|
DJs look here
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Detta är taget från CREAMS hemsida
Cream NYE Needs You...
'You're On…'
The festive spirit is definitely out there! Due to popular demand and because they're just so darn nice at Cream , they have decided to extend their festive ticket offer! For those of you buying 3 or more tickets for Cream NYE at Blackpools Empress Ballrooms you will receive all tickets at the early bird ticket price of £30 each.
Cream are also offering all you budding DJ's the chance to prove your worth on New Years Eve. So if you reckon you’re the next Paul Van OakenTong, and you’re the one who stands at the back of the club saying "I can do better than that…" Well this is your opportunity to prove it…as Cream present 'You're On' in Room 4 of their massive New Years Eve Show at Blackpools Empress Ballrooms.
Rifle through your record collections, pick out the guaranteed floorfillers, (this could range from Stevie Wonder to Bill Hayley to Blackbox) bring them with you on the night and grab YOUR chance to rock the dancefloor. See if you can hold the crowds attention for more than 3 records and try not to get gonged off.
You'll be up against the likes of Mauro Picotto, Sonique, Stanton Warriors, Justin Robertson, Scott Bond, Tom Wainwright, John Kelly and more who will be battling it out in the other 3 arenas! But this is your chance to rock the dancefloor..its Your Room, You Night and Your On!
If you want to be part of the entertainment on NYE, you need to speak to Ric Porteus who can be contacted on Tel: 07775 902 762 or email: [email protected]
Tickets Available from: Cream Ticket Line: Tel: 0870 242 7326, Ticketmaster (24hr) 0870 902 0001: Blackpool Live Box Office - NYE: 01253 292029
http://www.cream.co.uk
Vilken jävla dröm att få lira på ett sånt party... eller vad säger ni... Endre, Connector, Berocca å ni andra
.../ Stävä |
|
|
| DJ Ezzian |
OMG!!
Jeg er bedre enn Picotto!.....:D :D :D |
|
|
| dj_kimbo37 |
| skal ikke så mye til...:crazy: |
|
|
| Vizay |
ja du som sagt....hade vart ballt å ge sig på om man hade varit lite bättre....fast de e klart....på 3 låtar e frågan om ens jag skulle hinna a upp nått :p
nå...ponera att ni va där, vilka låtar skulle ni droppa? :) (säg att ni får 5 på er)
här e dom låtarna jag skulle valt själv (troligtvis iaf) :)
Signum - second wave
Kira - I will be your angel (alphazone remix)
Dumonde - God music (Cosmic gate remix)
Flutlicht - the fall (original mix)
Energy 52 - Cafe del mar |
|
|
| Vizay |
| varför registrerar inte forumet på att jag postat precis innan? *bump eftersom forumet inte klarade det själv den här gången* |
|
|
| Endre |
hmmm....mmmh...jag skulle gärna ställa upp som fan, men vem orkar hålla på, bara resten av halva jävla världen ska ju vara med. :(
|
|
|
| Vizay |
| ähh du ska inte va så negativ endre....man ska alltid ta dom chanserna man får ;) |
|
|
| Endre |
maila den där snubben nyss, lite frågor. se om han svarar nåt.
|
|
|
|
|