|
מישהו מחפש מיקסר ???
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
| אין איזה משהו של קונווד? |
|
|
| clubsolutely |
| אחי אני לא חנות... :D |
|
|
| nesher |
ממממ, דפקתי פוסט שמה, אני ידפוק גם פה
כמה זה עולה
ומה יותר טוב
זה או של אריאל?
סליחה שאני לא מבין כלום בזה
!!!
היה לי כולה איזה ג'ימיני ב400 שקל
וגם את השם שלו אני לא זוכר
מכרתי אותו ב500 אבל
לאיזה פראייר מפגר
=] |
|
|
| Vortex_SA |
לא רק לדיג'יי המתחיל, תדע לך שהרבה דיג'יים מקצועיים משתמשים בזה, יש לי אחד, אבל אני אישית לא מת עליו, רק בגלל שהוא "רק" שלוש ערוצים, ואני רוצה לעבוד עם ארבע... |
|
|
|
|