|
Sensation: Wat Een Kut Line Up
|
View this Thread in Original format
| basvh |
de line up:
roog
jean
marco v
rank 1
michel de heij
een gemiste kans van id&t!! |
|
|
| Glaniskanis |
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH
NEEEEEEEEEEEEEE
Wie wil er nou naar Roog luisteren ;) (no offence)
Maar dit is ECHT ZWAAAAR KUT
HAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGHHHHHHHHHHHH
KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT
Jozef Maria Willemientje wat een kutzooi
Ik ga wel lekker naar Impulz Outdoor en Mysteryland, laten ze de volgende keer maar weer het oude concept (aantal echte TOP-DJ's) volgen.
-A-Duck he wat een tyfuszooi
Hehe dat moest er ff uit
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Dj Lex |
Hey Glaniskanis plaats jij gewoon 2 keer hetz11de??? Goed man, echt origineel!!
En idd basvh dit is een gemiste kans van id&t. Ze hadden gewoon de grote namen moeten vragen en niet een stelletje stumpers.
Alleen Marco V is de moeite waard die gast beukt de laatste tijd lekker.
Laters :D |
|
|
| tango |
Tja, wat te zeggen. Dit is echt zuur! Ik ga nu 100% zeker niet......
Ik maar denken aan oakie of sasha, tssssss.....
dit feestje zal het zonder tango moeten stellen :D
grtz,
TNG
(2x dezelfde post? das lame) |
|
|
| Akira |
KUT LINE UP!!!!!!!!!!!
ING GELD MONGOLEN!!!! |
|
|
| Vinyl Boy |
uhm, basvh, misschien is het handiger om gewoon alle posts op 1 thread te doen? aangezien mijn thread meer replies heeft, ben ik er voor om deze af te schaffen. is wel zo handig voor het overzicht, toch?
maar ik ben het er verder wel mee eens dat de line-up nehoorlijk zuigt ja!! daar hadden ze veel ,meer van kunnen maken...
mzzls |
|
|
| Ding Chavez |
Bwahahahahahahahaahhahaahahahahahah
En ik nog van tevoren erover denken om terug van vakantie in Turkije te komen om naar Sensation te komen...
Ik zou nu nog niet terugkomen al werd alles betaald en kreeg ik de hele avond gratis drinken :D
Tjonge jonge zeg, ID&T is het definitief aan het verneuken.
!!!Q-DANCE RULE!!!
Er komen nog wel wat namen bij, maar dat zal nooit veel zijn aangezien dit waarschijnlijk de line-up voor de hoofdzaal(veld) zal zijn.
En Tango, oakie en sasha had je waarschijnlijk niet hoeven verwachten, ID&T maakte van Sensation een mainstream event en de gemiddelde boer die ook naar TE kwam om het uit te proberen kent geen oakie of sasha. Maar waarschijnlijk bedoel je dat dit je ergste verwachtingen overtreft en ik kan je daarin alleen maar gelijk geven... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
uhm, basvh, misschien is het handiger om gewoon alle posts op 1 thread te doen? aangezien mijn thread meer replies heeft, ben ik er voor om deze af te schaffen. is wel zo handig voor het overzicht, toch?
maar ik ben het er verder wel mee eens dat de line-up nehoorlijk zuigt ja!! daar hadden ze veel ,meer van kunnen maken...
mzzls |
ja we kunnen hem beter sluiten, al had ik deze thread 1 miunuutje eerder gepost dan jouw, |
|
|
|
|