return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Önska er en låt
View this Thread in Original format
Gaby
Om ni fick önska er en låt på nyår vid tolvslaget vad skulle ni välja då?
Glorie
hmmm :) intressant fråga :) :) måste tänka ordentligt...

kan ju upplysa er sen om vilken låt Gielen kör ;)
Aendy
Summertime akustiskt framförd i stämma av mina ungdomsvänner. Gud, saker jag skulle göra få att få uppleva det igen...
muffgreven
Hmm nånting väldigt uplyftande iallf tex att man var på nått ställe osså kör dom buildups ända fram till 12slaget sen kör dom Svenson And Gielen - Twisted (Original Mix) lr System F - Elevate på tolv slaget ahh vilken dröm! :gsmile:
Trance Christer
Jag hade nog valt denna låten Lisa Loud - Miles Of Sound underbar låt
King of Clubs
Push - Universial Nation! Om man befinner sej på Munchenbryggeriet vid tillfället är chansen dock rätt liten
Gaby
Visst är det svårt?

Delerium - Silence (DJ Tiesto remix) skulle nog vara något? Typ sån klassiker, så skön, så underbar, så alla vet vad det är för låt!
Dioxys
Apoptygma Berzerk - Kathy S Song (Ferry Corsten Remix)

men istället för den där brudens "access granted" så säger hon, "happy new year" precis när klockan slår 12 så sätter hela fyrverkerierna igång och folk bara skriker i extas medans musiken bara öser på

DÅ skulle iaf jag varit i nirvana



:rolleyes: :happy2: :haha: :crazy: :tongue3 :toothless :toocool:
lonne
Jag kommer att se Lucien fort på nyårsafton, så ngn trance blir det ju inte.

Nåväl, tycker för att vara rimlig att det vore nice om han droppa

Papua New Guinea ( Satoshi Tomiie Remix ) eller Lemon 8-New York New York
Glorie
When it was 23:59 there was a nice intro and countdown for the new year. Everyone was really excited about it, silver pieces felt down of the roof when 2003 came, amazing effect. All started shake hands and giving kisses and trying to phone friends and family

äh sorry va.. ja e för käs...vet inte vilken låt han spela direkt efter... :( å den före.. den missa ja...
om ni vill veta lite låtar han droppa så läs i qontact-topicet.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement