return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Heeft iemand Massive opgenomen of geluisterd op 538??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Mysteric
Yeah...ik heb net Marco V @ Massive binnen

wat een heerlijke set. Iets meer bekende nummers dan zijn Qontact set, maar dat was wel te verwachten. Aanrader voor jong en oud :)
Dj Lex
Ja leuk jongens, maar zet er dan ff bij waar je die sets van Marco V en Scott Bond te pakken hebt gekregen, want ik wil ze ook heel erg graag hebben. Gek he?

Laters
SnuggLe
Ik had um via een 0-day ftp, maar ik heb um nu online gezet op www.raremusicfinder.com
Eerst member worden & dan naar de forums gaan, Trance-forums, Download of the Day Forum, Topic "Download of the Day 050801 (SnuggLe)".

Have fun!

Greetz,
SnuggLe
Sumaya
Ik heb Scott bond op de ftp server van trance addict gezet. Ik heb hem zelf van een 0sec ftp gehaald. Die FTPs mag ik dus niet doorgeven aangezien ik dan practisch vermoord wordt waar ik weinig zin in heb. Het is 1 van de beste sites om films, muziek, spellen en programmas vanaf te halen.

Wat nog wel gedaan kan worden zolang je hem niet hebt: zet zelf een FTP server open en geef me de info er van, dan up ik hem (zolang ie niet deleted raakt).

Of wachten totdat ze hem hier ook beschikbaar stellen.

Maar 1 ding is duidelijk: hij is egt super goed die van scott bond (wat me al duidelijk was toen ik hem live hoorde)
Dwingo
Ik word goed ziek van die pop-ups op rare music finder.
Hebben ze daar zoveel kosten te dekken of zijn het miereneukers?

naja... De muziek is goed, en daar doen we het uiteindelijk voor, right?
Sumaya
Ik weet niet waar jullie die muziek vandaan halen maar ik heb nooit problemen op zich :D :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dwingo
Ik word goed ziek van die pop-ups op rare music finder.
Hebben ze daar zoveel kosten te dekken of zijn het miereneukers?

naja... De muziek is goed, en daar doen we het uiteindelijk voor, right?

Klopt dwingo..wordt ik ook gek van.
Oplossing: Set www.raremusicfinder.com/forums in je favorites. Dan omzeil je een groot deel van die popups..want ze staan alleen op de frontpage.

Btw, Armin Van Buuren - Live at Massive staat nu op RMF!

Greetz,
SnuggLe
Dwingo
Toch vreemd dat je er dwaas van wordt, terwijl je zelf ook een groot aandeel in de site schijnt te hebben.
Zeg eens eerlijk: zijn de kosten zo hoog (wat ik me goed voor kan stellen als je veel server ruimte nodig hebt) of wil men veel winst maken met die site (wat ik me ook goed voor kan stellen: niemand is vies van geld, right?)?
moogwai
quote:
Originally posted by WTB
Bedankt voor de replies allemaal. De reden dat ik zelf Massive opgenomen heb is omdat ik een ISDN modem heb en dus heel veel geld/tijd kwijt zou zijn als ik het zou downloaden. Ik hoop voor jullie dat de sets binnenkort door iemand anders wel gepost zullen worden. Als dat niet gebeurt zul je moeten wachten tot ik kabel of ADSL krijg. Maar ik ga ze dus niet met mijn huidige modem uploaden.

Ik heb ook maar een simpele 56k modem, maar ik kan gelukkig op school vanalles downloaden :)

Ik vind het trouwens wel klote dat 538 juist op zaterdag die sets uitzend... iedere andere dag zou ik ze kunnen opnemen maar zaterdags ben zelden thuis.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dwingo
Toch vreemd dat je er dwaas van wordt, terwijl je zelf ook een groot aandeel in de site schijnt te hebben.
Zeg eens eerlijk: zijn de kosten zo hoog (wat ik me goed voor kan stellen als je veel server ruimte nodig hebt) of wil men veel winst maken met die site (wat ik me ook goed voor kan stellen: niemand is vies van geld, right?)?

Ik verdien er geen zak mee. Ik ben Moderator, geen OWNER van de site. Sponsoring is wel nodig..we hebben nog geen deticated server, misschien wil Vector van dat geld wel zo'n server kopen. Geld is nooit weg, zoals je al zegt: niemand is vies van geld.

Ja ik wordt er zelf wel gek van...heb een hekel aan reclame en pop-ups en zo...Banners kunnen nog wel..dat vind ik wel oke.

Kosten zijn er volgensmij niet, alleen dat ik zelf veel tijd kwijt ben met uploaden/uitzoeken etc. Veel meer dan ik eigenlijk zou willen, maarja, ik ben ADDICTED :)
Eigenlijk stop ik meer dingen in RMF dan ik eruit terugkrijg..maarja..maakt niet uit.

Ik heb niet echt een 'aandeel' in de site.
Vector, een gozer uit NY & de eigenaar van de site, hoopt met behulp van die sponsoring geld binnen te krijgen. Waarvoor? Ik heb zelf echt geen flauw idee. Of de Moderators er iets van zien? Echt geen idee. Ik denk zelf niet dat je met zo'n site echt geld kan verdienen. Oke, of je moet T-Shirtjes gaan verkopen voor veels te veel geld :)

Tot nu toe loopt RMF wel aardig..maar het aantal nieuwe members stokt het een beetje. Ook hebben we wel last van deleters enzo, dat is wel kut. Probeer je bij te dragen aan de wereld die MP3 heet & het iedereen zoveel mogelijk naar zijn zin te maken, krijg je dat... al het werk voor niets.

Greetz,
SnuggLe

Dwingo
Klopt.

Hoe doe je trouwens die sets opnemen?
Heb je gewoon op de een of andere manier via een datakabeltje je radio op je pc aangesloten en neem je op in wav, om het vervolgens in mp3 om te zetten, of doe je dit anders?
Zelf ken ik bijvoorbeeld mensen die gewoon aan een dj vragen of ze hun mini-disc op zijn versterker aan mogen sluiten. Uiteraard moet je dan wel de mogelijkheid hebben om dit aan een dj te kunnen vragen, maar als je dat voor elkaar krijgt ben je toch mooi binnen.
Akira
ik ga hem nu ook maar es downen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement