return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Oj.. råkade remixa en låt..
View this Thread in Original format
Treo
Satt och lekte lite med reason, det gick ganska bra. Fick en kort låt klar och tänkte för mig själv, tja det blev ju rätt ok men fan vad bekant det låter. Sen märkte jag att melodin var ungefär samma som en Safri-Duo låt. attans. nåja.. *länk* till låten.

-Treo-
dbl
hehehe... jo, den var rätt lik ja.
Connector
Den var rätt skön... :)
OscarP
Håller med den låter bra, men är lik bongosong!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement