|
tiesto och sven väth till sverige!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
jag tycker iofs inte att 800 är mkt för en tvådagarskryssning med tiesto ombord... ;)
vem här är redan säkra på att de ska dit? (sipo behöver inte svara :p)
och vilka här är medlemmar på den sidan? |
|
|
| Vizay |
jag ska som sagt kolla med min polare om han kan fixa in mig...vill det sig väl så :D  |
|
|
| mindshooter |
| datum? Efter 21:a maaaj kanske ? ;) |
|
|
| Vizay |
| mind: de e valborg....brukar väl infalla skifte april -> maj :( |
|
|
| mindshooter |
| Men vafaen!!! Arsle oxå..hehe...jaja....inte mkt att göra antar jag :p Skulle vilja se Deep dish faktiskt- |
|
|
| AC. |
| Hur var det nu med bokningen då? Var det 20 för att boka hytt och 18 för att komma med? |
|
|
| Vizay |
| tror det....och iom att man måste boka hytt för att få åka med så blir väl 20 gränsen....men å andra sidan så borde det väl gå att komma runt om man har någon att åka med som är 20 som kan boka hytten i sitt namn? |
|
|
| King of Clubs |
Tiësto, Sven Väth, Deep Dish och kanske Danny Tenaglia. "Och det är bara början"
Det värsta är att jag kommer att missa skiten. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag har inrte kollat igenom det där forumet än så noga... hinner inte... e på jobbet men finns det info om när man kan börja boka ? Eller är det redan i full gång ? För Kryssen som va nu va ju slutsåld på 2 dagar !!!!!
Om inte jag kommer med på Tiesto Cruisen kommer jag gråta floder.... synda floder...
.../ Steve |
|
|
| DJMarco |
Låter ju helt enkelt underbart!!!:D
Efter kryssningen som var så inser man att det finns en utopi: ett stort gäng sköna halvgalna tranceaddicts som bor på en båt, vi bjuder in gäst-DJ´s o reser världen runt... Låter som en dröm - men man får nöja sig med de helt GAAAALET sköna kryssningarna som väntar... :haha: |
|
|
| WhiteRussian |
Tufft.. även om Tiesto känns så där halvkul....ser mycket mer fram emot Sven Väth i sådana fall... :)
Förresten, det lär väl vara 20 precis som på Lucia kryssningen, de ber juh en om personnummer när man bokar biljett, på alla som ska med alltså... jobbigt för lillbrorsan han har fyllt 19 då, :p |
|
|
| AC. |
| Stoooooop! Vänta nu ett tag! Är det inte bara 20 för hyttinnehavaren och 18 för de andra? |
|
|
|
|