|
Innercity 2002 on 538?!
|
View this Thread in Original format
| tranceliner |
Hi guys !
Sorry if this topic has been in another thread, but I donīt understand dutch unfortunately.
Do you guys know if 538 will broadcast Innercity ?
Thanks |
|
|
| magrec |
| nope id-t radio and radio 3fm |
|
|
| tranceliner |
:(
Damn and I canīt receive them :( :( :( |
|
|
| jploveparade |
| id-t radio has a 128kb/s webstream :p |
|
|
| Optimus |
| wie is dat meisje in je avater?:D |
|
|
| jploveparade |
Iemand van een zekere beachparty op een zeker Nederlands strand :D
Ze is he?
:p Afblijven! |
|
|
| Optimus |
| mwhehehe, beachparty en strand he? Ff resarch doen:p |
|
|
| jploveparade |
Ze heeft een geheim nummer :stongue:
Enne...een beachparty is meestal op het strand :haha: |
|
|
| Optimus |
| heeft ze toevallig een BEN nr? ghehehe:D |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Optimus
heeft ze toevallig een BEN nr? ghehehe:D |
:D :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Hoofd zegt natuurlijk niet veel. Wij willen Full Image! |
|
|
|
|