|
Docklands Closening Party
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
:( This will be the absolutely last party on the legendary Docklands.:(
21-12-2002 22:00-09:00 @ Docklands
Lineup
Live on stage: Son Kite (Digital Structures, Flying Rhino), Vibrasphere (Spiral Trax, Transient), Artax (Spiral Trax,Digital Psionics)
Dj`s: Markus (Digital Structures)
Faceless( Kalimax,Moonflower),
Jonas (Logic Bomb,T.I.P World), Tsekas (Moonflower)
Make sure you don`t miss it. All kinds of Progressive and Psychedelic Trance will be played. BE THERE IN TIME!!!
Tickets: 160Sek presale at Milky Way Records (Tyska Brinken 32, Gamla Stan,08-212089) 180Sek at the door.
Don`t miss this party!! It's your last chans... |
|
|
| Vizay |
tråkigt att dom ska stänga...indeed
jag kommer förhoppningsvis att komma dit trots min ålder...men inget e säkert ännu...nån mer som ska dit? |
|
|
| Gaby |
| Känns som ett måste... Nostalgitripp helt enkelt! |
|
|
| dbl |
| nehepp.. då fick man inte uppleva docklands nån gång då inte :( |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
tråkigt att dom ska stänga...indeed
jag kommer förhoppningsvis att komma dit trots min ålder...men inget e säkert ännu...nån mer som ska dit? |
Du kommer inte orka efter fredagen ;) Det är juh dagen efter om du inte hajat det...
Festen heter Termination förresten... skulle va kul att gå..har aldrig varit till dockan |
|
|
| AC. |
| Gaaah jag har inte köpt biljet än... Har inte haft tid, jävla tentor!!! Orkar fan inte stå i kö... höll på dö när jag fick köa i ca 1H till astral förra året... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Du kommer inte orka efter fredagen ;) Det är juh dagen efter om du inte hajat det...
Festen heter Termination förresten... skulle va kul att gå..har aldrig varit till dockan |
E det fest så ska man palla ;) Tai Redbull är hemligheten ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Du kommer inte orka efter fredagen ;) Det är juh dagen efter om du inte hajat det...
|
kommer nog inte med tyvärr pga. vissa traditioner som utövas här hemma som har med julen å göra :)
sen har jag dessutom biobiljetterna så de får bli en annan gång :)
kommer ju va massa fester under jullovet så ;) |
|
|
| Kraith |
| Kan upplysa om att alla förköpsbiljetter nu är slut... Kom tidigt!! |
|
|
| Glorie |
fanns iofs redan ett topic om detta... :rolleyes: :eyes:
ska inte gå... har inte råd...:( |
|
|
| Trance Christer |
| tråkigt att dom stänger sveriges bästa ute ställe med trance har varit där 2 gånger då har det varit underbart hoppas det öppnas igen hoppas verkligen det |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Trance Christer
tråkigt att dom stänger sveriges bästa ute ställe med trance har varit där 2 gånger då har det varit underbart hoppas det öppnas igen hoppas verkligen det |
troligtvis inte.....vad jag har hört så ska dom riva hela lokalen |
|
|
|
|