return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Har ni läst nåt vidrigare? Lättäcklade personer gör sig ej besväret...
View this Thread in Original format
reveal
Tysk kannibal åt sitt offers penis
Först skar han av mannens penis för att äta den tillsammans med offret. Sedan stack han ihjäl mannen, styckade kroppen och åt upp delar. Resten lade han i frysen.

Det mesta genomförde kannibalen inför sin egen videokamera.

Nu har den 41-årige mannen gripits sedan han via Internet försökt hitta en ny man som var villig att låta sig dödas och ätas upp, omtalade åklagar- myndigheten i Kassel i Tyskland.
TT

:nervous: :nervous: :nervous:

"äta den tillsammans med offret" :eek:

:nervous: :nervous: :nervous:
SteveTranz4ever
Hur i helvete kanman vra så jävlasjuk i huvvet.... !!!! Vidrigt alltså...
King of Clubs
oooookej...:conf:
robstar
quote:
Nu har den 41-årige mannen gripits sedan han via Internet försökt hitta en ny man som var villig att låta sig dödas och ätas upp


Vem fan gör nått sånt frivilligt? :nervous: :nervous: :nervous:



Tjena Rejdar!
Ja skulle vilja be dej om tjänst.
Kan du komma över på tisdag å äta upp mej?





My Gaaaaawd! :nervous:
dbl
hhmmm... sådär lite lagom mysigt
Vizay
arrrghhh fyfan va risigt.....tyskar alltså....finns inget värre folk:nervous:
Glorie
det e så vidrigt så det finns inte ...usch

läste om detta i en tysk tidning..det stod oxå att den mannen som blev styckad å kannibalen hade båda ett stort gemensamt intresse...
homusexualitet å kannibalism :(

just det... det stod att själva han som mördade snubben delvis frös in hans kött för att äta senare...:nervous: :nervous: men polisen hann gripa honom å tog det i beslag

å just det, i en annan artikel sa polisen att han som mörda igen.. hade fått 5 nya anmälningar.. alltså.. fem stycken som ville låta sig mördas & ätas upp...:nervous: :nervous:

det finns då bra sjuka människor :(
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
fem stycken som ville låta sig mördas & ätas upp...:nervous: :nervous:


:eek: :nervous:
ScuL
sjukt :eek:
DJ Ezzian
HOLY CHRIST!

:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:

DJ Ezzian
"What the is wrong with german people" fra sangen "Athos - Oh My God" fikk en ny mening for min del :D :D :D
ShyTrance
läste d i text tv.. fyf@n va vidrigt äckligt.... as sjukt..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement