|
בשביל מה יש חברים?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
בןןןןן זונה...
הייתם מאמינים???
אפילו אני קראתי את זה
אומנם לקח לי איזה כמה ד' טובות.... אבל ראסמי שזה היה שווה את זה
ואפילו הבנתי
:-))))))) |
|
|
| Sniper |
וואי איזה מרגש זה... באמת יפה
אני אישית הפנמתי אתזה |
|
|
| Flotser |
לי האמת זה נראה כמו סתם זיון שכל, והסיפור הזה סתם המציאו אותו בשביל המשל,
נכון שהמשל הזה חשוב לכולנו בלה לבה, אבל הסיפור זיון שכל... :clown:
כאילו זה היה צפוי מדי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
לי האמת זה נראה כמו סתם זיון שכל, והסיפור הזה סתם המציאו אותו בשביל המשל,
נכון שהמשל הזה חשוב לכולנו בלה לבה, אבל הסיפור זיון שכל... :clown:
כאילו זה היה צפוי מדי |
די ברור שהסיפור הזה הומצא בשביל הלקח אחי...
אבל הרעיון פה זה מה שצריך להפנים ולא את הסיפור עצמו
ומוש... זה הקטע היפה... שהוא לא רצה שאמא שלו תצטרך לקחת אחר כך את הספרים מבית ספר...
עובדה שיום ראשון הוא החזיר את כולם |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Flotser
לי האמת זה נראה כמו סתם זיון שכל, והסיפור הזה סתם המציאו אותו בשביל המשל,
נכון שהמשל הזה חשוב לכולנו בלה לבה, אבל הסיפור זיון שכל... :clown:
כאילו זה היה צפוי מדי |
ויכול להיות שהסיפור אמיתי
מאיפה אתה יודע?
ואם הוא לא אמיתי
אז דברים כאלו קורים כל יום...
ותחשוב מה קורה לאלו שלא מוצאים את "החבר" המיוחד הזה שלוקח אותם למשחק פוטבול....:( |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by YuVaL
ויכול להיות שהסיפור אמיתי
מאיפה אתה יודע?
ואם הוא לא אמיתי
אז דברים כאלו קורים כל יום...
ותחשוב מה קורה לאלו שלא מוצאים את "החבר" המיוחד הזה שלוקח אותם למשחק פוטבול....:( |
חחחחחחחחחחח
חפיף חלק...
:-))
סתםםם |
|
|
| DjChook |
יובל יא חתיכת צעיר :)
סתם בא לי לרשום את זה
יווו אני נראה לי מסטול
קראתי את זה עכשיו
באמת מסמך אנושי מרגש....
אבל אני חושב שבנאדם רוצה להתאבד, משחק פוטבול לא יציל אותו |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by DjChook
יובל יא חתיכת צעיר :)
סתם בא לי לרשום את זה
יווו אני נראה לי מסטול
קראתי את זה עכשיו
באמת מסמך אנושי מרגש....
אבל אני חושב שבנאדם רוצה להתאבד, משחק פוטבול לא יציל אותו |
זה לא המשחק פוטבול יא דביל זה העיקרון! |
|
|
| Narcotic Mind |
זה יפה, קרוב לוודאי ממוצא, אבל זה לא משנה
הכרתי את אחד החברים הכי טובים שלי בדרך די דומה האמת... |
|
|
| NaOren |
אוווווי פשוט לבכות |
|
|
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by MasterP
מדהים
יש לי דמעות.........
אני בעד להפוך את זה לכלל האתיקה שלנו ולשים את זה כסטיקי
אבל אפשר שלא לקחת את זה כזה רחוק ורק לקרוא ולהתרשם...
שווה קריאה אל תתבטלו
ותשימו ברקע את
gouryella - ligaya (green court remix)
*edit*
רועי מאיפה זה? |
http://www.quoteworld.org/docs/unpow723.php |
|
|
|
|