|
סורי על הטרד המיותר. מישהו מחר בוינגייט ?
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אני מחר שם באימון עם הגדנע , כושר קרבי שלי
מהבוקר עד ככה בערב
יש מצב שמישהו שם ?! |
|
|
| MoSH_MaN |
אני!!!!!!!!!!!!!!
לא |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני!!!!!!!!!!!!!!
לא |
מצחיק? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
מצחיק? |
לא! |
|
|
| DjChook |
חחח נשבע לך מוש לא הייתי מאמין לך בחיייים חחח
אז אני מבין שאני ירוץ לבד בגשם ?
חחח לא נורא |
|
|
| MoSH_MaN |
אפילו 4 יותר טוב
כן.חחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אפילו 4 יותר טוב
כן.חחח |
תגיד לי מה נסגר איתך?
אם אתה מנסה לאמץ את זה לפחות תעשה את זה טוב[
לא אומרים אפילו 4 יותר טוב...
במקרה כזה אם כבר אומרים כן כן 4 מצחיק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
:conf: |
מה לא מובן? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תגיד לי מה נסגר איתך?
אם אתה מנסה לאמץ את זה לפחות תעשה את זה טוב[
לא אומרים אפילו 4 יותר טוב...
במקרה כזה אם כבר אומרים כן כן 4 מצחיק |
חחחחחחח.... מוש יא חסר טאקט שכמוך:D :stongue: |
|
|
| oDrori |
| חברים שלי מתאמני שם... אם זה ממש חשוב לך אני יכול לעצור שם בדרך מהבי"ס... מה אני יעשה שם השמות יודעים. |
|
|
| DjChook |
חחח זה בסדר אחי
חוץ מיזה אנחנו נהיה בבהד 8 זה לא שתוכל סתם לקפוץ להגיד שלום חחח |
|
|
|
|