| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני היחיד שרואה כמה חברים של חן וחן הם טיפול?
זה לא מצחיק... זה עצוב
אלק אוהל שם... אוהל קרקס נשמע יותר טוב
אתה יודע שהכל בחיבה... אבל אתה מוזר!!! |
ואלה חן לא ידעתי שאתה מאוהל שם,
ובדיוק חבר שלי חזר מהטיול גם וסתם שאלתי אם הוא מכיר אותך מסתבר שאתה בכיתה שלו :crazy:
איזה קטע זה:cool: |
|
|