return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Centraal Examen! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Robvef
Ik heb ook mijn diploma al (zo'n 7 jaar nu)

Ik vond de schoolonderzoeken moeilijker dan de examens zelf.

Maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend. Doe het liever in een keer goed, dan ben je er meteen vanaf en kan je lekker in de zon liggen (als ie schijnt natuurlijk) als de herkansers bezig zijn.

Ga niet stressen, want daar heb je helemaal niets aan. Ook met een beetje positieve instelling erover denken.

Als je schoolonderzoeken/tentamens goed gedaan hebt, hoef je je nergens zorgen over te maken.

Ik wens iedereen die examen doet veel succes en ik weet zeker dat jullie het gaan halen.

Greetz, Robvef.

BTW --> wat klink ik nu als een leraar/ouder. Gadverdamme
Remy D
Ik heb geen tips want die zullen jullie toch niet veel helpen, je moet het nou eenmaal zelf doen.. Maar in iedergeval veel succes!!!!:)
Opti
Hahahah, ik gben gelukkig al 2 jaar geleden geslaagd voor me havo :D Of ik tips voor de mensen heb?? Ik heb geen reet geleerd tijdens de examenweek, maar toch met lof geslaagd!!! Dusse.....geniet van t weer en lekker relaxen, it clears your mind!!! :D:D:D
Sandman
quote:
Originally posted by M5
ff doorzetten jongens !!

dan kan jullie relaxte leven als HBO/UNI student beginnen !!

ik heb drie dagen vrij deze periode....prima vol te houden zo ;)


Inderdaad... Lekker rustig aan doen, behalve tijdens tentamen periodes, dan wordt het "iets" drukker.
Maar ja, ik heb der nu geen last van. Stage DAMN DAMN. Al mijn vrienden zitten in de stad op het terras een pilsje te vatten tijdens afgelopen week en wat mocht ik doen...Lekker werken (yeah right!) Dan ben ik toch wel heel tering erg jaloers op dat moment, lekker in het zonnetje een pilsje vatten. Mmaar ja, nog effe en dan is het vakantie en dan gaan we FEESTEN :D

Sandman wist trouwens niet eens dat de examens als weer begonnen waren.

Maar ja. suc6 --> stressen helpt niet, het wordt alleen maar erger dan
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Sandman


Inderdaad... Lekker rustig aan doen, behalve tijdens tentamen periodes, dan wordt het "iets" drukker.
Maar ja, ik heb der nu geen last van. Stage DAMN DAMN. Al mijn vrienden zitten in de stad op het terras een pilsje te vatten tijdens afgelopen week en wat mocht ik doen...Lekker werken (yeah right!) Dan ben ik toch wel heel tering erg jaloers op dat moment, lekker in het zonnetje een pilsje vatten. Mmaar ja, nog effe en dan is het vakantie en dan gaan we FEESTEN :D

Sandman wist trouwens niet eens dat de examens als weer begonnen waren.

Maar ja. suc6 --> stressen helpt niet, het wordt alleen maar erger dan


Haha ja lekker stage lopen!! lekker werken voor nix!!! Kan je in t weekend weer opdrinken.. al je verdiende geld lol!! mooi man dat stage lopen!

Voor de rest is "studeren" best goed te doen :D 1 keer in de 7 weken ff flink leren.. of niet.. en na 3 weken dan toch flink leren.. ja dan kom je er wel.. uurtje per dag school.. dagje vrij hier.. dagje vrij daar haha das het leven! Zin in donderdag yum yum.. lkkr stripclub in ;)
-=WVG=-
Ik moet (gelukkig) nog n jaartje wachten voor mn VWO-examen...in ieder geval:

-= IEDEREEN VEEL SUCCES ERMEE =-
moogwai
quote:
Originally posted by Optimus Trance
Hahahah, ik gben gelukkig al 2 jaar geleden geslaagd voor me havo :D Of ik tips voor de mensen heb?? Ik heb geen reet geleerd tijdens de examenweek, maar toch met lof geslaagd!!! Dusse.....geniet van t weer en lekker relaxen, it clears your mind!!! :D:D:D


Ha vergelijkbare situatie :D... hier heb ik verder niks op toe te voegen
Mysteric
Nou luitjes succes met die examens dan

Vorig jaar heb ik m'n examen gehaald, zes zessen en een vijf op m'n eindlijst. Das strak 41 punten dus jaaaaaa

en toen feesten...wat ben ik na m'n examens vaak dronken geweest zeg, echt ongelovelijk. Maar ja dat mag ook wel na 6 jaar "zwoegen" :)
Blik
Wat me opvalt hierro is dat bijna iedereen VWO heeft gedaan, of nog moet doen, met enige uitzonderingen

oftewel, je bent een slimme gozer als je Trance luistert;)


(No offence voor degene die mavo hebben gedaan of de school niet afgemaakt :D)
moogwai
quote:
Originally posted by Blik
Wat me opvalt hierro is dat bijna iedereen VWO heeft gedaan, of nog moet doen, met enige uitzonderingen

oftewel, je bent een slimme gozer als je Trance luistert;)


(No offence voor degene die mavo hebben gedaan of de school niet afgemaakt :D)



Of lekker op je dooie gemakje de HAVO hebt doorlopen :)

Opti
quote:
Originally posted by moogwai



Of lekker op je dooie gemakje de HAVO hebt doorlopen :)


Ja, zoals ikke :)
MetzZ_!!
wat is er mis met de MAVO??

Hmm, maar nu je het zegt... toen ik op de mavo zat luisterde ik nog geen trance en techno.

Nu doe ik dat wel, tijdens de lessen en tijdens het leren... en ik haal 9's en 10'n voor economie. Zegt toch wel iets :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement