|
פסיכודליים!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
או להאב, יש האב
DEDICATED
לפסיכודאלי
ומוצאים שם הכל |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
או להאב, יש האב
DEDICATED
לפסיכודאלי
ומוצאים שם הכל |
אני ממש חייבת האב...:rolleyes:
| quote: | Originally posted by DjChook
חובה להוריד :
1200 Mics - 1200 Micrograms
Astrix - Eye to eye
Segment |
:eyes: :eyes:
אאאההה.... מזה חובה , פשוט בושה למי שאין את זה!@#!@#%$#$^ |
|
|
| DjChook |
טוב אז ככה
ב 1200
שיר שלוש
MESCALINE
זה השיר הפסיכודאלי הכי טוב של השנה
בכל מסיבות הטבע משמיעים אותו
חחח
TA NA NA !!!
איזה גיטרות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב אז ככה
ב 1200
שיר שלוש
MESCALINE
זה השיר הפסיכודאלי הכי טוב של השנה
בכל מסיבות הטבע משמיעים אותו
חחח
TA NA NA !!!
איזה גיטרות |
ומי ידע את זה אם לא אלונה
דרך אגב...
בצ'ופה כל הזמן משמיעים פסיכודאלי
איזה קלאסה זה לשבת לטחון המבורגר בנזונה ולשמוע כזה דבר
פשוט ליגה!! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ומי ידע את זה אם לא אלונה
|
חחחחחחח.... בדיוק על זה חשבתי..:):D |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ומי ידע את זה אם לא אלונה
דרך אגב...
בצ'ופה כל הזמן משמיעים פסיכודאלי
איזה קלאסה זה לשבת לטחון המבורגר בנזונה ולשמוע כזה דבר
פשוט ליגה!! |
רועיי אני יגיד לך משהו יותר ליגהה
להתחרמן עם מישהי ולשמוע את הטראק הזה זה ליגההה |
|
|
| DjChook |
סעמק בקטע הזה
חברה שלי לא רק שלא אוהבת טראנס
לא אוהבת דאנס
ואפילו המוזיקה של הפריקים שאני שומע
מטאל וכאלה, היא לא אוהבת
היא רק שקטים שקטים
ואל תגידו
MICHAEL WOODS
לא עוזר
חחח חפיף :) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
סעמק בקטע הזה
חברה שלי לא רק שלא אוהבת טראנס
לא אוהבת דאנס
ואפילו המוזיקה של הפריקים שאני שומע
מטאל וכאלה, היא לא אוהבת
היא רק שקטים שקטים
ואל תגידו
MICHAEL WOODS
לא עוזר
חחח חפיף :) |
wwooww....
מסכן... תנחומי...
:rolleyes: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב אז ככה
ב 1200
שיר שלוש
MESCALINE
זה השיר הפסיכודאלי הכי טוב של השנה
בכל מסיבות הטבע משמיעים אותו
חחח
TA NA NA !!!
איזה גיטרות |
ממש לא מסכים איתך, יצאו השנה מלא טראקים הרבה יותר טובים מזה,
בכלל לדעתי הטראק הכי טוב השנה זה
GMS - Juice :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
סעמק בקטע הזה
חברה שלי לא רק שלא אוהבת טראנס
לא אוהבת דאנס
ואפילו המוזיקה של הפריקים שאני שומע
מטאל וכאלה, היא לא אוהבת
היא רק שקטים שקטים
ואל תגידו
MICHAEL WOODS
לא עוזר
חחח חפיף :) |
באסה אח שלי
העיקר היא אוהבת את אנ סינק ונלי... והמבין יבין |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Flotser
ממש לא מסכים איתך, יצאו השנה מלא טראקים הרבה יותר טובים מזה,
בכלל לדעתי הטראק הכי טוב השנה זה
GMS - Juice :crazy: :crazy: :crazy: |
חחחחחחחחח.......
ייווו הטראק הזה, פשוט חבל על הזמן...אני זוכרת פעם ראשונה שמעתי אותו....:crazy: :crazy:
:crazy: :crazy:
אבל אני אומרת
magic mushrooms
שולט!@##%:D :D |
|
|
| DjChook |
דעה שלי ולא שמעתי את
JUICE
אני חושב |
|
|
|
|