return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Flotser - Matkot.mp3 ...
View this Thread in Original format
Flotser
שלום לכולם!! ...

Flotser - Matkot (Unfinished)
זה השיר השני שלי.....פסיכודאלי....לפחות ככה ניסיתי:crazy:
בהתחלה כשהתחלתי לעשות אותו הייתי מרוצה מהתוצאה אבל עכשיו אני כבר לא בטוח בכלל....:rolleyes:

בכל מקרה אני מאוד אשמח לשמוע מה אתם חושבים ואנסה לשפר מה שאפשר!

---------------------------------------------------------
*EDIT*
הקשבתי בהנאה לתגובותיכם!
ו...
אז ישבתי ושיפרתי, ניסיתי לתת לו יותר פואנטה ולעשות שישמע יותר טוב,
עכשיו נקרא לו בשם:
Flotser - Matkot (Beta)
אני עכשיו הגעתי לנקודה שאני מפחד שמה שאני אוסיף יהרוס, ועדיין אני לא ממש בטוח לגביו, עבדתי עליו מלא בקשה תגיבו ותציעו לי מה לשפר
תודה!!!
:wtf: :crazy:
*EDIT*

כנסו ללינק הזה, ושמה תוכלו להוריד בכיף
http://flotserintrance.dog-on-line.com/matkot.html

:nervous:


נ.ב. לטראק הבא, באם יהיה כזה, חשבתי לקרוא:
Flotser- ABC Nase Nasi DEF ze kef ze kef (original version)
Sniper
טוב הורדתיי
וממ תאמת זה נשמע יותר כמו טראנס ישראלי
הבאס ממש נמוך
אהבתי מאודדדד את הדקה
2.06
ואת הקיקים שמתחילים
מממ גם חסר כל מיני אפקטים אתה עשית תטראק בעיקר קיקים
וכמה אפקטים ושוב פעם קיקים ושוב אפקטים
בקיצור יש פה קטעים יפים! מאודד
יש מקום לשיפור
MoSH_MaN
חחח איזה שם........


תראה השיר לא משהו.....חסר בו משהו

הוא לא מפותח נכון

זה יכול להיות פסיכודאלי עצבני
כי הסאמפל ב
1:06
יכול להתפתח למשהו עצבני של אינפקטד אבל זה לא .........

מצטער אבל השיר בלי טעם
Flotser
סנייפר, שמח שאהבת את הקטע הזה שיש ב 2 דקות, כי זה הקטע שסביבו בניתי בעצם את השיר, יותא נכון על הקטע שמתחיל ב
1:54..

ומוש אתה בעקרון צודק, השיר באמת בלי טעם....ואני אנסה ברצינות לחשוב לכיוון שאתה מציע


:crazy: תודה על התגובות
MoSH_MaN
בונאה טאץ' עצבני של אינפקטד ואני מתתתת

הם פשוט גדולים
djGoosh
זה שיר מאוד חסר פואנטה :)
itamarsan
אחייייי אחלה טראקק אהבתייי
ועוד משהוווו המשפט שהוספת מתחת להורדהה אהבתיי אחייי
יבנהה על המפה!!!!!!
Flotser
quote:
Originally posted by itamarsan
אחייייי אחלה טראקק אהבתייי
ועוד משהוווו המשפט שהוספת מתחת להורדהה אהבתיי אחייי
יבנהה על המפה!!!!!!


דבר ראשון תודה רבה, מאוד שמח שאהבת את השיר :wtf:

ברור מאיר שטרית כלי, תגיד הוא באמת שם את יבנה על המפה כמו שאומרים?
הבן אדם הזה היה ראש עיר בגיל 24, עכשיו הגיע הזמן שלו להיות ראש ממשלה :crazy:

ו
DjGoosh...
דבר ראשון ברוך הבא לפורום אני מיכאל :p ...
ובבקשה תסביר קצת יותר או אולי תביא איזה המלצה במקום סתם להגיד שאין לזה פואנטה, כי גם אני די מרגיש ככה, אבל לא ממש יודע איך לעשות את זה יותר טוב
ScuL
this thread suddenly popped up in the active threads list so i leeched the track and listened :)

hm very strange song. it seems like a techno track but with a trance beat. sounds professional tho, what did you make it with reason or hardware?
Flotser
quote:
Originally posted by ScuL
this thread suddenly popped up in the active threads list so i leeched the track and listened :)

hm very strange song. it seems like a techno track but with a trance beat. sounds professional tho, what did you make it with reason or hardware?


lol, i also sometimes click on stuff poping up

Thanx alot for your comment, I actually did it with Fruityloops :), and when you say it sounds pro - man you make me happy:tongue2
:crazy:

ScuL
okay i use fruityloops aswell :) sometimes it's very hard to hear the difference :D
eXeTik
אתה הורג אותי עם השמות של הטראקים שלך :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement