|
December Mix
|
View this Thread in Original format
| Endre |
ny mix varje månad, kan det va nåt?
och kom ihåg!, även solen har sina fläckar :D
Endre - December Mix
1.Rising Star Feat. Airwave - Sunspot (DCML Remix)
2.Delerium - Underwater (Rank 1 Remix)
3.Push Vs. Sunscreem - Save me (Vocal Mix)
4.Solar Factor - No Return (Remix)
5.L.S.G. - The Hive
6.Mesh - Purple Haze
7.Robert Miles - Children (Tilt Remix)
8.System F - Solstice
Time: 55:15
Size: 75,9 MB
Mixed: Live recorded
Endre - December Mix
|
|
|
| lonne |
| Nice tracklist mannen !.....drar hem på en gång...:D |
|
|
| Endre |
en trogen lyssnare iallfall, hade hoppats på fler svar lixom..här under...mja...
..jag kan faktiskt.
|
|
|
| Connector |
| har nyss börjat tanka... återkommer med svar =) |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Connector
har nyss börjat tanka... återkommer med svar =) |
tjoho, vad ROLIGT :)
.......är jag mobba eller nåt? säg, snälla om nån tycker det
:( :( :( :( :(
|
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Endre
.......är jag mobba eller nåt? säg, snälla om nån tycker det
:( :( :( :( :(
|
Nja... jag skulle inte säga mobbad... inget personligt, bara det att vi hatar dig :p ;) j/k
Angående mixen. Övergångarna var helt ok men låtarna var inte min stil. Känns som lite för mycket gladtrance (och jag gillar lite hårdare stil). Solar Factor - No Return (Remix), L.S.G. - The Hive
& Mesh - Purple Haze var sköna låtar. En helt ok mix som kommer spelas i igen här hemma :) |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Connector
Nja... jag skulle inte säga mobbad... inget personligt, bara det att vi hatar dig :p ;) j/k
Angående mixen. Övergångarna var helt ok men låtarna var inte min stil. Känns som lite för mycket gladtrance (och jag gillar lite hårdare stil). Solar Factor - No Return (Remix), L.S.G. - The Hive
& Mesh - Purple Haze var sköna låtar. En helt ok mix som kommer spelas i igen här hemma :) |
ok...tack
men, jag ska aldrig mer posta en låt eller en mix id et här forumet..ALDRIG, tack vare er :D
|
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Endre
ok...tack
men, jag ska aldrig mer posta en låt eller en mix id et här forumet..ALDRIG, tack vare er :D
|
Men du kan skicka ett pm till mig iallafall så jag kan tanka :) |
|
|
| Endre |
visst kompizzz, men jag förstår folk, jag tycker också mixar är trist, alla kör ju samma skit och på samma sätt :rolleyes:
blah!
|
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Endre
visst kompizzz, men jag förstår folk, jag tycker också mixar är trist, alla kör ju samma skit och på samma sätt :rolleyes:
blah!
|
exakt. Det är ju inte precis som om någon är PvD här och då är det inte lönt att tanka :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Endre
ok...tack
men, jag ska aldrig mer posta en låt eller en mix id et här forumet..ALDRIG, tack vare er :D
|
tack så mycket.. väntade på att du skulle säga så ;)
nä, men jag har laddat ner det.. har tyvärr bara inte haft tid att lyssna på hela ännu... fick åka tillbaka till sthlm(lumpen) idag... men när jag kommer hem skall jag lyssna..
jo förresten.. e det möjligtviss christina aguelera(how the spellar hon sitt namn?????) som du har i din sig? ser ut som hennes ögon |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by dbl
jo förresten.. e det möjligtviss christina aguelera(how the spellar hon sitt namn?????) som du har i din sig? ser ut som hennes ögon |
aa...Christina Aguilera
|
|
|
|
|