return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
så här bränner ni stålar på bästa sätt
View this Thread in Original format
RebeL9
före: http://www.chas.nu/~oracaz/before.jpg
efter: http://www.chas.nu/~oracaz/after.jpg
SteveTranz4ever
Sitter nu med laptoppen kopplad till min 6510a när jag skriver detta mess. Är på väg ner till Göteborg för att göra ett intjack...

En fråga bara vilket nummer bodde du på nu igen rebel9 ? Och föresten.... står det rebel9 på dörren hemma hos dig ?.... umm bra att veta tänkte jag...:toothless
Xo|oX
BRA SMAK!
själv skulle ja nog ha köpt:
en Audio Pro - sub Pro
å nån fet Hembio för de 6000 kvar...
Vizay
själv slog jag till å brände nästan samma antal pengar fast på 2 cd å en mixer istället....mycke billigare i längden....om man e olaglig å elak som jag alltså :p
Connector
quote:
Originally posted by Xo|oX
BRA SMAK!
själv skulle ja nog ha köpt:
en Audio Pro - sub Pro




wee :)
DJ Ezzian
Hadde kjøpt en annen mixer, men hver sin smak :) :)
Nyx
quote:
Originally posted by Connector


wee :)


Den ser rätt maffig ut! :crazy:

Tänkte köpa en 400 watts (!) subba (med fjärrkontroll) för ca 3500:- efter julen! :toothless
Glorie
hur mycke cash ere som ligger där eg? :) undrar.. försökte räkna, men.. :)

själv skulle ja köpt en kamera, stereo, ny HD och kläääder,
Aendy
quote:
Originally posted by Glorie
hur mycke cash ere som ligger där eg? :) undrar.. försökte räkna, men.. :)



Får det till 21*500. Kan det stämma?
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Får det till 21*500. Kan det stämma?


jag får det till 23*500, eventuellt 24, en som är lurig och kanske är 2 st

Vizay
skulle tippa på 24 stycken eftersom dne där utrustningen borde gå på nånstans runt 12 lakan lite snabbt räknat :)
Glorie
ja får d till 22500 kronor :)

få se vem som har rätt ;) hehe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement