| Q-PiXeL |
זה קרה לי כבר פעמיים...
נכון לפני זה נתקע לך המחשב ואז עשיתה ריסט ויכול להיות גם נתתה לסקאנדיסק לעבוד (אבל לא חייב) ואז בגלל זה נהרס הקובץ של ההיסטורי של המספר שלך והאייסיקיו לא יכול לטעון אותו...
דבר מעצבן...
גם אני נאלצתי לוותר על כל ההיסטורי בגלל זה...
אני מאשים ת'אקספי! |
|
|