|
Ook weer Zuruck!!
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Iedereen komt terug..ik dus ook! Jammer he? :D
Jullie irritante moderator is weer terug uit het warme China in het koude Nederland.
Het was mooi, en het was echt een vette levenservaring erbij, zoals velen van jullie in de mailtjes / posts gelezen hebben. Er komt nog een laatste mail, plus de foto's. Ik heb er al wat gezien op mijn computer, en ze zijn super.
Ik ga jullie verder zien op Innercity...
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| New Wave |
ejjjhhhhhh brammetjuhhh!!!!!
ga je zien zaterdag!!!
neem de foto's mee he!! |
|
|
| Little Theseus |
BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Hopelijk geen spleetogen gekregen van al dat chinees, net als Tin!?
Welkom trug, xieje zaterdag!!! |
|
|
| basd |
| Ah nee... hij is terug :D |
|
|
| DanceTrend |
Terug? Waar ben je geweest dan? :D Nee flauw.. :p
Wb :) |
|
|
| TimeportE |
| hoi hoi... en morgen eff die ftp regelen dat stort ik em wel efftjes vol!! :p (nee, eenmalige gebeurtenis dus kom niet met irri pm'etjes! :D) |
|
|
| Jappio |
WELKOM terug bram :)
ik kom zaterdag wel een biertje met je drinken !
ciao |
|
|
| raoel |
Ook ik krik mijn teller op
+1 :toothless
Welkom terug |
|
|
| franzelare |
hoi :)
welkom terug! tot snel! |
|
|
| TranceFool |
| Welkom terug jongen :) |
|
|
|
|