|
Önska er en låt
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
| Om ni fick önska er en låt på nyår vid tolvslaget vad skulle ni välja då? |
|
|
| Glorie |
hmmm :) intressant fråga :) :) måste tänka ordentligt...
kan ju upplysa er sen om vilken låt Gielen kör ;) |
|
|
| Aendy |
| Summertime akustiskt framförd i stämma av mina ungdomsvänner. Gud, saker jag skulle göra få att få uppleva det igen... |
|
|
| muffgreven |
| Hmm nånting väldigt uplyftande iallf tex att man var på nått ställe osså kör dom buildups ända fram till 12slaget sen kör dom Svenson And Gielen - Twisted (Original Mix) lr System F - Elevate på tolv slaget ahh vilken dröm! :gsmile: |
|
|
| Trance Christer |
| Jag hade nog valt denna låten Lisa Loud - Miles Of Sound underbar låt |
|
|
| King of Clubs |
| Push - Universial Nation! Om man befinner sej på Munchenbryggeriet vid tillfället är chansen dock rätt liten |
|
|
| Gaby |
Visst är det svårt?
Delerium - Silence (DJ Tiesto remix) skulle nog vara något? Typ sån klassiker, så skön, så underbar, så alla vet vad det är för låt! |
|
|
| Dioxys |
Apoptygma Berzerk - Kathy S Song (Ferry Corsten Remix)
men istället för den där brudens "access granted" så säger hon, "happy new year" precis när klockan slår 12 så sätter hela fyrverkerierna igång och folk bara skriker i extas medans musiken bara öser på
DÅ skulle iaf jag varit i nirvana
:rolleyes: :happy2: :haha: :crazy: :tongue3 :toothless :toocool: |
|
|
| lonne |
Jag kommer att se Lucien fort på nyårsafton, så ngn trance blir det ju inte.
Nåväl, tycker för att vara rimlig att det vore nice om han droppa
Papua New Guinea ( Satoshi Tomiie Remix ) eller Lemon 8-New York New York |
|
|
| Glorie |
When it was 23:59 there was a nice intro and countdown for the new year. Everyone was really excited about it, silver pieces felt down of the roof when 2003 came, amazing effect. All started shake hands and giving kisses and trying to phone friends and family
äh sorry va.. ja e för käs...vet inte vilken låt han spela direkt efter... :( å den före.. den missa ja...
om ni vill veta lite låtar han droppa så läs i qontact-topicet. |
|
|
|
|