|
רוצים שכולם יראו מה אתם שומעים...? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
בדוק
ואלעד... אתה יודע שאתה יכול להתקשר בכל מצב
:clown: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
בדוק
ואלעד... אתה יודע שאתה יכול להתקשר בכל מצב
:clown: |
אאאאווווווווווווווווווווווווווווווווו
[מסמיק] |
|
|
| luckystrike |
פשששש מגניב לאללה ...
אחלה רעיון .
שיהיה לי קצת זמן בסופ"ש אני יתקין
:); |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| טוב לא הצלחתי כנראה, שמישהו יגיד לי איפה טעיתי |
|
|
| MoSH_MaN |
ממתי עושים יוזר עם
* ? |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ממתי עושים יוזר עם
* ? |
מוש יא דביל זה רק בשביל לסמן איפה צריך להיות
היוזרניים |
|
|
| MoSH_MaN |
מה?
לא נראה לי שהוא כזה דביל
בגלל זה אני חושב שהוא עשה יוזר ניים עם
* |
|
|
| luckystrike |
דרורי אנחנו בנוהל הקבוע
אני יתקשר אלייך
ותסביר לי
:) |
|
|
| oDrori |
| "מודיעין שלום מדבר השפוט שלך!" |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דרורי אנחנו בנוהל הקבוע
אני יתקשר אלייך
ותסביר לי
:) |
כמה פעמים כבר יצא לכם לעשות סקס טלפוני?!?! :rolleyes: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כמה פעמים כבר יצא לכם לעשות סקס טלפוני?!?! :rolleyes: |
נראה לי 3... אפילו 4
סתם, כמספר הכוכבים בשמיים, או אפילו כמספר הפוסטים ברזומה שלך! |
|
|
| DjChook |
| אני עדיין מקום ראשון בסייברים טלפוניים |
|
|
|
|