|
ASOT 76 ikväll
|
View this Thread in Original format
| reveal |
synd att man måste plugga, annars låter ju följande rätt lockande
20:00 - 21:00 The Newest Tunes Selected
21:00 - 22:00 Interview & Records from Signum
22:00 - 23:00 Signum non-stop in the Mix
23:00 - 00:00 Armin van Buuren non-stop in the Mix |
|
|
| King of Clubs |
| Detta ASOT ser jag fram emot! Kommer att lyssna, hoppas bara inte streamningen ar ur (som vanligt) |
|
|
| robstar |
Ja kommer nog inte lyssna , laddar ner de senare i veckan.
Så ja kan lyssna på de i lugn å ro. :)
Ere nån som har kolla på VärldsRadio apparater.
Skulle de va möjligt å ratta in Id-t på en sånn? :) |
|
|
| Mystoz |
| klart man ska lyssna på "A state of trance"!!!får man ju bara inte missa |
|
|
| DJ Ezzian |
| Får håpe streamingen er bedre en forrige gang |
|
|
| MiB |
jag streamar via basicbeats 128 kbps.. och inte en enda buffer än woho =)))
213.112.54.63:8000 i URL i winamp =))
streamar fram till dom e klara... |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by MiB
jag streamar via basicbeats 128 kbps.. och inte en enda buffer än woho =)))
213.112.54.63:8000 i URL i winamp =))
streamar fram till dom e klara... |
Fett!! :D
Tack! :) |
|
|
| MiB |
| hehe part 1 redan ute =) lite snabba =) |
|
|
| Vizay |
WEIIII den här gången missar jag inte armin iaf :D
fast jag missar signum vilket e jävligt synd för han e en av mina absoluta favoriter......grymmare buildups får man leta efter :D |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Vizay
fast jag missar signum vilket e jävligt synd för han e en av mina absoluta favoriter......grymmare buildups får man leta efter :D |
Signum är inte en snubbe utan 2. Ron Hagen och Pascal Minnard. |
|
|
| Vizay |
tack för infon rebel :D
men basicbeats streamen gick ju förfan ner efter 10min å jag hade inte tid å leta upp en ny adress så de sket sig igen :( |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by Vizay
tack för infon rebel :D
men basicbeats streamen gick ju förfan ner efter 10min å jag hade inte tid å leta upp en ny adress så de sket sig igen :( |
jag skrev ju att jag streamade... körde via basic beats..
inte ett enda buffer.. =) helt otroligt.. |
|
|
|
|