return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Godistråden! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Treo
Såhär i juletid så är det ju inte helt fel med en ask Aladdin eller två. måste fara o handla.. choklad vinner.

-Treo-
lonne
Sitter och käkar djungelvrål atm, en av favoriterna faktiskt...annars

diggar jag kryptoniter, all chocklad och sura och salta prylar.
dbl
quote:
Originally posted by lonne
Sitter och käkar djungelvrål atm, en av favoriterna faktiskt...annars

diggar jag kryptoniter, all chocklad och sura och salta prylar.

djungelvrål e ju också en favorit.. brukade käka typ minst 4 påsar i veckan när jag praktiserade i 3:an.. praktiserade nämligen 2 dagar i veckan under hela 3:an
Glorie
quote:
Originally posted by robstar

Kolaflaskor e oxo gott!

på tal om colaflaskor så har ja en bekant som hade en fix ide av att hon måste "låtsas-dricka" colaflaskan... så för varenda godis hon åt :) bet hon av korken... "låtsas-halsade" hon i sig det obefintliga innehållet (i.e cola) å sen slängde hon i sig resten av godisen :p tur att hon har släppt det där nu ;)

men jag funderade på om NÅN här.... kommer ihåg en slags godis.. som låg på kexhyllan.. på vissa speciellt utvalda affärer...typ tidigt 80-tal skulle ja gissa på.. Typ när ja var 7-8 år fanns det ... tror ja... sen försvann de från S-vall.. sen såg ja en förpackning, typ 93 eller nåt. å sen har ja inte sett det nå mer.. men ja minns att det var sååå gott..

iaf. så vare.. en liten avlång förpackning me som. runda... kexpinnar i.. som man kunde doppa i chokladkräm, som låg bredvid, så att säga :p kommer inte ihåg vad det heter eller nåt :crazy: Nån som känner igen beskrivningen :p å vet vart det finns anno 2003??
chjo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
precis men det lät mycke roligare med hallonvårtor... ha ha

Gelehallon/hallonvårtor = "Jungfrubröst" (enl. min mamma) :stongue:

Min favorit är Toblerone :tongue2 :tongue2 :tongue2
TrancE_GyLLe
oj viken gammaltråd!!!

men malaco cola flaskor.. å ferarribilar

i mars, snickers, twix klassen så blir d nog LION
NooN
Juicy Fruit.
Iofs ett tuggummi, men räknas inte det som godis?
impulze
godis är inte till för att ätas, nemen vad ska man säga? vanlig marabou mjölkchoklad på rulle, helst iskall :P
Kongo_kim
Colaflaskor och gelehjärtan och gele grodor mums
reveal
quote:
Originally posted by NooN
Juicy Fruit.

jag visste inte ens att det fanns längre... inom tuggummi är ju den solklara favoriten, som barn då alltså, hubba bubba :D

Dj_ExOn
Reisen är fortfarande min favvo godis. Iofs så är chocklad rätt gott oxå. :)

Milka chocklad med Jordgubbsyogurt fyllning!
God damn! :tongue2
NooN
quote:
Originally posted by reveal
jag visste inte ens att det fanns längre... inom tuggummi är ju den solklara favoriten, som barn då alltså, hubba bubba :D

Hubba Bubba var en höjdare, fanns reklamserier på baksidan av serietidningar ibland :p
Man skulle tydligen kunna blåsa riktigt stora bubblor med dom, men jag lyckades fan aldrig... :rolleyes:

quote:
Originally posted by impulze
godis är inte till för att ätas, nemen vad ska man säga?

Vad har man det till då? :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement