return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מישהו מחפש מיקסר ???
View this Thread in Original format
clubsolutely
Bpm-250 Gemini
מצב מעולה כחדש!
3 ערוצים
automatic bpm
low\mid\hi
מיקסר מצויין לדי גיי המתחיל!

http://shop.store.yahoo.com/edigita...mbp10in3ch.html


[email protected]
warpedd_
אין איזה משהו של קונווד?
clubsolutely
אחי אני לא חנות... :D
nesher
ממממ, דפקתי פוסט שמה, אני ידפוק גם פה
כמה זה עולה
ומה יותר טוב
זה או של אריאל?
סליחה שאני לא מבין כלום בזה
!!!
היה לי כולה איזה ג'ימיני ב400 שקל
וגם את השם שלו אני לא זוכר
מכרתי אותו ב500 אבל
לאיזה פראייר מפגר
=]
Vortex_SA
quote:
Originally posted by clubsolutely
Bpm-250 Gemini
מצב מעולה כחדש!
3 ערוצים
automatic bpm
low\mid\hi
מיקסר מצויין לדי גיי המתחיל!

http://shop.store.yahoo.com/edigita...mbp10in3ch.html


[email protected]


לא רק לדיג'יי המתחיל, תדע לך שהרבה דיג'יים מקצועיים משתמשים בזה, יש לי אחד, אבל אני אישית לא מת עליו, רק בגלל שהוא "רק" שלוש ערוצים, ואני רוצה לעבוד עם ארבע...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement