return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
ASOT 76 ikväll
View this Thread in Original format
reveal
synd att man måste plugga, annars låter ju följande rätt lockande

20:00 - 21:00 The Newest Tunes Selected
21:00 - 22:00 Interview & Records from Signum
22:00 - 23:00 Signum non-stop in the Mix
23:00 - 00:00 Armin van Buuren non-stop in the Mix
King of Clubs
Detta ASOT ser jag fram emot! Kommer att lyssna, hoppas bara inte streamningen ar ur (som vanligt)
robstar
Ja kommer nog inte lyssna , laddar ner de senare i veckan.
Så ja kan lyssna på de i lugn å ro. :)


Ere nån som har kolla på VärldsRadio apparater.
Skulle de va möjligt å ratta in Id-t på en sånn? :)
Mystoz
klart man ska lyssna på "A state of trance"!!!får man ju bara inte missa
DJ Ezzian
Får håpe streamingen er bedre en forrige gang
MiB
jag streamar via basicbeats 128 kbps.. och inte en enda buffer än woho =)))

213.112.54.63:8000 i URL i winamp =))

streamar fram till dom e klara...
robstar
quote:
Originally posted by MiB
jag streamar via basicbeats 128 kbps.. och inte en enda buffer än woho =)))

213.112.54.63:8000 i URL i winamp =))

streamar fram till dom e klara...


Fett!! :D
Tack! :)
MiB
hehe part 1 redan ute =) lite snabba =)
Vizay
WEIIII den här gången missar jag inte armin iaf :D


fast jag missar signum vilket e jävligt synd för han e en av mina absoluta favoriter......grymmare buildups får man leta efter :D
RebeL9
quote:
Originally posted by Vizay
fast jag missar signum vilket e jävligt synd för han e en av mina absoluta favoriter......grymmare buildups får man leta efter :D


Signum är inte en snubbe utan 2. Ron Hagen och Pascal Minnard.

Vizay
tack för infon rebel :D


men basicbeats streamen gick ju förfan ner efter 10min å jag hade inte tid å leta upp en ny adress så de sket sig igen :(
MiB
quote:
Originally posted by Vizay
tack för infon rebel :D


men basicbeats streamen gick ju förfan ner efter 10min å jag hade inte tid å leta upp en ny adress så de sket sig igen :(


jag skrev ju att jag streamade... körde via basic beats..

inte ett enda buffer.. =) helt otroligt..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement