|
Een leven zonder muziek.....
|
View this Thread in Original format
| Smirnoff |
Hoe zou het leven eruit zien zonder muziek ??
Ikzelf kan me geen leven voorstellen zonder muziek, ik sta er mee op
en ga er mee naar bed. Er gaat gewoon geen dag voorbij zonder muziek.
Als je nu muziek uit bijvoorbeeld je jeugd hoord dan denk je daar meteen weer aan terug, eigenlijk is muziek een aanknopingspunt van alles wat er gebeurt.
moest ik effe kwijt.... Proost !;) |
|
|
| Cosmic Guy |
Mooi gezegd Smirnof:gsmile:
Is er leven zonder muziek dan? Zou wel een stuk saaier zijn |
|
|
| Blik |
als er geen muziek zou bestaan zouden we het niet missen omdat we niet afweten van het bestaan van muziek :D
maar het zou idd saai zijn als er nu opeens geen muziek meer zou zijn |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Mooi gezegd Smirnof:gsmile:
|
Dubbel F ! :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Hoe zou het leven eruit zien zonder muziek ??
|
NIET!!!
als ik 1 ding moet noemen waar ik echt niet zonder kan dan is het wel muziek .. en dan bedoel ik dus TRANCE!!
Wel grappig om eens deze vraag te stellen aan mensen.. kan je gelijk zien hoe ze in elkaar zitten..
Wat zou je kiezen? Nooit meer SEX of nooit meer MUZIEK??
dat is dus een vraag waar ik geen seconde over na hoef te denken.. en NEE ik ben geen maagd! :D |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by tijs08
Wat zou je kiezen? Nooit meer SEX of nooit meer MUZIEK??
dat is dus een vraag waar ik geen seconde over na hoef te denken.. en NEE ik ben geen maagd! :D |
Of je hebt nog nooit "SeX" gehad... :D:D
Zal een moeilijke keuze zijn voor mij ! :p |
|
|
| Ding Chavez |
Leven zonder muziek is er gewoon niet. Zet bv onder een film eens het geluid af, er is gelijk geen hol meer aan. Op de een of andere manier doet muziek wat met je...
Voor mij persoonlijk sta ik er idd ook mee op, geef er zo'n beetje al m'n geld aan uit en ga er mee naar bed. Die geweldige zin illustreerd het helemaal: "To live without my music would be impossible for me"
GreetZ, DC |
|
|
| Teal'k |
Leven zonder muziek? WTF, moet er niet aan denken.. Ik ben dan nog liever blind :D of stom (mja, eigenlijk kan ik dat hier nu natuurlijk niet zeggen, maar goed) .. Geen muziek, nee zou me niet aanstaan.. als nou bijvoorbeeld R&B verdwijnt, oke, daar kan ik dus niet mee zitten, maar als trance-muziek zou verdwijnen, daar kan ik dus wel mee zitten!
Trance is Life! |
|
|
| ampburner |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Leven zonder muziek is er gewoon niet. |
en als je nou doof geboren zou zijn? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by ampburner
en als je nou doof geboren zou zijn? |
ja das lastig :conf:
Maar goed....wat is erger: doof of blind? |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by ampburner
en als je nou doof geboren zou zijn? |
Er zijn ook parties voor doven hoor, die voelen dan gewoon de beat. Is toch ook soort van muziek dan :)
GreetZ, DC |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Er zijn ook parties voor doven hoor, die voelen dan gewoon de beat. Is toch ook soort van muziek dan :)
|
en daar gaat het volume zo hard mogelijk! gehoorbeschadiging hebben ze toch al ;) :toothless |
|
|
|
|