return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Behrouz (Yoshitoshi/shinichi) @ Monday Bar , 23 December
View this Thread in Original format
Gaby
Monday Bars Julfest & Yooshi releasefest

Monday Bar, Sturecompagniet
Måndag 23 december 22.00-04.00

DJs
Behrouz (Release, San Francisco)

Ålder
20+

Entré
100/120kr

www.mondaybar.com

Ni som missade Deep Dish får en ny chans ;)
King of Clubs
Har bara hört nån remix av honom, men han verkar vara en riktig bra producent. Deep Dish kallade honom deras favoritDJ under intervjun på NRJ extravadance. House Musak! resprect.
Gaby
Ett måste!! Det här är verkligen roliga fester!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement