|
Har ni läst nåt vidrigare? Lättäcklade personer gör sig ej besväret...
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Tysk kannibal åt sitt offers penis
Först skar han av mannens penis för att äta den tillsammans med offret. Sedan stack han ihjäl mannen, styckade kroppen och åt upp delar. Resten lade han i frysen.
Det mesta genomförde kannibalen inför sin egen videokamera.
Nu har den 41-årige mannen gripits sedan han via Internet försökt hitta en ny man som var villig att låta sig dödas och ätas upp, omtalade åklagar- myndigheten i Kassel i Tyskland.
TT
:nervous: :nervous: :nervous:
"äta den tillsammans med offret" :eek:
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Hur i helvete kanman vra så jävlasjuk i huvvet.... !!!! Vidrigt alltså... |
|
|
| King of Clubs |
| oooookej...:conf: |
|
|
| robstar |
| quote: | | Nu har den 41-årige mannen gripits sedan han via Internet försökt hitta en ny man som var villig att låta sig dödas och ätas upp |
Vem fan gör nått sånt frivilligt? :nervous: :nervous: :nervous:
Tjena Rejdar!
Ja skulle vilja be dej om tjänst.
Kan du komma över på tisdag å äta upp mej?
My Gaaaaawd! :nervous: |
|
|
| dbl |
| hhmmm... sådär lite lagom mysigt |
|
|
| Vizay |
| arrrghhh fyfan va risigt.....tyskar alltså....finns inget värre folk:nervous: |
|
|
| Glorie |
det e så vidrigt så det finns inte ...usch
läste om detta i en tysk tidning..det stod oxå att den mannen som blev styckad å kannibalen hade båda ett stort gemensamt intresse...
homusexualitet å kannibalism :(
just det... det stod att själva han som mördade snubben delvis frös in hans kött för att äta senare...:nervous: :nervous: men polisen hann gripa honom å tog det i beslag
å just det, i en annan artikel sa polisen att han som mörda igen.. hade fått 5 nya anmälningar.. alltså.. fem stycken som ville låta sig mördas & ätas upp...:nervous: :nervous:
det finns då bra sjuka människor :( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
fem stycken som ville låta sig mördas & ätas upp...:nervous: :nervous: |
:eek: :nervous: |
|
|
| DJ Ezzian |
HOLY CHRIST!
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| DJ Ezzian |
| "What the is wrong with german people" fra sangen "Athos - Oh My God" fikk en ny mening for min del :D :D :D |
|
|
| ShyTrance |
| läste d i text tv.. fyf@n va vidrigt äckligt.... as sjukt.. |
|
|
|
|