|
Pink is stoer!
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
grappig bericht:
Pink prijst XTC aan
Van onze redactie
AMSTERDAM - De controversiële zangeres Pink ligt behoorlijk onder vuur na één van haar laatste uitspraken. Daarin stimuleert zij kinderen om XTC-pillen te slikken. De popster is er namelijk van overtuigd dat die kinderen een dosis zelfvertrouwen geven.
"Ik was altijd van mening dat ze XTC-pillen in de lunch moesten uitdelen op scholen, dan leren die kids tenminste echt wat nuttigs. Bush zou het sowieso eens moeten proberen, dat staat vast", aldus de uitspraken van Pink, die zelf ook niet vies is van een pilletje op zijn tijd.
"Ik ben er achter dat je veel meer kunt met drugs op; je kunt de grootste muurbloem zijn en met een pilletje op opeens de dansvloer onveilig maken", zo prijst ze de gevaarlijke drugs aan.
Met deze uitspraken heeft Pink zich natuurlijk de antidrugs stichting op de hals gehaald. "Als Pinks idee om kinderen te helpen bestaat uit het stimuleren om pillen te slikken die je hersenen aantasten en zelfs de dood tot gevolg kunnen hebben, zouden wij haar willen vragen te stoppen met de drugs die ze zelf neemt. Ik heb liever dat popsterren hun eigen talenten uitdragen dan de stomheid van hun statement", aldus een woordvoerster van de stichting.
bron |
|
|
| ScuL |
| ik had al een lage dunk van haar maar nu is die nog lager |
|
|
| magrec |
weten we meteen wat voor iq pink ongeveer heeft.
Zou het door de xtc Zijn gekomen misschien?
Ga iemand ff een schijn werkelijkheid voorzetten. Een kind met faalangst dat uiteindelijk alleen nog maar met een pil iets durft te doen. Daar heb je wat aan in de maatschappij. |
|
|
| Optimus |
| echt snugger is ze niet he... |
|
|
| AlFerox |
ik vind het juist wel cool dat ze open-minded is..
reken maar dat De Telegraaf, of welk ander medium dan ook, haar woorden heeft verdraaid zodat het net lijkt alsof zij kleine kinderen XTC aanraadt.
Pink 
| quote: | | Ga iemand ff een schijn werkelijkheid voorzetten. Een kind met faalangst dat uiteindelijk alleen nog maar met een pil iets durft te doen. Daar heb je wat aan in de maatschappij. |
dat geldt toch ook voor mensen die zonder alcohol niet op iemand af durven te stappen maar zich daar eerst lam voor moeten zuipen?
gebeurt allemaal dagelijks waar je zonet je afkeuring over hebt uitgesproken. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by AlFerox
dat geldt toch ook voor mensen die zonder alcohol niet op iemand af durven te stappen maar zich daar eerst lam voor moeten zuipen?
gebeurt allemaal dagelijks waar je zonet je afkeuring over hebt uitgesproken. |
Dat gebeurt in het nachtleven. Daar waar ook xtc wordt gebruikt en ja ook in het dagelijks leven drinken mensen zich behoorlijk klem zodat ze meer zelfvertrouwen hebben.
| quote: | | De popster is er namelijk van overtuigd dat die kinderen een dosis zelfvertrouwen geven. |
Dit vind ik toch echt iets anders dan volwassenen die zich klemzuipen... |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by AlFerox
reken maar dat De Telegraaf, of welk ander medium dan ook, haar woorden heeft verdraaid zodat het net lijkt alsof zij kleine kinderen XTC aanraadt. |
Als je zo de krant leest of tv kijkt, kun je het maar beter niet meer doen...
GreetZ, DC |
|
|
| Blik |
ik vind dat er nogal een groot verschil is tussen iemand die alcohol drinkt om zelfvertrouwen krijgen dan een kind een pilletje geven om zelfvertrouwen te krijgen
maarja, dat is maar een mening van iemand die nog nooit drugs heeft gebruikt en wel 2 à 3 keer per week uit gaat om zich klem te zuipen :rolleyes: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by ScuL
ik had al een lage dunk van haar maar nu is die nog lager |
Maar ze heeft wel gelijk ;)
Iedereen moet t gewoon een keertje geprobeerd hebben en dan vanuit die ervaring een oordeel vellen... |
|
|
| ScuL |
bull
ga jij je drugs maar ergens anders promoten.
als 1 ding me stoort aan nederland dan is het wel het liberale drugsbeleid. |
|
|
| jploveparade |
Nee alcohol is lekker
Maar on topic: die laatste single van Pink is wel heel duidelijk...
Zoek de songtext maar eens op |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ik vind het juist wel cool dat ze open-minded is..
reken maar dat De Telegraaf, of welk ander medium dan ook, haar woorden heeft verdraaid zodat het net lijkt alsof zij kleine kinderen XTC aanraadt.
Pink 
dat geldt toch ook voor mensen die zonder alcohol niet op iemand af durven te stappen maar zich daar eerst lam voor moeten zuipen?
gebeurt allemaal dagelijks waar je zonet je afkeuring over hebt uitgesproken. |
hoera :) |
|
|
|
|