|
PPartyyy - resume av cruisen mondaybar (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| robstar |
Ser ut som de va hyffsat drag där! :D
Fan va många de e som e "flitisar"
Såg inte många med hår! Hehe...
LateR:Z! |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Du glömde att berätta mer om dom :)
Sen undrar jag vilken butik ni köpte kläder i i stockholm? Saturn Return? C.U.M? |
/Martin som nu vaknat upp 19 timmar efter att kommit hem från cruisen :-)
Javist ja hehe, jo de kan inte ha trott jag var riktigt klok (eller att jag inte går på nåt konstigt heller för den delen). För var enda gång jag möte de på cruisen (typ 30 gånger hehe) så dansade jag bara hårdare och hårdare, och de såg mer och mer häpna ut. De trodde väll inte folk från sverige kunde röja :-)
Och klädaffären, nä de var inte dem, utan den här låg typ 2 minuter från centralen.. helt sjukt.. första vi såg.. schysst kläder och till vår stora förvåning.. schysst priser! |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Jag var också där... :)
Hade jävligt kul, Guy Ornadel var fan tuff som fan. Träffade bara Gaby dock, som vanligt, ungefär, :p
Fy satan vad mycket påtänt folk jag såg... kändes lite fjantigt att inte ha tagit med sig kittet själv... men men, hade jäkligt kul ändå.
Adam Beyer och Guy Ornadel var med andra ord, bäst! |
Hehe strange, jag satt precis och tänkte precis tvärtom, hur lite droger och påtända människor man möte på cruisen.
Fast det är kanske som man säger, man ser det man letar efter, och det gäller både för dig och mig :-) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ha ha ha ... upptäckte just att jag inte har en timme film utan två ha ha ha..... sen vad det är på exakt minns jag inte men jag ska så smått börja få ihop nåt av detta :)
Undrar om man vågar använda MOS logga nåt... kanske blir stämd på mina gammla strumpor som ligger här...
[edit] Hur ska jag kunna redigera detta.... längtar ju bara tillbaks :tongue2 |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
[edit] Hur ska jag kunna redigera detta.... längtar ju bara tillbaks :tongue2 |
du får blunda när du redigerar så du inte ser vad du kan länga tillbaka till :crazy: :rolleyes: :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tyvär så har dator jäveln strulat som fan idag så det enda jag har just nu är ett 9 sekunders klipp... kolla in på min ftp
Nu ska jag spy galla på min dator och så fortsätter jag med detta imorn...
C-ya... / Steve |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Och klädaffären, nä de var inte dem, utan den här låg typ 2 minuter från centralen.. helt sjukt.. första vi såg.. schysst kläder och till vår stora förvåning.. schysst priser! |
C.U.M ligger typ några minuter från plattan :) Paralellt med drottninggatan (den fet-långa med lampor överallt) |
|
|
| AC. |
| annars även kallade gamlabrogatan |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
C.U.M ligger typ några minuter från plattan :) Paralellt med drottninggatan (den fet-långa med lampor överallt) |
hur jävla snabbt går du egentligen om det tar dcej några minuter från plattan.....tar typ 6min till hötorget å den här ligger ju paralellt med hötorget nästan....tar säkert 10 min iaf att gå :) |
|
|
| Gaby |
| Steve!!! När kommer filmen????:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gaby
Steve!!! När kommer filmen????:crazy: :crazy: :crazy: | Förhoppningsvis så kan jag få igång ljudet på min dator ikväll.... det bara hackar som fan när jag ska redigera... lite svårt att få ihop det snyggt då :p
Men jag säger till när :gsmile: |
|
|
|
|