return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
December Mix
View this Thread in Original format
Endre

ny mix varje månad, kan det va nåt?
och kom ihåg!, även solen har sina fläckar :D


Endre - December Mix


1.Rising Star Feat. Airwave - Sunspot (DCML Remix)
2.Delerium - Underwater (Rank 1 Remix)
3.Push Vs. Sunscreem - Save me (Vocal Mix)
4.Solar Factor - No Return (Remix)
5.L.S.G. - The Hive
6.Mesh - Purple Haze
7.Robert Miles - Children (Tilt Remix)
8.System F - Solstice


Time: 55:15
Size: 75,9 MB
Mixed: Live recorded



Endre - December Mix

lonne
Nice tracklist mannen !.....drar hem på en gång...:D
Endre

en trogen lyssnare iallfall, hade hoppats på fler svar lixom..här under...mja...

..jag kan faktiskt.
Connector
har nyss börjat tanka... återkommer med svar =)
Endre
quote:
Originally posted by Connector
har nyss börjat tanka... återkommer med svar =)


tjoho, vad ROLIGT :)


.......är jag mobba eller nåt? säg, snälla om nån tycker det
:( :( :( :( :(
Connector
quote:
Originally posted by Endre
.......är jag mobba eller nåt? säg, snälla om nån tycker det
:( :( :( :( :(


Nja... jag skulle inte säga mobbad... inget personligt, bara det att vi hatar dig :p ;) j/k

Angående mixen. Övergångarna var helt ok men låtarna var inte min stil. Känns som lite för mycket gladtrance (och jag gillar lite hårdare stil). Solar Factor - No Return (Remix), L.S.G. - The Hive
& Mesh - Purple Haze var sköna låtar. En helt ok mix som kommer spelas i igen här hemma :)
Endre
quote:
Originally posted by Connector
Nja... jag skulle inte säga mobbad... inget personligt, bara det att vi hatar dig :p ;) j/k

Angående mixen. Övergångarna var helt ok men låtarna var inte min stil. Känns som lite för mycket gladtrance (och jag gillar lite hårdare stil). Solar Factor - No Return (Remix), L.S.G. - The Hive
& Mesh - Purple Haze var sköna låtar. En helt ok mix som kommer spelas i igen här hemma :)


ok...tack

men, jag ska aldrig mer posta en låt eller en mix id et här forumet..ALDRIG, tack vare er :D
Connector
quote:
Originally posted by Endre

ok...tack

men, jag ska aldrig mer posta en låt eller en mix id et här forumet..ALDRIG, tack vare er :D



Men du kan skicka ett pm till mig iallafall så jag kan tanka :)
Endre

visst kompizzz, men jag förstår folk, jag tycker också mixar är trist, alla kör ju samma skit och på samma sätt :rolleyes:

blah!
Connector
quote:
Originally posted by Endre

visst kompizzz, men jag förstår folk, jag tycker också mixar är trist, alla kör ju samma skit och på samma sätt :rolleyes:

blah!


exakt. Det är ju inte precis som om någon är PvD här och då är det inte lönt att tanka :)

dbl
quote:
Originally posted by Endre

ok...tack

men, jag ska aldrig mer posta en låt eller en mix id et här forumet..ALDRIG, tack vare er :D


tack så mycket.. väntade på att du skulle säga så ;)
nä, men jag har laddat ner det.. har tyvärr bara inte haft tid att lyssna på hela ännu... fick åka tillbaka till sthlm(lumpen) idag... men när jag kommer hem skall jag lyssna..


jo förresten.. e det möjligtviss christina aguelera(how the spellar hon sitt namn?????) som du har i din sig? ser ut som hennes ögon
Endre
quote:
Originally posted by dbl
jo förresten.. e det möjligtviss christina aguelera(how the spellar hon sitt namn?????) som du har i din sig? ser ut som hennes ögon


aa...Christina Aguilera
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement