return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Festsvar
View this Thread in Original format
dbl
HÄR

här har ni vad som hände på senaste personal festen
SteveTranz4ever
ha ha ja den där fick jag i mejlen i veckan.... så bra :) så sann om det hade funnits he he he
robstar
Hahahaha!!! :D :D :D
Kuligt!!
Glorie
Gryyyyymt braaaa :) hohohoho

exakt sånt här ja vill ha ju (roliga filer ja kan bränna till min pappa..) mer sånt tack :D

"knalla ett varv runt stan" hahahahhaa
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
Gryyyyymt braaaa :) hohohoho

exakt sånt här ja vill ha ju (roliga filer ja kan bränna till min pappa..) mer sånt tack :D

"knalla ett varv runt stan" hahahahhaa


du skulle höra mitt mobilsvar... hel ballt..
Glorie
på tal om mobilsvar.. :) hmm... förlänge sen på nätet fanns en massa mobilsvar typ som man kunde använda... nu när man söker på google.. så får man bara upp en sida typ å så har de dumma gubbarna gjort så att när man ska lyssna på klippet e det i usel kvalite. sen om man vill ha det får man betala...

ja hade länge "Seinfeld George's" Believe it or not, Im not home.. men folk lessna på att höra det dära.. hehehe...tog sån tid med.. hehe

nu letar ja nästintill desperat efter nya ljudklipp...
vet ni var man kan hitta såna? undrar
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
på tal om mobilsvar.. :) hmm... förlänge sen på nätet fanns en massa mobilsvar typ som man kunde använda... nu när man söker på google.. så får man bara upp en sida typ å så har de dumma gubbarna gjort så att när man ska lyssna på klippet e det i usel kvalite. sen om man vill ha det får man betala...

ja hade länge "Seinfeld George's" Believe it or not, Im not home.. men folk lessna på att höra det dära.. hehehe...tog sån tid med.. hehe

nu letar ja nästintill desperat efter nya ljudklipp...
vet ni var man kan hitta såna? undrar


har ingen anning tyvärr :(
Aendy
quote:
Originally posted by Glorie


ja hade länge "Seinfeld George's" Believe it or not, Im not home.. men folk lessna på att höra det dära.. hehehe...tog sån tid med.. hehe



Själv har jag en inspelning från "MacGyver" och hans telefonsvarare.
ScuL
muhahha :D
vad kul :p


det påminner mig på Kjell Ericsson's Pippirull med Dr. Alban på P3.... den är sååå jättegrymmt.... Tjena, det är Dr. Alban, stabil som fan :D :D :D
robstar
quote:
Originally posted by ScuL



det påminner mig på Kjell Ericsson's Pippirull med Dr. Alban på P3.... den är sååå jättegrymmt.... Tjena, det är Dr. Alban, stabil som fan :D :D :D


lol lol!!! :D

ScuL
Alban ringer Frälsningsarméen...

Kv>Frälsningsarméen
A>När kan jag borja?
Kv>Borja?
A>Jobbar hos frälsningsarméen..
Kv>Jå det går, den får du prater med en praktikant.

(Hon dirigerar samtal till praktikanten).

P>Hallå?
A>När kan jag borja?
P>Borja med vaddå?
A>Jobbar hos frälsningsarméen..

(Prakikanten förklarar lite och pratar om en massa skitsak)

A>Hur mycket ska jag tjänar?
P>Ingenting
A>Ingenting?
P>Ingenting!
A>Ni säger stora pengar.. Jag säger uppa hoppa :p
P>Det går inte..
A>Hej!

:D hehehe

Jag har hela CD-skiva :p
Vizay
hahaha pippirull e klassiker.....hade varenda klipp med dom på datorn men sen vart de hd-krash


dock tycker jag inte den här grejen va så jätterolig....iofs rätt skön under kareokedelen men annars va den som sagt ganska tråkig
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement