|
Festsvar
|
View this Thread in Original format
| dbl |
HÄR
här har ni vad som hände på senaste personal festen |
|
|
| SteveTranz4ever |
| ha ha ja den där fick jag i mejlen i veckan.... så bra :) så sann om det hade funnits he he he |
|
|
| robstar |
Hahahaha!!! :D :D :D
Kuligt!! |
|
|
| Glorie |
Gryyyyymt braaaa :) hohohoho
exakt sånt här ja vill ha ju (roliga filer ja kan bränna till min pappa..) mer sånt tack :D
"knalla ett varv runt stan" hahahahhaa |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
Gryyyyymt braaaa :) hohohoho
exakt sånt här ja vill ha ju (roliga filer ja kan bränna till min pappa..) mer sånt tack :D
"knalla ett varv runt stan" hahahahhaa |
du skulle höra mitt mobilsvar... hel ballt.. |
|
|
| Glorie |
på tal om mobilsvar.. :) hmm... förlänge sen på nätet fanns en massa mobilsvar typ som man kunde använda... nu när man söker på google.. så får man bara upp en sida typ å så har de dumma gubbarna gjort så att när man ska lyssna på klippet e det i usel kvalite. sen om man vill ha det får man betala...
ja hade länge "Seinfeld George's" Believe it or not, Im not home.. men folk lessna på att höra det dära.. hehehe...tog sån tid med.. hehe
nu letar ja nästintill desperat efter nya ljudklipp...
vet ni var man kan hitta såna? undrar |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
på tal om mobilsvar.. :) hmm... förlänge sen på nätet fanns en massa mobilsvar typ som man kunde använda... nu när man söker på google.. så får man bara upp en sida typ å så har de dumma gubbarna gjort så att när man ska lyssna på klippet e det i usel kvalite. sen om man vill ha det får man betala...
ja hade länge "Seinfeld George's" Believe it or not, Im not home.. men folk lessna på att höra det dära.. hehehe...tog sån tid med.. hehe
nu letar ja nästintill desperat efter nya ljudklipp...
vet ni var man kan hitta såna? undrar |
har ingen anning tyvärr :( |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja hade länge "Seinfeld George's" Believe it or not, Im not home.. men folk lessna på att höra det dära.. hehehe...tog sån tid med.. hehe
|
Själv har jag en inspelning från "MacGyver" och hans telefonsvarare. |
|
|
| ScuL |
muhahha :D
vad kul :p
det påminner mig på Kjell Ericsson's Pippirull med Dr. Alban på P3.... den är sååå jättegrymmt.... Tjena, det är Dr. Alban, stabil som fan :D :D :D |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by ScuL
det påminner mig på Kjell Ericsson's Pippirull med Dr. Alban på P3.... den är sååå jättegrymmt.... Tjena, det är Dr. Alban, stabil som fan :D :D :D |
lol lol!!! :D |
|
|
| ScuL |
Alban ringer Frälsningsarméen...
Kv>Frälsningsarméen
A>När kan jag borja?
Kv>Borja?
A>Jobbar hos frälsningsarméen..
Kv>Jå det går, den får du prater med en praktikant.
(Hon dirigerar samtal till praktikanten).
P>Hallå?
A>När kan jag borja?
P>Borja med vaddå?
A>Jobbar hos frälsningsarméen..
(Prakikanten förklarar lite och pratar om en massa skitsak)
A>Hur mycket ska jag tjänar?
P>Ingenting
A>Ingenting?
P>Ingenting!
A>Ni säger stora pengar.. Jag säger uppa hoppa :p
P>Det går inte..
A>Hej!
:D hehehe
Jag har hela CD-skiva :p |
|
|
| Vizay |
hahaha pippirull e klassiker.....hade varenda klipp med dom på datorn men sen vart de hd-krash
dock tycker jag inte den här grejen va så jätterolig....iofs rätt skön under kareokedelen men annars va den som sagt ganska tråkig |
|
|
|
|