|
ASOT 26 December top 20 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| ryo |
| Als ik eerlijk ben: ik vond de lijst pure rotzooi op een paar nummers na, maar ja de stemmen zijn eerlijk geteld en dat was wat het publiek wilde horen... |
|
|
| Optimus |
01. Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiësto Remix) (851 points, 256 votes)
02. Gouryella - Ligaya (Original Mix) (673 points, 209 votes)
03. Solar Stone - Solarcoaster (483 points, 145 votes)
04. DJ Tiësto - Lethal Industry (478 points, 143 votes)
05. Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Remix) (466 points, 137 votes)
06. Armin van Buuren feat. Ray Wilson - Yet Another Day (Original Mix) (372 points, 110 votes)
07. 4 Strings - Into The Night (4 Strings Remix) (325 points, 96 votes)
08. Plastic Boy - Silverbath (322 points, 106 votes)
09. 4 Strings - Diving (Hiver & Hammer Remix) (319 points, 85 votes)
10. Driftwood - Freeloader (316 points, 93 votes)
11. Cosmic Gate - The Truth (Ferry Corsten Remix) (316 points, 90 votes)
12. DJ Tiësto - In My Memory (Airwave Remix) (307 points, 97 votes)
13. 4 Strings - Diving (Original Mix) (300 points, 88 votes)
14. Ferry Corsten - Punk (Kid Vicious Remix) (293 points, 100 votes)
15. Solar Stone - Seven Cities (Armin van Buuren Remix) (264 points, 93 votes)
16. Jurgen Vries - The Theme (245 points, 87 votes)
17. Solid Sessions - Janeiro (Armin van Buuren Remix) (237 points, 80 votes)
18. Ghostland - Tears From The Moon (Hybrids Twisted On The Terrace Mix) (225 points, 65 votes)
19. Ocean Lab feat. Justine Suissa - Sky Falls Down (Armin van Buuren Remix) (219 points, 75 votes)
20. Rank 1 - Awakening (211 points, 75 votes)
And just for good measure, the rest of the top 50:
21 Airwave vs. Rising Star - Sunspot
22 William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix)
23 Signum - Second Wave
24 Luc Poublon - Quantum Leap
25 Andain - Summer's Calling (Airwave Club Mix)
26 GTR - Mistral
27 DJ Tiësto vs. Junkie XL - Obsession
28 Oceanlab feat. Justine Suissa - Beautiful Together (Signum Remix)
29 Shane - Too Late To Turn (Armin van Buuren Remix)
30 Mauro Picotto - Back To Cali (Push Remix)
31 Airwave vs. Rising Star - Sunspot (DCML Mix)
32 Armin van Buuren - Sunburn
33 Darren Tate vs. Jono Grant - Let The Light Shine In
34 Midway - Monkey Forest
35 Mesh - Purple Haze
36 4 Strings - Into The Night (Coast 2 Coast Remix)
37 Three Drives - Carrera 2
38 System F - Solstice
39 Frank T.R.A.X. - Nebuchan
40 D*Note - Shed My Skin (Airwave Remix)
41 Armin van Buuren ft. Ray Wilson - Yet Another Day (Rising Star Remix)
42 Project Medusa vs. Exor - Moonshine (Exor Mix pt. II)
43 Armin van Buuren ft. Ray Wilson - Yet Another Day (Hiver & Hammer´s Ground Controle Remix)
44 Mesh - Persuasion
45 Nu-NRG - Dreamland (Rank 1 Re-Edit)
46 Andain - Summer Calling (Gabriel & Dresden Remix)
47 Danza Violento - String Break
48 Chicane - Saltwater (Thrillseekers Remix)
49 Chicane - Autumn Tactics (Thrillseekers Remix)
50 Sun Decade - I´m Alone (Mirco de Govia Dub)
Number of valid voters: 1723
Number of invalid voters: 165
Number of disabled songs: 3 |
|
|
| ryo |
| Hebbe ze de lijst omgedraaid ofzo? Dat nr 50 = nr 1? Naja beetje overdreven maar van 20 tot 50 staan aardig wat nummers die zeker in de top 20 horen volgens mij... |
|
|
| kreischer2000 |
Als ik eerlijk mag zijn snap ik niet hoe deze platen hierin terechtkomen:
