :D :D |
|
|
| Cosmic Guy |
He mido,
Ik heb je niet veel zien draaien maar ik hoorde wel Yoda- Definately (DJ Scot Project remix), en dat is een superplaat:D
O ja, enne Optimus en New Wave: Nerts:D:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
He mido,
Ik heb je niet veel zien draaien maar ik hoorde wel Yoda- Definately (DJ Scot Project remix), en dat is een superplaat:D
O ja, enne Optimus en New Wave: Nerts:D:D |
Dus jij komt naar Platinum maar hebt niet naar Maikel geluisterd :whip: :whip: Wie is nou een nerd!!:p
Maikel deed het prima.
Het is wel niet mijn style maar ik vond dit hardstikke leuk.
en Remy, ouwe springnicht!! je ken het nog als de beste!!:D
Mwha, ik heb wel gemerkt dat ik nog veel moet oefenen om dat begeerde hardstyle huppeltje onder de knie te krijgen :D
Volgend PLatinum feest weer!
Toen naar huis, wat en ramp zeg...... -5 graden, 30 minuten fietsen met tegenwind..... |
|
|
| Eye-Riz |
| we willen natuurlijk wel een volledig report!!! |
|
|
| Remy D |
Maikel schreef:
WOEI!!!!!!!!
Ik heb het overleefd!
Tering wat was ik zenuwachtig zeg!!!
Ik maak even een verslagje in een nieuwe topic!
Staat met een half uurtje online!!! :) |
|
|
|
|