return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Groeten uit australie:)
View this Thread in Original format
John
Zow, goeienavond ta's
das lang gelee...toch wel 1.5 week ofzo
ik hoor dat het nu lekker koud is daaro...fijn dat ik daar weg ben. alhoewel het toch wel iets heeft..zo met die feestdagen. kerst op et strand is toch ook niet alles denk ik:p
overigens is het hier ook niet zo warm als ik verwacht had..alleen de eerste 2 dagen was het ruim 30 graden. daarna wat minder...graad of 23...gistere en eergistere regen (goed voor de bosbranden), maar et maakt niet zo heel veel uit, want ik werk hier nu lekker (jaja...)
iedere dag om 7uur op...
et uitgaan is hier wel grappig..maar ik mis wel wat relaxte trance en/of stampmuziek. hier heb ik o.a. 'knallers' gehoord als, ' blow your whistle' en ' club bizarre' :rolleyes:
op de radio hoor je 4 strings - into the night en lasgo something. best leuk:)
morgenavond naar 'home' in darling harbour. volgens iem. uit et aus forum is et dan hardtrance avond...dus ik verwacht veel:D
verder ben ik nog steeds niet verbrand...en ook niet bruin geworden.. smeren doe ik niet meer want das niet nodig hier (lekker naief maar goed,....ik wil toch wel verkleuren:D)

nou mensen...ik ga weer stoppen.
tot later en veel plezier @ IC en Qontact e.a. feesten
ik ga ws naar basement jaxx en ropger sanchez met oud en nieuw....(vinden ze hier helemaal geweldig...)

nou de mzzzzzzzzzls

John
TimeportE
heee john!! leuk dat alles goed gaat daar, hier is het idd redelijk aan het vriezen.. vin het wel leuk, wil een witte kerst! :D

schiet maar een kangaroe op de foto.. :)
Dj Lex
Heey John. Mooi dat je het naar je zin hebt daar :D

Hier is het veels te koud. Elfstedentocht misschien :D

Enne kzou toch maar smeren, je bent daar zo lang, je wordt heus welbruiner als ons :D
DJ Bazz
hey john

tof dat je ff wat laat horen, hier is het inderdaad superkoud, bijna niet meer uit te houden.

have fun!!
Partyhardy!
Yo! tof dat je het zo naar je zin hebt daar! :) Mij lijken trouwens basement jaxx en rodger sanchez met oud en nieuw in australië super gaaf! :cool: Dat wordt echt een oud&nieuw om nooit te vergeten! :cool:
Teknikol
Kweet niet of ik nou jaloers op je moet zijn ja of nee:D
lekker warm daar, nieuwe belevenissen(Y)
maar: hier met je vrienden, en tja misschien witte kerst(Y)

naja lekker lomp gelul van myn:toothless

iig nog veel plezieros!
TimeportE
quote:
Originally posted by Teknikol
Kweet niet of ik nou jaloers op je moet zijn ja of nee:D
lekker warm daar, nieuwe belevenissen(Y)
maar: hier met je vrienden, en tja misschien witte kerst(Y)

john heeft ook hier in nl. geen vrienden, waarom zit ie anders vaak op ta! ;):p

maar een witte kerst das natuurlijk veel vetter dus ... ! :D
DjSuez
chill man! ik zou echt een moord doen voor 23 graden, whehe...

basement jaxx en roger sanchez zijn idd echt wel cool voor dat soort avonden..goed voor herinneringen, geloof mij maar...:p :toothless
@ddicted
23 graden hmmmmm :D Hoe lang blijf je daar ?
Ik ga volgend jaar voor 1 jaar ook naar Australie, ken nu al niet wachten.....:)
John
quote:
Originally posted by TimeportE
john heeft ook hier in nl. geen vrienden, waarom zit ie anders vaak op ta! ;):p

maar een witte kerst das natuurlijk veel vetter dus ... ! :D



lol, ja ik zoek mn vrienden in aus;)

het was vandaag trouwens 27.
iets minder als je moet werken...van het weekend wordt et 31. strand dus:D

veel plezier in aus. volgend jaar @ddicted, als je iets wil weten, u know where to find me:) ik blijf hier in totaal 7 maanden. waarvan 3 weken nieuw zeeland. ik zit nog tot 17 jan. in sydney....is vrij lang, maar ik heb werk dus dat scheelt, anders zou ik liever gaan reizen. alhoewel sydney wel heel relaxt is.
nou ik ga weer... 2e keer in 2 dagen op inet. lijkt et net of et hier saai is ofzow:D

de mzzls

john

Dj Lex
Whehe toch verslaafd he? Elke dag ff kijken of er nog wat gebeurt :D
@ddicted
quote:
Originally posted by John

veel plezier in aus. volgend jaar @ddicted, als je iets wil weten, u know where to find me:) ik blijf hier in totaal 7 maanden. waarvan 3 weken nieuw zeeland. ik zit nog tot 17 jan. in sydney....is vrij lang, maar ik heb werk dus dat scheelt, anders zou ik liever gaan reizen. alhoewel sydney wel heel relaxt is.
nou ik ga weer... 2e keer in 2 dagen op inet. lijkt et net of et hier saai is ofzow:D

de mzzls

john


yep thanx ! Ik ga pas als jij terug bent, maar ben al volop info aan het zoeken. Houd je ook een site bij ??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement