return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Docklands Closening Party
View this Thread in Original format
Gaby
:( This will be the absolutely last party on the legendary Docklands.:(

21-12-2002 22:00-09:00 @ Docklands

Lineup

Live on stage: Son Kite (Digital Structures, Flying Rhino), Vibrasphere (Spiral Trax, Transient), Artax (Spiral Trax,Digital Psionics)

Dj`s: Markus (Digital Structures)
Faceless( Kalimax,Moonflower),
Jonas (Logic Bomb,T.I.P World), Tsekas (Moonflower)

Make sure you don`t miss it. All kinds of Progressive and Psychedelic Trance will be played. BE THERE IN TIME!!!
Tickets: 160Sek presale at Milky Way Records (Tyska Brinken 32, Gamla Stan,08-212089) 180Sek at the door.

Don`t miss this party!! It's your last chans...
Vizay
tråkigt att dom ska stänga...indeed

jag kommer förhoppningsvis att komma dit trots min ålder...men inget e säkert ännu...nån mer som ska dit?
Gaby
Känns som ett måste... Nostalgitripp helt enkelt!
dbl
nehepp.. då fick man inte uppleva docklands nån gång då inte :(
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay
tråkigt att dom ska stänga...indeed

jag kommer förhoppningsvis att komma dit trots min ålder...men inget e säkert ännu...nån mer som ska dit?


Du kommer inte orka efter fredagen ;) Det är juh dagen efter om du inte hajat det...

Festen heter Termination förresten... skulle va kul att gå..har aldrig varit till dockan
AC.
Gaaah jag har inte köpt biljet än... Har inte haft tid, jävla tentor!!! Orkar fan inte stå i kö... höll på dö när jag fick köa i ca 1H till astral förra året...
Gaby
quote:
Originally posted by mindshooter
Du kommer inte orka efter fredagen ;) Det är juh dagen efter om du inte hajat det...

Festen heter Termination förresten... skulle va kul att gå..har aldrig varit till dockan


E det fest så ska man palla ;) Tai Redbull är hemligheten ;)
Vizay
quote:
Originally posted by mindshooter
Du kommer inte orka efter fredagen ;) Det är juh dagen efter om du inte hajat det...


kommer nog inte med tyvärr pga. vissa traditioner som utövas här hemma som har med julen å göra :)

sen har jag dessutom biobiljetterna så de får bli en annan gång :)

kommer ju va massa fester under jullovet så ;)
Kraith
Kan upplysa om att alla förköpsbiljetter nu är slut... Kom tidigt!!
Glorie
fanns iofs redan ett topic om detta... :rolleyes: :eyes:

ska inte gå... har inte råd...:(

Trance Christer
tråkigt att dom stänger sveriges bästa ute ställe med trance har varit där 2 gånger då har det varit underbart hoppas det öppnas igen hoppas verkligen det
Vizay
quote:
Originally posted by Trance Christer
tråkigt att dom stänger sveriges bästa ute ställe med trance har varit där 2 gånger då har det varit underbart hoppas det öppnas igen hoppas verkligen det


troligtvis inte.....vad jag har hört så ska dom riva hela lokalen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement