return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Voetbal - Regionaal
View this Thread in Original format
Joost008
Ik vroeg me af of er hier meer mensen op voetbal zitten en of die het nog een beetje goed doen in competitie.
Ikzelf zit in Rohda Raalte 10, we hebben dit jaar met een hele groep vrienden een eigen voetbalelftal opgericht.
Alleen gaat het helaas nog niet echt goed met ons in competitie, we staan namelijk laatste en hebben nog geen punten gehaald:p.
Maar we zorgen altijd wel voor gezelligheid in de kantine, we zijn zeg maar het bierteam van de vereniging.
Ikzelf heb btw nog niet meegevoetbald dit seizoen vanwege een blessure, ik begin weer na de winterstop en hoop dat we dan wel wat winnen:D

Check ook eens onze website ROHDA10.NL (nog lang nie alles werkt, omdat hij nog maar een week online is en er nog veel aan gedaan moet worden)
Evil_E
SPeelde zelf tot nu toe altijd in VV Berkum (Zwolle) A2,B2,C2 e.d.

Sinds dit seizoen in Berkum 6
moogwai
Ik speel bij Volharding 6, ook een geweldig vriendenteam.. allemaal 20/21 jaar en we kunnen ook nog redelijk voetballen ook... enkele vrienden van mij voeballen liever in dit team dan in 1 of 2 :D

Vorig jaar net geen kampioen geworden, want er zat weer zo'n team dwars die bestond uit allemaal ex-selectie spelers :(

Maar goed, dit jaar gaan we weer voor het kampioenschap... na een dramatisch start 1x verloren en 2x gelijk hebben we geen punten meer verspeeld en vanmorgen hebben we ff ons gerevancheerd op de onze nederlaag door met 2-1 te winnen, waarbij ondergetekende weer 2x het net heeft weten te vinden :)

Verder is elke zondag weer een groot feest :clown:... altijd een boomblaster bij met onze scoringtunez en natuurlijk ook phatte muziek in de kleedkamers... van Eye of The Tiger tot Flamman & Abraxas - Good To Go :D:D:D
Jappio
Ik speel in het 4e van RS. Een futsalteam met allemaal gasten die ik al heel mn leven ken :) vorig seizoen ging t nie zo heel goed :) al hebben we in de laatste speelronde nog een overwinning behaald waardoor we geen laatste werden :D

Aanstaande woensdag begint de voorjaarscompetitie, en dan gaan we ff regelen dat we weer terugpromoveren :D

GrtZ
DjSuez
ik zou interne competitie van de universiteit gaan doen:stongue: :stongue: :stongue: , maar een of andere kontenbonker was te laat om ons op te geven...maar ja, volgende periode beter, kheb altijd basketbal en fitness nog..
AFTERNATIVE
Ik voetbal mee in een bedrijfscompetitie (zaalvoetbal) we verliezen bijna altyd maar ik scoor altyd wel dus dan vinket alweer best
Teknikol
quote:
Originally posted by Joost008
Ik vroeg me af of er hier meer mensen op voetbal zitten en of die het nog een beetje goed doen in competitie.



ja. nee.

Xit bij DES'67 A1 en we bungelen een btje onder de middenmoot
Punt
Speel in de zaal in het tweede team van Sparta '67 uit 't Zand (NH). Staan op dit moment vijfde in de competitie. Meestal spelen we voor het eerste elftal, die het stukken beter doen. Die spelen nu al vier seizoenen in de landelijke eerste divisie en staan nu op de derde plaats. Vorige week gelijk gespeeld tegen koploper Maasstad uit Rotterdam.

Ik hoop toch stiekem dat ze promoveren, dan spelen ze volgend jaar in de eredivisie. Dan krijg je echt wat leuke teams op bezoek.
basd
Momenteel het 1e van v.v. Drienerlo, de vereniging van onze universiteit. Altijd gezellig :)
Jappio
quote:
Originally posted by Teknikol
ja. nee.

Xit bij DES'67 A1 en we bungelen een btje onder de middenmoot


Dus onderaan :D

DjSuez
quote:
en dan gaan we ff regelen dat we weer terugpromoveren


gaan we lullig doen jappio... :rolleyes: :D ;)
Jappio
quote:
Originally posted by DjSuez
gaan we lullig doen jappio... :rolleyes: :D ;)


whehe

nee joh :) we zijn geheel onterecht gedegradeerd dus dan moeten we nou maar weer terug promoveren :) Morgenavond gaan we er weer voor :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement