|
så här bränner ni stålar på bästa sätt
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Sitter nu med laptoppen kopplad till min 6510a när jag skriver detta mess. Är på väg ner till Göteborg för att göra ett intjack...
En fråga bara vilket nummer bodde du på nu igen rebel9 ? Och föresten.... står det rebel9 på dörren hemma hos dig ?.... umm bra att veta tänkte jag...:toothless |
|
|
| Xo|oX |
BRA SMAK!
själv skulle ja nog ha köpt:
en Audio Pro - sub Pro
å nån fet Hembio för de 6000 kvar... |
|
|
| Vizay |
| själv slog jag till å brände nästan samma antal pengar fast på 2 cd å en mixer istället....mycke billigare i längden....om man e olaglig å elak som jag alltså :p |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Xo|oX
BRA SMAK!
själv skulle ja nog ha köpt:
en Audio Pro - sub Pro
|
wee :) |
|
|
| DJ Ezzian |
| Hadde kjøpt en annen mixer, men hver sin smak :) :) |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Connector
wee :) |
Den ser rätt maffig ut! :crazy:
Tänkte köpa en 400 watts (!) subba (med fjärrkontroll) för ca 3500:- efter julen! :toothless |
|
|
| Glorie |
hur mycke cash ere som ligger där eg? :) undrar.. försökte räkna, men.. :)
själv skulle ja köpt en kamera, stereo, ny HD och kläääder, |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
hur mycke cash ere som ligger där eg? :) undrar.. försökte räkna, men.. :)
|
Får det till 21*500. Kan det stämma? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Får det till 21*500. Kan det stämma? |
jag får det till 23*500, eventuellt 24, en som är lurig och kanske är 2 st |
|
|
| Vizay |
| skulle tippa på 24 stycken eftersom dne där utrustningen borde gå på nånstans runt 12 lakan lite snabbt räknat :) |
|
|
| Glorie |
ja får d till 22500 kronor :)
få se vem som har rätt ;) hehe |
|
|
|
|