return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
בשביל מה יש חברים?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
NaOren
בןןןןן זונה...
הייתם מאמינים???
אפילו אני קראתי את זה
אומנם לקח לי איזה כמה ד' טובות.... אבל ראסמי שזה היה שווה את זה
ואפילו הבנתי
:-)))))))
Sniper
וואי איזה מרגש זה... באמת יפה
אני אישית הפנמתי אתזה
Flotser
לי האמת זה נראה כמו סתם זיון שכל, והסיפור הזה סתם המציאו אותו בשביל המשל,

נכון שהמשל הזה חשוב לכולנו בלה לבה, אבל הסיפור זיון שכל... :clown:

כאילו זה היה צפוי מדי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
לי האמת זה נראה כמו סתם זיון שכל, והסיפור הזה סתם המציאו אותו בשביל המשל,

נכון שהמשל הזה חשוב לכולנו בלה לבה, אבל הסיפור זיון שכל... :clown:

כאילו זה היה צפוי מדי


די ברור שהסיפור הזה הומצא בשביל הלקח אחי...
אבל הרעיון פה זה מה שצריך להפנים ולא את הסיפור עצמו

ומוש... זה הקטע היפה... שהוא לא רצה שאמא שלו תצטרך לקחת אחר כך את הספרים מבית ספר...
עובדה שיום ראשון הוא החזיר את כולם
YuVaL
quote:
Originally posted by Flotser
לי האמת זה נראה כמו סתם זיון שכל, והסיפור הזה סתם המציאו אותו בשביל המשל,

נכון שהמשל הזה חשוב לכולנו בלה לבה, אבל הסיפור זיון שכל... :clown:

כאילו זה היה צפוי מדי


ויכול להיות שהסיפור אמיתי
מאיפה אתה יודע?

ואם הוא לא אמיתי
אז דברים כאלו קורים כל יום...
ותחשוב מה קורה לאלו שלא מוצאים את "החבר" המיוחד הזה שלוקח אותם למשחק פוטבול....:(
NaOren
quote:
Originally posted by YuVaL
ויכול להיות שהסיפור אמיתי
מאיפה אתה יודע?

ואם הוא לא אמיתי
אז דברים כאלו קורים כל יום...
ותחשוב מה קורה לאלו שלא מוצאים את "החבר" המיוחד הזה שלוקח אותם למשחק פוטבול....:(


חחחחחחחחחחח
חפיף חלק...
:-))

סתםםם
DjChook
יובל יא חתיכת צעיר :)
סתם בא לי לרשום את זה

יווו אני נראה לי מסטול

קראתי את זה עכשיו

באמת מסמך אנושי מרגש....

אבל אני חושב שבנאדם רוצה להתאבד, משחק פוטבול לא יציל אותו
YuVaL
quote:
Originally posted by DjChook
יובל יא חתיכת צעיר :)
סתם בא לי לרשום את זה

יווו אני נראה לי מסטול

קראתי את זה עכשיו

באמת מסמך אנושי מרגש....

אבל אני חושב שבנאדם רוצה להתאבד, משחק פוטבול לא יציל אותו


זה לא המשחק פוטבול יא דביל זה העיקרון!
DjChook
http://anatweb.com/friendship_day.htm
Narcotic Mind
זה יפה, קרוב לוודאי ממוצא, אבל זה לא משנה

הכרתי את אחד החברים הכי טובים שלי בדרך די דומה האמת...

NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
http://anatweb.com/friendship_day.htm



אוווווי פשוט לבכות
SiLvErSkY
quote:
Originally posted by MasterP
מדהים
יש לי דמעות.........

אני בעד להפוך את זה לכלל האתיקה שלנו ולשים את זה כסטיקי

אבל אפשר שלא לקחת את זה כזה רחוק ורק לקרוא ולהתרשם...

שווה קריאה אל תתבטלו

ותשימו ברקע את
gouryella - ligaya (green court remix)

*edit*
רועי מאיפה זה?


http://www.quoteworld.org/docs/unpow723.php
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement