|
Tomte Liret!
|
View this Thread in Original format
| dbl |
hehe... hur många poäng får ni då?
fick 503 första gången |
|
|
| mindshooter |
| 861! i own u all! ;) |
|
|
| Trance Christer |
| hehe vilket spel det var ett bra jul spel :) 419 fick jag hehe |
|
|
| Trance Christer |
| nytt rekord här nu 931 :) |
|
|
| Vizay |
hohoho :p
lite svårstyrd tomtefan e då man börjar närma sig 900 :)
aja lyckades toppa med 1119 poäng så MWAHAHAHA på er alla ;) |
|
|
|
|