04. DJ Tiësto - Lethal Industry (478 points, 143 votes)
05. Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Remix) (466 points, 137 votes)
10. Driftwood - Freeloader (316 points, 93 votes)
11. Cosmic Gate - The Truth (Ferry Corsten Remix) (316 points, 90 votes)
13. 4 Strings - Diving (Original Mix) (300 points, 88 votes)
20. Rank 1 - Awakening (211 points, 75 votes)
Maarja het zal wel aan mij liggen, dat er nog zoveel "commerciële" plaatjes instaan verbaads mij echt, ik dacht dat er alleen maar echte tranceaddicts naar ASOT luisterden |
|
|
| Cosmic Guy |
Ik mis toch zeker wel deze nummers:
airwave_vs_rising_star-sunspot
Frank T.R.A.X.- Nebuchan (O.R.G.A.N. Mix)
Sun Decade - I'm Alone (Micro De Govia Dub)
Viframa - Cristalla (Katana feat_ DJ Precision Remix) |
|
|
| Remy D |
| Meteen weer van die zielige paardenrukkers, met dat domme gelul dat ze het niet snappen dat er bepaalde nummers niet in de top 20 staan. De top 20 is gewoon terecht of je het er nou mee eens bent of niet. En ja tuurlijk stakker er luisteren alleen echte Tranceaddicts naar A state of trance. Zielig echt zielig. Dus je bent geen echte TA meer als je Lethal Industry en Awakening de beste nummers van het jaar vond!! Ik vind jullie echt het laagste soort omdat jullie echt denken dat jullie de echte trancemasters zijn omdat jullie de wat onbekendere titels beter vinden. Echt zo kankerzielig. Van sommige posts van echte trancemasters wordt ik zo kankerziek en moet ik eigenlijk geen aandacht aan besteden maar soms lukt dat gewoon niet. |
|
|
| blighty |
| quote: | Originally posted by Remy D
Meteen weer van die zielige paardenrukkers, met dat domme gelul dat ze het niet snappen dat er bepaalde nummers niet in de top 20 staan. De top 20 is gewoon terecht of je het er nou mee eens bent of niet. En ja tuurlijk stakker er luisteren alleen echte Tranceaddicts naar A state of trance. Zielig echt zielig. Dus je bent geen echte TA meer als je Lethal Industry en Awakening de beste nummers van het jaar vond!! Ik vind jullie echt het laagste soort omdat jullie echt denken dat jullie de echte trancemasters zijn omdat jullie de wat onbekendere titels beter vinden. Echt zo kankerzielig. Van sommige posts van echte trancemasters wordt ik zo kankerziek en moet ik eigenlijk geen aandacht aan besteden maar soms lukt dat gewoon niet. |
haha, jeetje, maak je niet druk man :)
Greetings,
Blighty |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Remy D
Meteen weer van die zielige paardenrukkers, met dat domme gelul dat ze het niet snappen dat er bepaalde nummers niet in de top 20 staan. De top 20 is gewoon terecht of je het er nou mee eens bent of niet. En ja tuurlijk stakker er luisteren alleen echte Tranceaddicts naar A state of trance. Zielig echt zielig. Dus je bent geen echte TA meer als je Lethal Industry en Awakening de beste nummers van het jaar vond!! Ik vind jullie echt het laagste soort omdat jullie echt denken dat jullie de echte trancemasters zijn omdat jullie de wat onbekendere titels beter vinden. Echt zo kankerzielig. Van sommige posts van echte trancemasters wordt ik zo kankerziek en moet ik eigenlijk geen aandacht aan besteden maar soms lukt dat gewoon niet. |
jij vindt het zo erg dat sommigen hier een nummertje triest vinden. tegelijkertijd noem je die mensen kankerzielig, stakker, het laagste soort en weet ik veel wat..
