|
arctic soundsystem - Impulse <--ny version
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
jaaahapp då vare dags att släppa ut den förnyade versionen av min senaste kreation dårå
har fixat till kicken å hela beatdelen och även ändrat ljudet på basslinen, lagt till lite småljud osv... :)
Ladda hem (ni vet, högerklick osv.)
bara å tanka hem å börja ge feedback igen ;) |
|
|
| Endre |
najs, jag gillar den iallfall :)
jag kan remixa den igengäld för hjälpen med reason ;)
|
|
|
| Vizay |
| hehe go ahead....du får gärna göra en remix för mig ;) |
|
|
| dbl |
| lät riktigt nice vizay :) |
|
|
| Vizay |
man tackar man tackar :)
men hallå har ni inget att klaga på? ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
man tackar man tackar :)
men hallå har ni inget att klaga på? ;) |
inte ännu.. kanske hittar något senare..
skall ta och slita den i stycken.. skall få dig att skämmas..
att ALDRIG MER BESÖKA FORUMET.... *MUHAHHAHAHAHAHA* |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by dbl
inte ännu.. kanske hittar något senare..
skall ta och slita den i stycken.. skall få dig att skämmas..
att ALDRIG MER BESÖKA FORUMET.... *MUHAHHAHAHAHAHA* |
hehe you scare me ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
hehe you scare me ;) |
muhahahahahaha |
|
|
| Glorie |
weeee....ma god.. va duktig du e lille Peter! I stand impressed again :p riktigt lovande alltså.. :) gillar d soundet du har vid 1.37, det som e hela tiden :)
gillar hur den startar me :) jättebra
slingan e jättefin där vid fyra minuter...:) ja den fortsätter ju ett tag...å fin övergång där igen vid 4:30..
ingenting att klaga på ;)
keep up the good work |
|
|
| Vizay |
asså jag blir helt upprymd å glad när jag får så bra kritik på låten...känner mig som en femåring innan julklappsutdelningen ;)
tack återigen för allt beröm osv.....å lova å säg till om ni hittar något dåligt ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
asså jag blir helt upprymd å glad när jag får så bra kritik på låten...känner mig som en femåring innan julklappsutdelningen ;)
tack återigen för allt beröm osv.....å lova å säg till om ni hittar något dåligt ;) |
efter att ha lyssnat på den igen så tycker jag att kicken e råkass.
och basen... fy.. mår illa av den.
hihaten e så jävla booooring... känner för att klättra upp på taket och slänga mig ner när jag hör den :)
stringen.... jadu... ett skott i pannan tack kan jag samman fatta den med.
melodin.... herregud.. min lillasyrra på 5 år som aldrig ens har gjort nått med musik förutom gått runt och sjungit typ britney spears och massa barnvisor typ skulle gjort den bättre.
snare rollen.... omg... sätt en kniv i ryggen på mig och vrid om tack.
piano slingan... herregud.. när jag hör den önskar jag att min dator skärm skall explodera rakt i mitt ansikte och och låta mig få slippa det olidliga ljudet
den där clappen eller vad det nu skall vara... det låter fan så mycket bättre när en samling små ungar som knappt kan klappa klappar i otakt...
där har du exakt vad jag tycker ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by dbl
efter att ha lyssnat på den igen så tycker jag att kicken e råkass.
och basen... fy.. mår illa av den.
hihaten e så jävla booooring... känner för att klättra upp på taket och slänga mig ner när jag hör den :)
stringen.... jadu... ett skott i pannan tack kan jag samman fatta den med.
melodin.... herregud.. min lillasyrra på 5 år som aldrig ens har gjort nått med musik förutom gått runt och sjungit typ britney spears och massa barnvisor typ skulle gjort den bättre.
snare rollen.... omg... sätt en kniv i ryggen på mig och vrid om tack.
piano slingan... herregud.. när jag hör den önskar jag att min dator skärm skall explodera rakt i mitt ansikte och och låta mig få slippa det olidliga ljudet
den där clappen eller vad det nu skall vara... det låter fan så mycket bättre när en samling små ungar som knappt kan klappa klappar i otakt...
där har du exakt vad jag tycker ;) |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
aja får väl ta livet av mig då som kompensation för ditt lidande :p |
|
|
|
|