|
pangbulle :/
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
asså seriöst...hur fna kan ett sådant skitprogram få bästa tv-tiden på en fredag....dålig humor...plump å tråkig...enda bra inslaget dom har haft är med dom två i affären som skjuter killen med älghatt :)
men förövrigt tycker jag inte detta programmet hör hemma på bästa tv-tiden :whip: :whip: |
|
|
| x-dream |
Tycker att detta program är mycket dåligt....
Sjuk humor....Och det är ju repriser som kör...
Har dom inget bättre att sända än repriser på tv 4 en fredags kväll.... |
|
|
| dbl |
vad e det för nått?
tid/kanal
måste ju se vad det e för kasst som går på tv |
|
|
| Vizay |
jag tycker man har nått lågvatten-nivå då man kallar det för humor när man drar fram någon som ska fixa offentligt.....nae usch...tycker dom kunde lagt in något mer givande program än den där skiten....jag förstår seriöst inte hur dom kan ta in skiten igen, är det verkligen så många som tycker om programmet?
sänds för övrigt 20.00 på fyran dbl |
|
|
| AnD |
| jag gillar programet. jag är iofs stort "fan" av fredrik lindström. så allt han gör är bra i mina ögon. man kan ju alltid hyra film eller byta kanal när det går program som man inte tycker om. antar att 4'an måste köra repriser och dylikt efter att ha slösat alla pengar på farmen, gladiatorerna och 24. |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by AnD
...antar att 4'an måste köra repriser och dylikt efter att ha slösat alla pengar på farmen, gladiatorerna och 24. |
Blasphemy! 24 är lätt det bästa som hänt tv på länge! Finns det något bättre program nu eller? Tror fan inte det, :eyes: |
|
|
| mindshooter |
Sketchen med älgmannen och pistolen är helt underbar haha...
annars kan jag nog hålla med..inget höjdarprogram. Detta är en ny slags humor som många har svårt att ta till sig. Den går ut på att man ibland inte ska veta om det är seriöst eller inte.
Jag vet inte om det var några som såg programet "kvälls-toppen" (nåt sånt var det, kanske inte exakt det namnet) med fredrik lindström. Jag såg det nån gång och tyckte det verkade vara ett skittråkigt program där dom bland annat listade gamla band från 60:talet. Sen läste jag i tidningen att det var en ny sorts humor :p Dom bara snacka massa skit och allt var på skoj, även fast fler än hälften av tittarna inte hajat det haha... Tråkigt eller banbrytande? Vem vet ;) |
|
|
| Vizay |
hmmm det programmet trode jag va ganska seriöst faktiskt :p
eller iofs deras listor va ju lite skumma men jag trodde inte de va enbart blaj :)
sen håller jag med ryssen...har baral lyckats pricka några avsnitt av 24 men dom e ruggigt bra :)
men det verkar som om tv4 är i ekonomisk kris med tnake på alla dessa reklampauser dom har tagit in.....ja menar 3-4 pauser under en film...då måste man vara lite desperat |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Blasphemy! 24 är lätt det bästa som hänt tv på länge! Finns det något bättre program nu eller? Tror fan inte det, :eyes: |
Jag håller med..24 är det bästa som visats på TV på länge! :)
| Endre |
TV 4 vet ju för fan inte ens vad TV handlar om.
|
|
|
|
|