|
מלחמת הקלאסיקות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Fiocco vs Kosmonova - Celebrate Extended Mix
|
טראק הכי אהוב עלי בכל הזמנים
קבל ח"ח על הזכרתו
ויש גם את
Kai Tracid - Liquid Skies
Shiva Shidapu - Spirtual Healing |
|
|
| Scorchio |
טוב מבחינתי כולכם אפסים כי אף אחד לא הזכיר פה את הטראק הכי יפה שנוצר אי פעם:
VERACOCHA - CARTE BLANCHE |
|
|
| DjChook |
חחחח צח זה הטראק האהוב עלי :)
ביחד עם
אספרנזה
:)
בכל מקרה,
CELEBRATE
באמת ענק
יודעים מה
Zombie Nation - Kernkraft 400 !!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
שתי דברים צח
כולם מכירים את זה וכבר עודד הזכיר את זה!
ודבר שני
אתה זה שרק עכשיו גילת אותו!!
:haha: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Fiocco vs Kosmonova - Celebrate Extended Mix
|
יאוווו אני מחפש תגירסא הזאת כבר שניםםםםםםםםםםםםםםם
איו אותהההה יש לי רק תקצרה
קיצר מוש תיתכונן לשליחה |
|
|
| DjChook |
מה ?!
מה מסובך בלמצוא גירסא ארוכה לזה ?
היה לי אותה לפני שנים |
|
|
| Scorchio |
עודד לא הזכיר את זה
אם אתה לא מאמין לי תעשה חיפוש בעמוד |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה ?!
מה מסובך בלמצוא גירסא ארוכה לזה ?
היה לי אותה לפני שנים |
גם לי היה אבל מחקתי אותה ויש לי רק תקצרה... מבין
?
ואני לא מוצא תארוכהה
בכל אופןןןן
סלבריייייייטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
הטהטהטהטטהטהטהטהטהטה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Scorchio
עודד לא הזכיר את זה
אם אתה לא מאמין לי תעשה חיפוש בעמוד |
עודד הזכיר את זה בטרד המלצות איפה שהוא ומורן עשו קרב קצרצר... |
|
|
| DjChook |
ד"א
Kosmonova - Megamix
גם חמוד נורא |
|
|
| oDrori |
אם כבר מדברים על סלברייט
גיטלמן הולך להוציא לו רמיקס תחת השם של עצמו... הוא ניגן אותו לפני כמה ימים... בנבנבנבנשל זונות |
|
|
| nimrod levi |
טוב אם מדברים על קלאסיקות
מסתובב איזה רדיו ריפ של
paul van dyk - forbidden fruit 2002
ממש יפה לדעתי... |
|
|
|
|