return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Gillar ni Reisen?
View this Thread in Original format
Dj_ExOn
Gillar ni Reisen? Godisen alltså? Jag är fan beroende! Har ätit runt 4 påsar i helgen!
Svingott!
Nå? Vad tycker ni?? :D
Aendy
Går det att INTE tycka om det?
King of Clubs
quote:
Originally posted by Aendy
Går det att INTE tycka om det?

Lätt. tycker inte alls det är gott. Smakar som godiset man blev skickad av sina påtvingade brevänner från Lettland i lågstadiet.
SteveTranz4ever
Har aldrig smakat.... men jag hatar fan reklamen :p

Köpte däremot en påse med cola flaskor idag(vinergum) 400g för 15 spänn

Fan de bara bubblar i magen nu :eyespop:
Nyx
Riesen e stenhårda men goda! :tongue3
Treo
Blää urrkk. de är ju för tusan helt oätliga. usch
RebeL9
jag föredrar fortfarande julmust
bara så att ni vet :O
reveal
quote:
Originally posted by RebeL9
jag föredrar fortfarande julmust
bara så att ni vet :O

kan väl inte jämföra godis med dryck ;) (vilket osökt gav mig en ny tråd-idé :p)
ShyTrance
har inte smakat riesen än tyvärr :(
sipowitz
Usch jag kommer aldrig någonsin köpa en påse reisen... för om jag inte helt missminer mig så är det de som har en sån förbaskat dålig reklam..

Typ dubbat från tyska där de springer omkring och frågar folk om de vill smaka på den stora bruna kolan.. ;-)

Faen kan de inte ens lägga lite pengar på sin reklam så ska de faen inte tjäna något :-)

/Martin

ShyTrance
quote:
Originally posted by sipowitz
Usch jag kommer aldrig någonsin köpa en påse reisen... för om jag inte helt missminer mig så är det de som har en sån förbaskat dålig reklam..

Typ dubbat från tyska där de springer omkring och frågar folk om de vill smaka på den stora bruna kolan.. ;-)

Faen kan de inte ens lägga lite pengar på sin reklam så ska de faen inte tjäna något :-)

/Martin

det skulle höja priset på godiset..
Vizay
vafan e riesen för något?!?!??!?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement