|
4006 ! 10x Mosh
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחח ראיתי אתמול שאני מתקרב ל 4000
והיום שכחתי
נו טוב בגלל הטיול... :)
אז מזל טוב לי
ואמן ומכבי מנצחים היום
השבוע הזה היה מאד מוצלח
מקווה שזה ימשך :) |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב אח שלי
בשעה טובה :D |
|
|
| luckystrike |
מזל טוב אח שלו !!! :)
עד רועי ועשרים ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מזל טוב אח שלו !!! :)
עד רועי ועשרים ! |
חחחחח אז זאת הברכה מעכשיו??? |
|
|
| MoSH_MaN |
אין בעיה אחי
אני פשוט ממש לא יכול לדבר איתך
ממש :( :( :( :( :( |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחח אז זאת הברכה מעכשיו??? |
;)
ומוש מה קרה פתאום ? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
השבוע הזה היה מאד מוצלח
|
מה מוצלח סעמק???????
מכבי הפסידו בדרבי!!!
סעמק איתם |
|
|
| oDrori |
חן אחי
תחדש :)
גם אני לא חגגתי 3000 :) |
|
|
| DjChook |
מאחרי הדרבי
יעני תחילת השבוע :) |
|
|
| Tarantula |
מזלל טוובב גבבבררר!!@#!!@#$:D :D :toothless :toothless
חחכווו.... בקרוב אני אאגיע ל1000 הראשון שלי.. חי חי חי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
מזלל טוובב גבבבררר!!@#!!@#$:D :D :toothless :toothless
חחכווו.... בקרוב אני אאגיע ל1000 הראשון שלי.. חי חי חי |
ואז נעשה חגיגה גדולה עם בלונים ו 1000 נרות ועוד שאר ירקות ;) |
|
|
|
|