return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
אמאלההה כנסו!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
MasterP
quote:
Originally posted by eran

quote:
Originally posted by MasterP
*edit*
וערן אני גם חושב שזה מבויים עם הנחש
סתם בשביל הקטע עשו את זה

quote:
Originally posted by eran
אח שלי אתה אוכל סרטים??
לא אמרתי שזה מבויים.. בכלל לא הבעתי דעה בנדון




התכוונתי לאלעד לא ערן
elad11
טעות שלי בטח הייתי עייף
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני היחיד שרואה כמה חברים של חן וחן הם טיפול?
זה לא מצחיק... זה עצוב
אלק אוהל שם... אוהל קרקס נשמע יותר טוב
אתה יודע שהכל בחיבה... אבל אתה מוזר!!!


ואלה חן לא ידעתי שאתה מאוהל שם,
ובדיוק חבר שלי חזר מהטיול גם וסתם שאלתי אם הוא מכיר אותך מסתבר שאתה בכיתה שלו :crazy:

איזה קטע זה:cool:
DjChook
חחחחחחחחח שוווווווווק

ורועי מה הקשר
חן וחן

ומה הקשר מוזר ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחחחחחחחח שוווווווווק

ורועי מה הקשר
חן וחן

ומה הקשר מוזר ?


זה חברים של חן
וחן
לא חן וחן יא טמבל

ואתה מוזר... קבל את זה!!
DjChook
אההה ואתה לא...

אוקיי
חוץ מיזה
מוזרים
RULEZ !

כולם מוזרים
וזה שאתה לא מוזר רק עושה אותך המוזר
יא מוזר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אההה ואתה לא...

אוקיי
חוץ מיזה
מוזרים
RULEZ !

כולם מוזרים
וזה שאתה לא מוזר רק עושה אותך המוזר
יא מוזר


תגיד לי... אתה קורא מה אתה כותב לפני שאתה שולח את זה?!?!!?
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תגיד לי... אתה קורא מה אתה כותב לפני שאתה שולח את זה?!?!!?


נראה לך ?
WHERES THE FUN IN THAT?!
MoSH_MaN
נשבע לכם לא ראיתי פעם אחת שרועי אומר שמשהו מצחיק

חחח
רק אותו אף פעם זה לא מצחיק......

לא יודע למה.....:rolleyes:
DjChook
הוא לוקח את החיים ברצינות יתרה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נשבע לכם לא ראיתי פעם אחת שרועי אומר שמשהו מצחיק

חחח
רק אותו אף פעם זה לא מצחיק......

לא יודע למה.....:rolleyes:


כי אני המוזר בזה שאני לא המוזר וכולכם כן מוזרים שלא מוזרים כמוני שאני לא מוזר בכלל... והכי כיף זה להיות מוזר ולי לא כיף כי אני לא מוזר אבל זה בעצם הופך אותי למוזר כי כולכם מוזרים ואני לא מוזר
אוי בעעעעע על הנחיר הימני שלך חן!!!!!!!
שבלול!!!

MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כי אני המוזר בזה שאני לא המוזר וכולכם כן מוזרים שלא מוזרים כמוני שאני לא מוזר בכלל... והכי כיף זה להיות מוזר ולי לא כיף כי אני לא מוזר אבל זה בעצם הופך אותי למוזר כי כולכם מוזרים ואני לא מוזר
אוי בעעעעע על הנחיר הימני שלך חן!!!!!!!
שבלול!!!


זה היה מוזר
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כי אני המוזר בזה שאני לא המוזר וכולכם כן מוזרים שלא מוזרים כמוני שאני לא מוזר בכלל... והכי כיף זה להיות מוזר ולי לא כיף כי אני לא מוזר אבל זה בעצם הופך אותי למוזר כי כולכם מוזרים ואני לא מוזר
אוי בעעעעע על הנחיר הימני שלך חן!!!!!!!
שבלול!!!


ושוב אתה לא מצחיק
:wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement