return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
פסיכודליים!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
או להאב, יש האב
DEDICATED
לפסיכודאלי
ומוצאים שם הכל
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
או להאב, יש האב
DEDICATED
לפסיכודאלי
ומוצאים שם הכל


אני ממש חייבת האב...:rolleyes:

quote:
Originally posted by DjChook


חובה להוריד :

1200 Mics - 1200 Micrograms

Astrix - Eye to eye

Segment


:eyes: :eyes:
אאאההה.... מזה חובה , פשוט בושה למי שאין את זה!@#!@#%$#$^
DjChook
טוב אז ככה
ב 1200
שיר שלוש
MESCALINE
זה השיר הפסיכודאלי הכי טוב של השנה

בכל מסיבות הטבע משמיעים אותו

חחח


TA NA NA !!!

איזה גיטרות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
טוב אז ככה
ב 1200
שיר שלוש
MESCALINE
זה השיר הפסיכודאלי הכי טוב של השנה

בכל מסיבות הטבע משמיעים אותו

חחח


TA NA NA !!!

איזה גיטרות


ומי ידע את זה אם לא אלונה

דרך אגב...
בצ'ופה כל הזמן משמיעים פסיכודאלי
איזה קלאסה זה לשבת לטחון המבורגר בנזונה ולשמוע כזה דבר
פשוט ליגה!!
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ומי ידע את זה אם לא אלונה


חחחחחחח.... בדיוק על זה חשבתי..:):D
itamarsan
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ומי ידע את זה אם לא אלונה

דרך אגב...
בצ'ופה כל הזמן משמיעים פסיכודאלי
איזה קלאסה זה לשבת לטחון המבורגר בנזונה ולשמוע כזה דבר
פשוט ליגה!!

רועיי אני יגיד לך משהו יותר ליגהה
להתחרמן עם מישהי ולשמוע את הטראק הזה זה ליגההה
DjChook
סעמק בקטע הזה

חברה שלי לא רק שלא אוהבת טראנס
לא אוהבת דאנס
ואפילו המוזיקה של הפריקים שאני שומע
מטאל וכאלה, היא לא אוהבת

היא רק שקטים שקטים

ואל תגידו
MICHAEL WOODS
לא עוזר

חחח חפיף :)
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
סעמק בקטע הזה

חברה שלי לא רק שלא אוהבת טראנס
לא אוהבת דאנס
ואפילו המוזיקה של הפריקים שאני שומע
מטאל וכאלה, היא לא אוהבת

היא רק שקטים שקטים

ואל תגידו
MICHAEL WOODS
לא עוזר

חחח חפיף :)


wwooww....
מסכן... תנחומי...
:rolleyes:
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
טוב אז ככה
ב 1200
שיר שלוש
MESCALINE
זה השיר הפסיכודאלי הכי טוב של השנה

בכל מסיבות הטבע משמיעים אותו

חחח


TA NA NA !!!

איזה גיטרות



ממש לא מסכים איתך, יצאו השנה מלא טראקים הרבה יותר טובים מזה,
בכלל לדעתי הטראק הכי טוב השנה זה
GMS - Juice :crazy: :crazy: :crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
סעמק בקטע הזה

חברה שלי לא רק שלא אוהבת טראנס
לא אוהבת דאנס
ואפילו המוזיקה של הפריקים שאני שומע
מטאל וכאלה, היא לא אוהבת

היא רק שקטים שקטים

ואל תגידו
MICHAEL WOODS
לא עוזר

חחח חפיף :)


באסה אח שלי
העיקר היא אוהבת את אנ סינק ונלי... והמבין יבין

Tarantula
quote:
Originally posted by Flotser
ממש לא מסכים איתך, יצאו השנה מלא טראקים הרבה יותר טובים מזה,
בכלל לדעתי הטראק הכי טוב השנה זה
GMS - Juice :crazy: :crazy: :crazy:



חחחחחחחחח.......
ייווו הטראק הזה, פשוט חבל על הזמן...אני זוכרת פעם ראשונה שמעתי אותו....:crazy: :crazy:
:crazy: :crazy:

אבל אני אומרת
magic mushrooms
שולט!@##%:D :D
DjChook
דעה שלי ולא שמעתי את
JUICE
אני חושב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement