|
Nieuwe CD DJ Tiesto!!! (Revoltion Mix)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Hallo daar,
A.s. maandag 7 mei zal in Engeland de nieuwe CD van Tiesto worden gereleased, Revolution Mix.
Deze CD komt helaas niet in Nederland uit, hij is alleen bestemd voor de Engelse markt.
Hieronder de tracklisting.... wat denken jullie ervan???
Greetz,
Sido (50% Bouma-Bros.)
Cd1
1. Innocente (DJ Tiesto Remix) - Delerium feat. Leigh Nash
2. Melodica - Leama
3. Golden Desert (Part 2) - LN Movement
4. So Strong - Ben Shaw feat. Adele Holness
5. Innocence - Joker Jam
6. Cried To Dream (Max Graham Remix) - Bullitt
7. From Within - DJ Dazzle
8. Lovin’ (Fred Numf vs Five Point O Remix) - Hardy Heller and Ray Boye
9. Running On E - J.T. Functions
10. Castle Rock (Fred Numf vs. Five Point O Remix) - Wheed Baskin
11. Wasteland (Chab Remix) - Kamaya Painters
12. Passenger (Marc O’Tool Remix) - Ballroom
13. Vegas (Fear & Loathing Remix) - Agnelli & Nelson
14. Resistance - V-Three
15. The Search (Time & Space Mix) - Francesco Farfa meets Pleasure Team
--------------------------------------------------------------------------------
Cd2
1. People Want To Be Needed - The Auranaut
2. Sunset On Ibiza (Original Mix) - Three Drives
3. Sunrise (Pulser Remix) - Goldenscan
4. Open Our Eyes (Insigma Mix) - Insigma
5. Mysteries Of Life - Airwave
6. Lost Vagueness (Oliver Lieb’s Main Mix) - Utah Saints
7. Voyage - Yahel & Eyal Barkan
8. Flesh (Tiesto Mix) - Jan Johnston
9. Stringer - Riva
10. Labyrinth Part 1 - Moogwai
11. Sunrise at Palamos (Original Mix) - M.I.K.E.
12. Flight 643 (Original Mix) - DJ Tiesto
13. Industry - Green Martian
14. Moonshine - Planisphere
15. Strange World (2000 Remake) - Push |
|
|
| magrec |
haahaa
die playlist ziet er echt bruutjes uit.
Tiesto new style :D
Vast dat die cd net zoals summebreeze nog in nederland komt en anders is er vast wel een online winkel. |
|
|
| Blik |
| Ziet er zeer tof uit, als misschien éém of andere Engels gastje van dit forum hem op internet zou kunnen zetten zou dat natuurlijk helemaal toppie zijn (met cue-file erbij) |
|
|
| tango |
Lijk me een lekker cd'tje. Ik denk dat we van magik 7 ongeveer hetzelfde kunnen verwachten.
grtz,
TNG |
|
|
| Henkie_henk |
Tiesto - revolution mix
ZO heet ie dus??
K zal me oogjes ff openhouden.. zit er wel in dat k em kan krijgen.. maar pin me er nie op vast he.. |
|
|
| cyberdude |
mmmmmmz
eerste keer dat ik hier iets over hoor
'k wacht er al op ! |
|
|
| Dj Lex |
Had al gehoord dat ie zou komen. Maar wist niet dat ie alleen in engeland uit zou komen.
Nou die nummers zeggen me niet zoveel, een aantal maar. ben nog vrij nieuw hierzo.
Maar als het klinkt als summerbreeze zoals 1 van jullie zei, dan zit het wel goed met die cd.
Laters |
|
|
| Ding Chavez |
Uhhhmmm, heb je de set van Tiësto op Dutch Dimension?? Zo klinkt CD 2 ongeveer, ongehoord vet dus :D
En reken maar dat ie op het i-net zal verschijnen hoor :p |
|
|
| Dj Lex |
Oh ja als ie als DD klinkt is ie zeker strak. En ja, ergens zal ie wel op het internet verschijnen, zoals alles.
mzzl |
|
|
| ADK |
ja, ziet er wel leuk uit , van de 30 liedjes ken ik er denk ik zo'n 7... die zijn wel goed in ieder geval...
binnen 10 dagen is ie denk ik volop op internet te vinden...
ADK |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by ADK
binnen 10 dagen is ie denk ik volop op internet te vinden...
ADK |
Wat dacht je van binnen een uur op internet en dan gaat het snel. Maar die zullen we wel binnenhalen ja. |
|
|
| Remy D |
| Koop hem wel bij de Free Record Shop die verkoopt wel meer import cd's uit engeland dus deze zullen ze ook wel krijgen..:) |
|
|
|
|