|
Oj.. råkade remixa en låt..
|
View this Thread in Original format
| Treo |
Satt och lekte lite med reason, det gick ganska bra. Fick en kort låt klar och tänkte för mig själv, tja det blev ju rätt ok men fan vad bekant det låter. Sen märkte jag att melodin var ungefär samma som en Safri-Duo låt. attans. nåja.. *länk* till låten.
-Treo- |
|
|
| dbl |
| hehehe... jo, den var rätt lik ja. |
|
|
| Connector |
| Den var rätt skön... :) |
|
|
| OscarP |
| Håller med den låter bra, men är lik bongosong! |
|
|
|
|