beetje tegenstrijdig.
maak je idd niet zo druk man. het is maar muziek
:nervous: |
|
|
| eieregooie |
| Vooral de top 5 verbaasd me TOTAAL niet eigenlijk... |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by Remy D
Meteen weer van die zielige paardenrukkers, met dat domme gelul dat ze het niet snappen dat er bepaalde nummers niet in de top 20 staan. De top 20 is gewoon terecht of je het er nou mee eens bent of niet. En ja tuurlijk stakker er luisteren alleen echte Tranceaddicts naar A state of trance. Zielig echt zielig. Dus je bent geen echte TA meer als je Lethal Industry en Awakening de beste nummers van het jaar vond!! Ik vind jullie echt het laagste soort omdat jullie echt denken dat jullie de echte trancemasters zijn omdat jullie de wat onbekendere titels beter vinden. Echt zo kankerzielig. Van sommige posts van echte trancemasters wordt ik zo kankerziek en moet ik eigenlijk geen aandacht aan besteden maar soms lukt dat gewoon niet. |
Ik zeg niet dat je geen echt TA bent als je awakening of lethal industry een gaaf nummer vind, ik zeg alleen dat er veel betere trance nummers zijn uitgekomen dier eerder in die top20 hadden moeten staan dan die twee nummers.
Wie hoort ons praten over trancemasters? Ik zeg echt niet dat ik beter ben dan een ander ofzo dat maak jij er maar weer van!
Maarja ik ga er verder maar niet op in dit is een forum waarop ik mijn mening mag geven en als jou die niet bevalt is dat jou probleem en niet het mijne. |
|
|
| Ding Chavez |
Het enige waar ik altijd moe van wordt is dat blijkbaar alleen simpele nummers aanslaan. Ik zeg nu NIKS over de mensen die gestemd hebben, daar waag ik me niet aan, maar het is ieder jaar hetzelfde. De nummers met de simpelste, zogenaamd catchy, melodietjes eindigen het hoogst...
En daar word ik nou moe van, als je een beetje verder kijkt dan dat iedere dag in de schoot wordt geworpen zijn er zooooveel nummers die zooooveel mooier zijn. Nou zou je natuurlijk kunnen zegen dat dat aan smaak ligt.. tja, dan ga ik wel iets over die mensen zegggen, beetje jammer voor je... Ik zeg hiermee weer NIET dat die mensen per definitie slechter zijn, je moet hier altijd op je woorden letten.
Ik zeg ook niet dat alle nummers in die top 20 van hetzelfde soort zijn, ook ik vind southern sun een mooi nummer :)
Nou ja, ik kan het geloof ik toch niet uitleggen.
GreetZ, DC |
|
|
| Cosmic Guy |
Je mag het toch niet eens zijn met de top 20? Het is dan wel eerlijk, maar voor jouw gevoel missen er gewoon wat nummers.
En over die trancemasters: volgens mij hebben er alleen die-hards gestemd, want ik kan me niet voorstellen dat elke TMF-kiddo ook maar gehoord heeft van ASOT en ook zeker het benul/idee heeft om nog te gaan stemmen. Daarvoor moet je echt wel een beetje op de hoogte zijn.
Vergeet ook niet dat er ook veel buitenlanders hebben gestemd, en die hebben net een andere smaak dan hier in Nederland.... Alhoewel, in de music-discussion was er ook zo'n thread en daarin heeft NIEMAND op Lethal Industry of Freeloader gestemd...
Nou weet ik het ook niet meer, hehe.
Anyway, het is gebeurd we kunnen er niets aan doen dus laat allemaal maar. |
|
|
|
|