return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
My first Sony... (POST) (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
תגיד שרון ואני מכה אותך

חחחח טיפשה כזאתי
Hell_Copter
ממממממממממממ מה?!?!?
קיבלת איזה התקפת זעם על המחשב או משהו!??!
מה נסגר איתך בנאדם
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ממממממממממממ מה?!?!?
קיבלת איזה התקפת זעם על המחשב או משהו!??!
מה נסגר איתך בנאדם



וואי רועי ציפיתי לתגובה ממך ממזמן על הטרד הזה
ואני מבין שאתה מתייחס פה רק לקטע עם האותיות

רציתי ללמד את אורן קצת אנגלית

זה לקח בדיוק שניה :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
וואי רועי ציפיתי לתגובה ממך ממזמן על הטרד הזה
ואני מבין שאתה מתייחס פה רק לקטע עם האותיות

רציתי ללמד את אורן קצת אנגלית

זה לקח בדיוק שניה :)


לא דיברתי על כל הט'רד...
המחשב עצבן אותך והתחלת לעשות חיפוש לפוסט הראשון שלך?
בטח אתה רוצה לתלות את עצמך משעמום
DjChook
אם אתה לא זוכר דיברתי על זה כבר לפני כמה זמן שאני רוצה לעשות את זה

וכן משעמם לי

יש לי שתי מטלות להיום
לסדר את החדר ולראות את המשחק של מכבי
המשחק של מכבי ב 19:00
והחדר ישאר מלוכלך כנראה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אם אתה לא זוכר דיברתי על זה כבר לפני כמה זמן שאני רוצה לעשות את זה

וכן משעמם לי

יש לי שתי מטלות להיום
לסדר את החדר ולראות את המשחק של מכבי
המשחק של מכבי ב 19:00
והחדר ישאר מלוכלך כנראה


לא אני לא זוכר
ויש לך שעה ועשר דקות לסדר את החדר...
אז הופ הופ לעבודה
DjChook
לא רוצה ולא רוצההההה

סעמק אני שונא לסדר את החדר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
לא רוצה ולא רוצההההה

סעמק אני שונא לסדר את החדר


אז אל תסדר... שים זין כמוני

אני זוכר היה לי להגיש ב 1 ביולי ... יענו תחילת החופש הגדול...
איזה קלסר מעבדות בכימיה
עד היום הוא עדיין קבור שם מתחת לאיזה טונות של דברים על השולחן
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook
A - a
B - b
C - c
D - d
E - e
F - f
G - g
H - h
I - i
J - j
K - k
L - l
M - m
N - n
O - o
P - p
Q - q
R - r
S - s
T - t
U - u
V - v
W - w
X - x
Y - y
Z - z



חחחחחחחחחחחחחחחחח
DjChook
אני חושב שעשיתי שרות לציבור עם פוסט האותיות

MoSH_MaN
חן יא ספאמר!!!!!

מדבר עלי.....




הפעם זה הצגת יחיד שלך ושל רועי

:p

הפוסט הראשון שלי........

http://www.tranceaddict.com/forums/...d=9488#post9488

quote:

I have this track he is good

the Yahel from israel realy good i was lately in a praty that he was there

i new here and i need some good songs.....

the one that i thinking about right now is
don diablo - the sound of fear



חחחח הייתי גרוע באנגלית
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

חחחח הייתי גרוע באנגלית


מישהו אמר שעכשיו אתה טוב??
אוי זאת הייתה מכה מתחת לחגורה... לא נעים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement