|
Behrouz (Yoshitoshi/shinichi) @ Monday Bar , 23 December
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Monday Bars Julfest & Yooshi releasefest
Monday Bar, Sturecompagniet
Måndag 23 december 22.00-04.00
DJs
Behrouz (Release, San Francisco)
Ålder
20+
Entré
100/120kr
www.mondaybar.com
Ni som missade Deep Dish får en ny chans ;) |
|
|
| King of Clubs |
| Har bara hört nån remix av honom, men han verkar vara en riktig bra producent. Deep Dish kallade honom deras favoritDJ under intervjun på NRJ extravadance. House Musak! resprect. |
|
|
| Gaby |
| Ett måste!! Det här är verkligen roliga fester! |
|
|
|
|