|
Flotser - Matkot.mp3 ...
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
שלום לכולם!! ...
Flotser - Matkot (Unfinished)
זה השיר השני שלי.....פסיכודאלי....לפחות ככה ניסיתי:crazy:
בהתחלה כשהתחלתי לעשות אותו הייתי מרוצה מהתוצאה אבל עכשיו אני כבר לא בטוח בכלל....:rolleyes:
בכל מקרה אני מאוד אשמח לשמוע מה אתם חושבים ואנסה לשפר מה שאפשר!
---------------------------------------------------------
*EDIT*
הקשבתי בהנאה לתגובותיכם!
ו...
אז ישבתי ושיפרתי, ניסיתי לתת לו יותר פואנטה ולעשות שישמע יותר טוב,
עכשיו נקרא לו בשם:
Flotser - Matkot (Beta)
אני עכשיו הגעתי לנקודה שאני מפחד שמה שאני אוסיף יהרוס, ועדיין אני לא ממש בטוח לגביו, עבדתי עליו מלא בקשה תגיבו ותציעו לי מה לשפר
תודה!!!
:wtf: :crazy:
*EDIT*
כנסו ללינק הזה, ושמה תוכלו להוריד בכיף
http://flotserintrance.dog-on-line.com/matkot.html
:nervous:
נ.ב. לטראק הבא, באם יהיה כזה, חשבתי לקרוא:
Flotser- ABC Nase Nasi DEF ze kef ze kef (original version) |
|
|
| Sniper |
טוב הורדתיי
וממ תאמת זה נשמע יותר כמו טראנס ישראלי
הבאס ממש נמוך
אהבתי מאודדדד את הדקה
2.06
ואת הקיקים שמתחילים
מממ גם חסר כל מיני אפקטים אתה עשית תטראק בעיקר קיקים
וכמה אפקטים ושוב פעם קיקים ושוב אפקטים
בקיצור יש פה קטעים יפים! מאודד
יש מקום לשיפור |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח איזה שם........
תראה השיר לא משהו.....חסר בו משהו
הוא לא מפותח נכון
זה יכול להיות פסיכודאלי עצבני
כי הסאמפל ב
1:06
יכול להתפתח למשהו עצבני של אינפקטד אבל זה לא .........
מצטער אבל השיר בלי טעם |
|
|
| Flotser |
סנייפר, שמח שאהבת את הקטע הזה שיש ב 2 דקות, כי זה הקטע שסביבו בניתי בעצם את השיר, יותא נכון על הקטע שמתחיל ב
1:54..
ומוש אתה בעקרון צודק, השיר באמת בלי טעם....ואני אנסה ברצינות לחשוב לכיוון שאתה מציע
:crazy: תודה על התגובות |
|
|
| MoSH_MaN |
בונאה טאץ' עצבני של אינפקטד ואני מתתתת
הם פשוט גדולים |
|
|
| djGoosh |
| זה שיר מאוד חסר פואנטה :) |
|
|
| itamarsan |
אחייייי אחלה טראקק אהבתייי
ועוד משהוווו המשפט שהוספת מתחת להורדהה אהבתיי אחייי
יבנהה על המפה!!!!!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אחייייי אחלה טראקק אהבתייי
ועוד משהוווו המשפט שהוספת מתחת להורדהה אהבתיי אחייי
יבנהה על המפה!!!!!! |
דבר ראשון תודה רבה, מאוד שמח שאהבת את השיר :wtf:
ברור מאיר שטרית כלי, תגיד הוא באמת שם את יבנה על המפה כמו שאומרים?
הבן אדם הזה היה ראש עיר בגיל 24, עכשיו הגיע הזמן שלו להיות ראש ממשלה :crazy:
ו
DjGoosh...
דבר ראשון ברוך הבא לפורום אני מיכאל :p ...
ובבקשה תסביר קצת יותר או אולי תביא איזה המלצה במקום סתם להגיד שאין לזה פואנטה, כי גם אני די מרגיש ככה, אבל לא ממש יודע איך לעשות את זה יותר טוב |
|
|
| ScuL |
this thread suddenly popped up in the active threads list so i leeched the track and listened :)
hm very strange song. it seems like a techno track but with a trance beat. sounds professional tho, what did you make it with reason or hardware? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by ScuL
this thread suddenly popped up in the active threads list so i leeched the track and listened :)
hm very strange song. it seems like a techno track but with a trance beat. sounds professional tho, what did you make it with reason or hardware? |
lol, i also sometimes click on stuff poping up
Thanx alot for your comment, I actually did it with Fruityloops :), and when you say it sounds pro - man you make me happy:tongue2
:crazy: |
|
|
| ScuL |
| okay i use fruityloops aswell :) sometimes it's very hard to hear the difference :D |
|
|
| eXeTik |
| אתה הורג אותי עם השמות של הטראקים שלך :p |
|
|
|
|