|
Seb inställd.....
|
View this Thread in Original format
| Xplorer76 |
| .... ikväll.... Guy Ornadel i stället.... mycket bättre |
|
|
| Singularity |
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ingen Seb Mundane! Trance istället! Succé!
/WhiteRussian, som sitter hemma hos Singularity och laddar. |
|
|
| lonne |
Nu blir jag imponerad, snubbarna lyckas att få dit en Blackhole dj.
Guy Ornadel är grym !!! |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Singularity
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ingen Seb Mundane! Trance istället! Succé!
/WhiteRussian, som sitter hemma hos Singularity och laddar. |
Seb lirar också trance om du inte visste det :P |
|
|
|
|