return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
מלחמת הקלאסיקות (pg. 2)
View this Thread in Original format
MasterP
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Fiocco vs Kosmonova - Celebrate Extended Mix


טראק הכי אהוב עלי בכל הזמנים
קבל ח"ח על הזכרתו

ויש גם את

Kai Tracid - Liquid Skies
Shiva Shidapu - Spirtual Healing
Scorchio
טוב מבחינתי כולכם אפסים כי אף אחד לא הזכיר פה את הטראק הכי יפה שנוצר אי פעם:

VERACOCHA - CARTE BLANCHE
DjChook
חחחח צח זה הטראק האהוב עלי :)
ביחד עם
אספרנזה
:)

בכל מקרה,
CELEBRATE
באמת ענק

יודעים מה


Zombie Nation - Kernkraft 400 !!!!
MoSH_MaN
שתי דברים צח
כולם מכירים את זה וכבר עודד הזכיר את זה!

ודבר שני
אתה זה שרק עכשיו גילת אותו!!
:haha:
Sniper
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

Fiocco vs Kosmonova - Celebrate Extended Mix


יאוווו אני מחפש תגירסא הזאת כבר שניםםםםםםםםםםםםםםם
איו אותהההה יש לי רק תקצרה
קיצר מוש תיתכונן לשליחה
DjChook
מה ?!
מה מסובך בלמצוא גירסא ארוכה לזה ?
היה לי אותה לפני שנים
Scorchio
עודד לא הזכיר את זה
אם אתה לא מאמין לי תעשה חיפוש בעמוד
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
מה ?!
מה מסובך בלמצוא גירסא ארוכה לזה ?
היה לי אותה לפני שנים




גם לי היה אבל מחקתי אותה ויש לי רק תקצרה... מבין
?
ואני לא מוצא תארוכהה

בכל אופןןןן


סלבריייייייטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
הטהטהטהטטהטהטהטהטהטה
oDrori
quote:
Originally posted by Scorchio
עודד לא הזכיר את זה
אם אתה לא מאמין לי תעשה חיפוש בעמוד


עודד הזכיר את זה בטרד המלצות איפה שהוא ומורן עשו קרב קצרצר...
DjChook
ד"א
Kosmonova - Megamix

גם חמוד נורא

oDrori
אם כבר מדברים על סלברייט

גיטלמן הולך להוציא לו רמיקס תחת השם של עצמו... הוא ניגן אותו לפני כמה ימים... בנבנבנבנשל זונות
nimrod levi
טוב אם מדברים על קלאסיקות
מסתובב איזה רדיו ריפ של
paul van dyk - forbidden fruit 2002

ממש יפה לדעתי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement