return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Man U Vs. Arsenal (pg. 2)
View this Thread in Original format
SiLvErSkY
quote:
Originally posted by nimrod levi
מה ההתלהבות?
מנצ'סטר עדיין לא מקום ראשון
צ'רלטון - ליברפול 0:2
אני אוהד ליברפול אבל עוד פעם הלוזרים האלה מפסידים.


יורדים למקום השלישי:(


ח ח ח ?
חחחחחחחחחח
?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
SiLvErSkY
מקום רביעי :)
Hell_Copter
שונא מנצ'סטר!!!
אמן ירדו לליגה תשיעית!!!!
אללה ליברפול!!
SiLvErSkY
אללה ליברפול
2-0 לצ'רלטון
מקום רביעי

טאסט טה ספיריט!
nimrod levi
מה ההתלהבות?
ליברפול כולה נקודה ממנצ'סטר
אנחנו בתקופה רעה
חכה שדודק והסקי יחזרו לעצמם ואנחנו פותחים את כל הליגה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nimrod levi
מה ההתלהבות?
ליברפול כולה נקודה ממנצ'סטר
אנחנו בתקופה רעה
חכה שדודק והסקי יחזרו לעצמם ואנחנו פותחים את כל הליגה


that's the spirit baby!!
נחנו נזיין את מנצ'סטר הנגסנים האלה!!
SiLvErSkY
quote:
Originally posted by nimrod levi
מה ההתלהבות?
ליברפול כולה נקודה ממנצ'סטר
אנחנו בתקופה רעה
חכה שדודק והסקי יחזרו לעצמם ואנחנו פותחים את כל הליגה


LOL
אתה מתרץ עם הפציעות?

מתחילת השנה נפצעים לנו שחקנים ובכל זאת אין עלינו...

"חכה שדודק והסקי יחזרו" ?

אז מעניין מה יקרה שבקהאם ניקי באט ורוי קין יחזרו...
:]

ושוב פעם

*אהמ* *מקום רביעי* *אהמ*
Lytchix
Was it a great match?
I'm a supporter of Arsenal, I'm a little bit disappointed by the result... :(
nimrod levi
quote:
Originally posted by Lytchix
Was it a great match?
I'm a supporter of Arsenal, I'm a little bit disappointed by the result... :(


Didn't get to see the whole game, but from what I saw
Manchester were much better.

סילברסקיי
אני לא אמרתי שהם פצועים אמרתי שהם לא בכושר...
ראית איזה טעויות דודק עשה נגד מנצ'סטר הגולים היו כמעט ורק באשמתו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nimrod levi
Didn't get to see the whole game, but from what I saw
Manchester were much better.

סילברסקיי
אני לא אמרתי שהם פצועים אמרתי שהם לא בכושר...
ראית איזה טעויות דודק עשה נגד מנצ'סטר הגולים היו כמעט ורק באשמתו


ראסמי הגולים היו באשמתו
סעמק אם הוא לא היה עושה את הטעויות ליברפול הייתה לפני מנצ'סטר בשתי נקודת.......... יא רבאק

sup Lytchix? everything's good?
we never get to be online in the same time :D

Lytchix
quote:
Originally posted by Hell_Copter
sup Lytchix? everything's good?
we never get to be online in the same time :D


Look at your contact list, I'm online at this exact moment! ;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Lytchix
Look at your contact list, I'm online at this exact moment! ;)


but i'm not there :)
i'm off to bed... huge exam tomorow morning
catch ya tomorrow or something :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement